Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:En ik vraag me op mijn beurt af waarom Bokt überhaupt een marktplaatsachtig subforum moet hebbenDaar zijn toch al genoeg andere websites voor? Ik denk dat het moderators een heleboel tijd zal schelen wanneer EA er niet meer zou zijn..
MarliesV schreef:Weet iemand of je alle berichten in je inbox ook in 1x kan markeren (per pagina bv).
Anders is het opschonen echt een onmogelijke taak (en dan heb ik nog maar 20% van m'n inbox vol).
RGBrink schreef:Ben ik niet met je eens, want juist een medium als Bokt is heel handig voor het informatie inwinnen over zadelmakers, stalling, tandartsen, les e.d. en dat valt nu ook allemaal onder EA.
RGBrink schreef:Heino schreef:En ik vraag me op mijn beurt af waarom Bokt überhaupt een marktplaatsachtig subforum moet hebbenDaar zijn toch al genoeg andere websites voor? Ik denk dat het moderators een heleboel tijd zal schelen wanneer EA er niet meer zou zijn..
Ben ik niet met je eens, want juist een medium als Bokt is heel handig voor het informatie inwinnen over zadelmakers, stalling, tandartsen, les e.d. en dat valt nu ook allemaal onder EA.
matasja schreef:inderdaad krijg ik nu ook 10 keer dezelfde vraag over een maat, normaal stuur je 1 antwoord en is het genoeg.
vind het EA topic verziekt zo
felicity schreef:Ik bied mij ook aan om te modden op EA.
Ik vind het heerlijk op elke dag even te kijken. Wat onze bokkers te koop aanbieden. En of ik het kan gebruiken. Dan plaats ik een bod. En hou ik het topic in de gaten of ik overboden word. Daarbij vind ik het ook veel vertrouwde om hier op bokt iets te kopen dan bijvoorbeeld via Marktplaats.
Ik vind het dan ook erg jammer dat je niet meer kan reageren op topics.