chevax schreef:Ik vind dat ik en met mij meerdere mods (zie ook uitgebreide post Fenn) hier antwoord hebben proberen geven op de vragen die in dit topic zijn gesteld en proberen uit te leggen dat niet alles altijd zo zwart-wit is. Niet alle antwoorden zijn bevredigend en dat snap ik. Maar in feite maakt het volgens mij niks uit wat ik of mijn collega-mods hier zeggen, want er lijkt bij sommigen geen wil om te luisteren te zijn. Ik ga nog eens duidelijk zeggen dat er niet buiten Bokt wordt gemodereerd, dat er geen gebruikers-met-knopjes zijn, dat er geen grote Atilla de Hun achter de schermen zit te kijken wie er vandaag eens lekker gepest kan worden. Wat wél gebeurt achter de schermen, is dat er een grote groep mensen dagelijks druk bezig is om op vrijwillige basis te zorgen dat Bokt (toch in ieder geval voor het overgrote deel van de gebruikers) een fijne plaats is waar je over vanalles en nog wat kunt praten. Als je dat niet gelooft, vind ik dat oprecht erg jammer, maar ik kan die gevoelens blijkbaar niet wegnemen.
Dat wil ik absoluut aannemen, maar waar komen die "verhalen en complot theorieen" dan vandaan? Ik zou het niet kunnen verzinnen, echt niet.