Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Zo vind ik joost van gestel een super goede zet van Bart c.s.
Desiree schreef:Kayla en lis zijn net als ik 2 klojo's, lopen graag nog wel eens wat te stieren en te spelen, net als ik.
BartVB schreef:Tuurlijk moeten ze e.e.a. weten van het forum waarin ze modden, anders kom je er nooit, lees je er nooit iets. Kijk naar mij op FAIk kwam er nooit, vind Fokken echt totaal niet boeiend. Vandaar dat een mod vrijwel altijd iig interesse zal hebben in het forum dat hij/zij modereerd. Aan de andere kant is het IMO niet nodig (soms zelfs niet wenselijk) dat de mod een guru is op gebied van het onderwerp van zijn/haar forum... Ook hier weer die gulden middenweg
Kayla"]
[quote="lis"][quote="Desiree schreef:Kayla en lis zijn net als ik 2 klojo's, lopen graag nog wel eens wat te stieren en te spelen, net als ik.
Tyrza schreef:Mwah... Bokt is een prima mentale ontspanning. Alleen kan inderdaad niet garanderen dat ik dagelijks alle topics ga zitten uitpluizen, dat lijkt me duidelijk...
Ik zit dacht ik zo vaak genoeg op bokt?
Maar de keus laat ik aan anderen over. We zijn écht niet zo commercieel als dat men denkt hoor...
Citaat:We zijn écht niet zo commercieel als dat men denkt hoor