Wie wil moddie worden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:05

Waarom niet, ik denk dat Tyrza professioneel genoeg is om dat gescheiden van elkaar te houden, de banner was van voor deze rumoerige periode, om reclame te maken voor haar clinics hoeft ze niet perse moderator te zijn Scheve mond

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:11

Haha, zou voor Tyrza commercieel gezien idd een handige zet zijn Knipoog

Maar goed, daarvoor kwam ik hier niet. Ik heb het topic voor het grootste deel doorgelezen (moet nog 4 pagina's Haha!), vind het een leuk initiatief maar:

We hebben _nu_ een mod nodig voor RT, RT is niet echt een forum dat je een beetje voort kan laten kabbelen helaas. Stel dat er een hernieuwde procedure komt voor mods dan horen jullie dat nog, maar dat gaat voor deze situatie net even te lang duren...

Ik ben bezig met het contacten van de kandidaten om te kijken of de interesse in het modschap wederzijds is. Als het goed is binnenkort meer nieuws Haha!

BTW als er inspraak gaat komen of als we suggesties gaan vragen aan Bokkers mbt nieuwe mods gaat dat in een ander jasje gebeuren dan via een topic. Ik hoor in het topic maar een miniem percentage van de Bokkers, verder zijn er nogal wat mensen die vooral roepen wat de bokkers daarvoor geroepen hebben Knipoog Niet echt representatief dus. Maar goed, dat zijn allemaal dingen voor later. Ik ga een aantal mensen contacteren..

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:12

Fitzroy schreef:
Zo vind ik joost van gestel een super goede zet van Bart c.s.

geheel mee eens.

Kawa bij rijtechnisch lijkt mij ook een goede. Omdat ze er zelf wel wat van af weet (van zowel springen als van dressuur, dus een veelzijdige amazone) en ze is objectief. Als iemand gelijk heeft, dan krijgt die persoon dat van haar, ook al zou het niet boteren tussen die 2. En vice versa.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:14

Citaat:
Zo vind ik joost van gestel een super goede zet van Bart c.s.

Vind ik ook.
Ik ben dus wel van mening dat een moddie wel wat af moet weten van het topic waarvan hij/zij mod is.
Joost weet veel over hoe het er aan toe gaat in de fokkerij, is altijd erg correct, dus vind het een hele goede zet.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:27

Tuurlijk moeten ze e.e.a. weten van het forum waarin ze modden, anders kom je er nooit, lees je er nooit iets. Kijk naar mij op FA Haha! Ik kwam er nooit, vind Fokken echt totaal niet boeiend. Vandaar dat een mod vrijwel altijd iig interesse zal hebben in het forum dat hij/zij modereerd. Aan de andere kant is het IMO niet nodig (soms zelfs niet wenselijk) dat de mod een guru is op gebied van het onderwerp van zijn/haar forum... Ook hier weer die gulden middenweg Knipoog

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:31

Overigens, zelf ben ik ook genoemd als mogelijke moddie. Maar ik denk niet dat deze taak voor mij geschikt is. In het verleden en ook nog wel eens in het heden ben ik nooit zo'n voorbeeldige bokker geweest. Ik ben me bewust dat ik mensen wel eens voor het hoofd stoot met mijn scherpe opmerkingen. Maar ik blijf liever scherp en mezelf dan dat ik me heel rustig ga gedragen, zo steek ik niet in elkaar. Ik vind dat een moddie behalve verstand van zaken OOK een onberispelijk gedrag moet hebben. Mijn gedrag hier is niet onberispelijk. Kayla en lis zijn net als ik 2 klojo's, lopen graag nog wel eens wat te stieren en te spelen, net als ik. Het is nu eenmaal de aard van het beestje. Ik vind dat niet erg, mensen zoals wij moeten er namelijk ook zijn, die kleuren het bestaan! Haha! Ik zie dat er meer namen genoemd zijn van mensen die niet veel beter zijn als ik zelf. Knipoog
Ik vind dat deze mensen gewoon voldoende over zelfkennis moeten beschikken en zichzelf ook niet in aanmerking moeten nemen hiervoor.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 23-09-03 14:39, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:31

Desiree, Bart wil mij vast niet.
Dan ziet hij me ook nog op mod forum, daar, waar het enige bokt plekje is waar hij van me verlost is Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:35

Een moderator van een forum moet wel degelijk wat verstand van zaken hebben wat betreft het onderwerp van het forum, anders kun je niet beoordelen of het onderwerp op het forum thuis hoort of niet, en weet je niet of discussies wel zinvol en op de rails zijn. Maar een uitgebreide kennis van zaken is imo niet een must.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:52

Desiree schreef:
Kayla en lis zijn net als ik 2 klojo's, lopen graag nog wel eens wat te stieren en te spelen, net als ik.

Klojo's? Verdrietig

Vriendjes zijn? Sorry..

Ik hoop stiekum dat Tyrza mod van RT wordt. Kawa zou qua kennis ook zeer geschikt zijn, maar ze is misschien te subjectief in bepaalde onderwerpen. Daarover zou ze zich moeten inhouden en dat is jammer, want ook al zijn sommige reacties wat bot gebracht, men kan veel van haar leren.
Daarom hoop ik dat zij 'gewoon' bokker blijft.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:05

BartVB schreef:
Tuurlijk moeten ze e.e.a. weten van het forum waarin ze modden, anders kom je er nooit, lees je er nooit iets. Kijk naar mij op FA Haha! Ik kwam er nooit, vind Fokken echt totaal niet boeiend. Vandaar dat een mod vrijwel altijd iig interesse zal hebben in het forum dat hij/zij modereerd. Aan de andere kant is het IMO niet nodig (soms zelfs niet wenselijk) dat de mod een guru is op gebied van het onderwerp van zijn/haar forum... Ook hier weer die gulden middenweg Knipoog

SC perfect voor mij *LOL*

maar daar zit mede tukker karin al Knipoog

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:10

lis"]
[quote="Desiree schreef:
Kayla en lis zijn net als ik 2 klojo's, lopen graag nog wel eens wat te stieren en te spelen, net als ik.

Klojo's? Verdrietig

Vriendjes zijn? Sorry..

[/quote]

*Weet niet hoe ze dit nou op moet vatten* Scheve mond

Maar nee denk dat Bart als een van de laatsten aan mij zal denken, ik zelf trouwens ook Haha! .

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:19

Ik vind mezelf ook wel geschikt voor RT. 2 hele procenten van mijn totaal berichten heb ik immers in paardenfora geplaatst! Haha! Tong uitsteken

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:20

Hahaha joh zal ik me dan meteen kandidaat stellen voor F&A om Joost al op te gaan volgen? Knipoog Joost is trouwens idd ook een hele goede keuze geweest, thumbs up!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:24

Kayla"]
[quote="lis"][quote="Desiree schreef:

Klojo's? Verdrietig

Vriendjes zijn? Sorry..

[/quote]

*Weet niet hoe ze dit nou op moet vatten* Scheve mond

Maar nee denk dat Bart als een van de laatsten aan mij zal denken, ik zelf trouwens ook Haha! .
[/quote]

Jij ook al niet Haha!
Sorry naar de bokkers dat ik een Klojo ben.
Ach, het was maar een grapje, ik was aan het klojen

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:27

Misschien mogen wij ook een ondertitel bij onze avatar: Boktklojo Scheve mond

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:43

Kayla schreef:
Misschien mogen wij ook een ondertitel bij onze avatar: Boktklojo Scheve mond

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! En dan mogen wij uitselecteren wie nog meer in aanmerking komt voor zo'n titel. Ik weet er nog wel een paar meer! Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:50

ik igg niet
ben namelijk: lieV verlegen en onschuldig Schijnheilig

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:17

Agut Machie...je zou wel een goede moderator zijn hoor Knipoog

Ach wie wil nou niet moddie worden? Iedereen toch? Lachen

Thanks voor diegene die voor mij hebben gekozen Tong uitsteken

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:18

jep, voor SC, he tony *LOL*
Kunnen wij wel samen dan, kan Karin mooi naar RT. Baaaaart, probleem opgelost Tong uitsteken (geintje he!)

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:20

volgens mij is de vraag wie wil er gen moddie worden Tong uitsteken
volgens mij wil iedereen dat wel
mij lijkt het ook wel geinig maar te veel werk
alles oplossen slotjes op topics gooien
nee niet echt iets voor mij

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:21

Jep, ach anders een triootje....

Maargoed ik ben zeer benieuwd wie de nieuwe moderators worden.... Knipoog

Heb wel vertrouwen in Bart ...

Enne ik ben ook heel lief Samen Serious Sam gespeeld met Bartje Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Sundancer op 23-09-03 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:22

Sundancer schreef:
Jep, ach anders een triootje....

Maargoed ik ben zeer benieuwd wie de nieuwe moderators worden.... Knipoog

Heb wel vertrouwen in Bart ...

Tony..... Bloos! Haha!:D

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:59

Tyrza schreef:
Mwah... Bokt is een prima mentale ontspanning. Alleen kan inderdaad niet garanderen dat ik dagelijks alle topics ga zitten uitpluizen, dat lijkt me duidelijk...

Ik zit dacht ik zo vaak genoeg op bokt? Knipoog

Maar de keus laat ik aan anderen over. We zijn écht niet zo commercieel als dat men denkt hoor... Knipoog

Hé je bent echt geinteresseerd?

Eigenlijk moet je net als De hoop-Scheffer ontkennen hoor!
Te snel toehappen hoort niet! Haha!

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:07

Citaat:
We zijn écht niet zo commercieel als dat men denkt hoor

Ik weet wel dat een topic van mij na 1 berichtje verwijderd werd omdat dit commercieel was volgens Bart.
Ahum maak als hobby siertuigen voor shows

Dus wat wel en niet commercieel is, is volgens Bart een hele dunne scheidingslijn. Volgens mij ligt die bij hem bij het feit dat als je geld verdient op de een of andere manier in de paarden, dan ben je al commercieel.

Ik zou je wel een hele goede moddie vinden op RT. En ik denk dan ook dat het geen slechte keuze zal zijn van het team.

Maar dan is Bart mij nog wel een verklaring schuldig over de andere kwestie

dus Bart even een PB met jouw visie mijn kant op?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:09

Fijn van dat vraagteken organisator, want Bart laat zich niet commanderen geloof ik. Knipoog