Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Djuun, ik zeg niet gewoon oké andere vraag.. ik vraag het me oprecht af; wat de mensen van het andere forum nou willen dat er gaat gebeuren.
Want je kunt wel oeverloos door blijven zeiken, maar daar wordt het niet beter van.
Cer: Zo bedoelde ik het inderdaad.
Eline schreef:[Dan die andere partij, ik kan daar gewoon niet al te uitgebreid op ingaan omdat het echt allemaal heel specifiek wordt.
Jolliegirl schreef:Ik denk dat Eline en Bart wat meer duidelijkheid kunnen geven Stef, aangezien zij in het beheer zitten.
En dit vind ik een taak van het beheer, en niet van 20 mods, die allemaal met hun eigen antwoord komen.
Eline schreef:We hebben de de negatieve invloed die gebruikers van individuele gebruikers kunnen hebben onderschat
Eline schreef:Alle rotzooi ligt nu toch al op straat, lijkt me.Dan die andere partij, ik kan daar gewoon niet al te uitgebreid op ingaan omdat het echt allemaal heel specifiek wordt.
Eline schreef:Is er sluitend bewijs voor de ban van Kim
Ja, dat is er. Ik kan me voorstellen dat het tussen al het gesherlock holmes, de vermoedens en de ‘off topic’ berichten in het topic niet heel solide overkomt, maar de ban is niet gebaseerd op verzonnen bewijs, maar op technische gegevens. Er zijn meer gegevens bekeken dan in het topic staat.