Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:19

En ik vraag me op mijn beurt af waarom Bokt überhaupt een marktplaatsachtig subforum moet hebben :) Daar zijn toch al genoeg andere websites voor? Ik denk dat het moderators een heleboel tijd zal schelen wanneer EA er niet meer zou zijn..

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:39

Weet iemand of je alle berichten in je inbox ook in 1x kan markeren (per pagina bv).
Anders is het opschonen echt een onmogelijke taak (en dan heb ik nog maar 20% van m'n inbox vol).

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:48

Misschien moet er een subdingetje in je inbox komen waar al je eenmaal ander maal dingen in komen, dat is makkelijk schoon te houden etc.

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:51

Heino schreef:
En ik vraag me op mijn beurt af waarom Bokt überhaupt een marktplaatsachtig subforum moet hebben :) Daar zijn toch al genoeg andere websites voor? Ik denk dat het moderators een heleboel tijd zal schelen wanneer EA er niet meer zou zijn..

Ben ik niet met je eens, want juist een medium als Bokt is heel handig voor het informatie inwinnen over zadelmakers, stalling, tandartsen, les e.d. en dat valt nu ook allemaal onder EA.
Daarbij vind ik marktplaats erg onhandig omdat je daar per product een advertentie plaatst. Het is handig als je op zoek bent naar 1 product, maat niet leuk/handig als je lekker wilt "koopjesjagen" of eens zien wat er op de markt is. Ik ben juist door EA (voornamelijk commercieel) op hele leuke producten en diensten gekomen waar ik anders nooit vanaf had geweten!
Dus ik wil wel EA wel behouden, anders wordt Bokt voor mij veel minder leuk. :o :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:54

MarliesV schreef:
Weet iemand of je alle berichten in je inbox ook in 1x kan markeren (per pagina bv).
Anders is het opschonen echt een onmogelijke taak (en dan heb ik nog maar 20% van m'n inbox vol).

Ja, met de knop rechts onderaan, markeer alles
Gewoon echt helemaal naar beneden scrollen in je inbox, daar staat ie

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:58

RGBrink schreef:
Ben ik niet met je eens, want juist een medium als Bokt is heel handig voor het informatie inwinnen over zadelmakers, stalling, tandartsen, les e.d. en dat valt nu ook allemaal onder EA.

Maar dat kan toch ook via marktplaats? Of op Bokt informatie inwinnen en dan vervolgens op marktplaats gericht op zoek gaan?
Ik begrijp wel dat het hier is hoor, maar ik vraag me af en toe wel af of de kosten nog wel opwegen tegen de baten :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:12

RGBrink schreef:
Heino schreef:

Hier heb je wel een punt, want idd EA-DIensten valt nu ook onder de nieuwe EA regel, wat alles behalve handig is... Deze zou op zn minst uitgezonderd moeten zijn of een aparte sub onder VMR oid

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:34

Die doen ook niet mee hoor stef want dat zijn gezocht topics en daar kan je nog wel berichten plaatsen :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:07

matasja schreef:
inderdaad krijg ik nu ook 10 keer dezelfde vraag over een maat, normaal stuur je 1 antwoord en is het genoeg.
vind het EA topic verziekt zo

Dat is eenvoudig op te lossen door de maat te melden in het topic met de advertentie, of, beter nog, in de advertentie zelf?

Klagen heeft inderdaad niet veel zin, voldoende euro's doneren zodat we iemand fulltime op het beheren van EA zetten heeft meer nut :+

Het waarom achter deze maatregel is al een aantal keer uitgelegd. Dat er weerstand zou komen en dat het geen verbetering is daar zijn we ons zeker van bewust. Maar op dit moment is het gewoon de enige optie. Het liefst zouden we een superdelux, geweldig beheerd systeem aanbieden met alle mogelijkheden die je je kan wensen maar dat is er (nog) niet. De rek is uit het huidige systeem en de rek is ook uit het met de hand beheren van dat systeem.

Wat we wel gaan doen is de wijzigingen evalueren, als over een aantal weken blijkt dat het verlopen van 100% van de biedingen via PB problemen oplevert dat zullen we b.v. op zoek moeten naar oplossingen. Tot die tijd kunnen we niets behalve op de achtergrond blijven zorgen dat het nieuwe EA systeem er zo snel mogelijk komt.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:08

Als iedereen nou 1,- betaald :D

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:16

prima hoor. Ik wil ook best gaan modden op EA als dat nodig is.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:20

Ik bied mij ook aan om te modden op EA.
Ik vind het heerlijk op elke dag even te kijken. Wat onze bokkers te koop aanbieden. En of ik het kan gebruiken. Dan plaats ik een bod. En hou ik het topic in de gaten of ik overboden word. Daarbij vind ik het ook veel vertrouwde om hier op bokt iets te kopen dan bijvoorbeeld via Marktplaats.
Ik vind het dan ook erg jammer dat je niet meer kan reageren op topics.

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:23

felicity schreef:
Ik bied mij ook aan om te modden op EA.
Ik vind het heerlijk op elke dag even te kijken. Wat onze bokkers te koop aanbieden. En of ik het kan gebruiken. Dan plaats ik een bod. En hou ik het topic in de gaten of ik overboden word. Daarbij vind ik het ook veel vertrouwde om hier op bokt iets te kopen dan bijvoorbeeld via Marktplaats.
Ik vind het dan ook erg jammer dat je niet meer kan reageren op topics.

Hier ben ik het dus volledig mee eens! en ja.. ook ik zou willen modden als we daarmee de EA kunnnen behouden!!

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:28

en ook ik zou graaag EA mod worden, en ik doe het helemaal gratis en voor niks hoor :+

karuna
Drukke kabouter

Ook hier een vrijwiliger om eea te modden. Alles om maar van dit onpersoonlijke systeem af te komen. Ik vind het ook leuk om te kijken wat er wordt aangeboden en hoe mensen reageren.Nu is het nog onpersoonlijker dan het gedrocht marktplaats en is het plezier ervan af.

Anoniem

gadverdamme wat is dít irritant geregeld zeg,bah.
ik wilde op een advertentie reageren maar dit kan opeens niet meer...
moet ik via pb reageren.
ontzettend onoverzichtelijk,niemand weet nog hoe en wat en je eigen pb box stroomt op deze manier makkelijk vol..

helemaal poedersuiker dit.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:31

Ik vond het ook altijd een sport om op een artikel te bieden. En te hopen dat ik de hoogste bieder bleef.
Helaas is dat ook niet meer mogelijk. Jammer.

Ik denk dat het een betere zet is om EA weer de oude EA te laten worden. En meerdere mensen die zich hier aanbieden aan te stellen tot mods.
Of ik nu topics bekijk en reacties lees en tegelijk ook EA opgeruimt houdt. Maakt voor mij niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:36

ik merk dat dit soort acties me echt beginnen te irriteren.
naar mijn idee liep EA weer prima, ik kwam er heel veel en heb er heel veel leuke spullen gekocht,en spullen vérkocht.
krijg het idee dat we hier op bokt toch totaal niks te zeggen hebben als bokkers, net als nu weer.
maargoed,dat mag ik vast ook niet zeggen want dat is dan weer niet relevant.

ik kom dagelijks op EA, vind het "vertrouwder"kopen dan marktplaats...bieden maakte me niet eens zoveel uit. maar soms vroeg een andere bokker een relevante vraag over het artikel.
nu krijg je dus 24234x dezelfde vraag...in je inbox.
ongelovelijke stomme beslissing.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:42

En wat ik al helemaal niet snap:

waarom is de reden te weinig personeel voor dit alles terwijl er een hele hoop mensen zich gratis aangeboden hebben om alles netjes op EA bij te houden?
Wat is dan de ECHTE reden??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:49

ach,die zal ons ongetwijfeld weer(niet)meedegedeeld worden.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:52

ik wordt nu na een uur mn adv te hebben geplaatst al gek vd pbtjes

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:52

Kim90 schreef:
En wat ik al helemaal niet snap:

waarom is de reden te weinig personeel voor dit alles terwijl er een hele hoop mensen zich gratis aangeboden hebben om alles netjes op EA bij te houden?
Wat is dan de ECHTE reden??

:j

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:55

Weet je waar ik me nou eigenlijk nog het meest aan erger: aan al die mensen die maar door blijven gaan met zeuren. Bart heft toch al een aantal keren gemeld dat er achter de schermen hard wordt gewerkt aan het nieuwe EA, en dat dit een tijdelijke oplossing is. Wij weten allemaal niet hoe het nieuwe EA eruit komt te zien, wellicht is deze overgangsfase een voorbereiding op nog andere regels die meer bij dit EA in de buurt komen dan bij het oude EA. Gaan zeuren over meer mods aanstellen heeft dan ook weinig zin denk ik. En hoe meer mods er zijn, hoe meer onduidelijkheden, je kunt NOOIT alle mods met hun neuzen dezelfde richting op krijgen.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:04

@ kleinvosje:
waarom zou ik niet mogen klagen? de situatie is nu zoals het is, en dat zou ik graag anders zien, als er niks gezegd wordt denken ze dadelijk, mooi! waarom laten we het niet zo, niemand klaagt toch.
Over het nieuwe EA is bij mij nog niets bekend, maar het lijkt me dat je dan niet weer ineens de optie tot reageren terug krijgt als de voorbereidende fase (deze dus ) dat niet heeft.

Meer mods op EA kan echt geen kwaad, het ging hier puur om mods die onnodige berichtjes verwijderen zoals '' ik zet een stipje'' e.d. en de verkeerd geplaatste onderwerpen terug zetten. Dat is zo simpel.. hoezo zou dit onduidelijk zijn??

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:06

Een beetje klagen is niet erg, maar er zijn hier mensen die meerdere keren posten, dat vind ik dan weer een beetje overkill. Wat meer mods betreft: ik heb vandaag een bericht voorbij zien komen waarin nieuwe mods worden voorgesteld, ook voor EA.