Bokt zó moeilijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 02:59

@bart; Bedankt voor je reactie! Dat Bokt zo groot is, is natuurlijk alleen maar een heel goed teken! Ik begrijp dat het een behoorlijke uitdaging is om een enorm groot forum als dit een beetje overzichtelijk te houden. Ik kan me voorstellen dat meer stroomlijnen niet zomaar even gebeurt en dat daar heel wat uren werk in gaan zitten. Ik maak zelf ook websites en weet hoeveel script-gepruts dat alleen al kost. En dan gaat het nog om gewone standaard sites. In de verste verte niet te vergelijken met dit. Tegelijkertijd komt daar ook een stukje van mijn frustratie vandaan. Ik vind het belangrijk dat mijn sites overzichtelijk zijn voor de lezers van mijn klanten. Als ik dan in mijn vrije tijd voor mijn lol sites bezoek, klik ik de ene na de andere weg. Tenzij.... er zo veel interessante informatie op staat dat ik er moeite voor wil doen om die te vinden. Maar mijn irritatiedrempeltje is lager denk ik dan die van de gemiddelde bezoeker. Ik had daar ook gewoon rekening mee moeten houden. Sorry dat ik zo ongeduldig was; het komt vast allemaal wel goed :)

En voor wat betreft het tweede deel: ik heb hier ook zeker weer van geleerd en zal bij volgende posts alles wat ik dan geschreven heb nogmaals heel goed lezen alsof ik iemand ben die denkt dat hij/zij dwarsgezeten wordt. Maar dan echt heel kritisch. Dat is nieuw voor me, maar zeker niet onbelangrijk (gewoon omdat het zo groot is en hier de kans dus ook veel groter is dat dat gebeurt). Ik zie dat nu ook zeker wel.
Enne.. zeker zijn er veel mensen die het beste met mij voor hebben. Ik heb een aardig clubje knarretjes bij elkaar gevonden :j

ninaricci85

Re: Bokt zó moeilijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:09

en verder veel boktplezier!!! alles went... behalve een vent :D