Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:05

Bedankt Nessah voor al je tijd en inzet. :j

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:09

Jammer Agnes, vond het je fijn doen het modden.
Bedankt voor alles!
Vreemd dat ze je om zo'n reden laten gaan...
Maar goed heb al wel meer vreemde dingen gehoord binnen Bokt.

Ik wilde een tijdje terug ook graag groen worden... moest solliciteren... men vond mij niet geschikt... haha.
Denk dat ik al niet meer wil...

Ik zou het wel heel jammer vinden als je hierdoor ons niet meer laat genieten van je mooie Velvet!
Laatst bijgewerkt door Stal_Fiore op 13-12-10 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:13

En het wantrouwen stijgt..
Nessah, bedankt!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:46

Bedankt voor al je MOD werk enne, kijk eens naar links <- - - Dat zwart is zo lelijk nog niet ;)

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:48

Heel erg jammer dat het zo moet gaan Agnes,
ik snap alleen niet zo goed waarom dit niet uitgepraat kan worden aangezien je voor de rest je werk heel netjes deed, we zijn idd volwassen mensen en met nette communicatie kom je ver..
Ik weet dat er altijd een andere kant is, ik vraag me alleen af waarom er niet beter gepraat wordt, want dan had Agnes het nooit nodig gevonden om zo een topic te hebben als er meer duidelijkheid was.
Maar dat zal wel prive zijn.
Bedankt iig! en sterkte :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:31

Ik heb alle berichten niet gelezen, dat zijn me er wat teveel. Ik wil je in elk geval bedanken Agnes! Bedanken voor alle inzet en moeite die je hebt gedaan voor het team. Ik vond het altijd fijn om samen met je te werken en ik vind je een gezellige meid. Het is altijd fijn geweest hoe open je was en hoe toegewijd.
Jammer dat dit 'afscheid' blijkbaar niet helemaal goed is verlopen. Ik wens je ook nog veel sterkte met je situatie thuis en hopelijk ben je er snel weer zo goed als bovenop en kun je het een plaatsje geven.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 03:29

Een beetje off-topic, maar toch, wat ik me afvraag,
worden mods eigenlijk betaald ?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 04:10

BigBen schreef:
Een beetje off-topic, maar toch, wat ik me afvraag,
worden mods eigenlijk betaald ?

Nee, het is 'vrijwilligerswerk' :j

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:50

Werden mods maar betaald :+

Nessah, bedankt voor je inzet en je werk op het forum :-)

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:30

Jeetje...
Wat vervelend voor je en ondankbaar zeg, zeker als er vooraf is gezegd dat even "vrij" nemen geen probleem is.
Bedankt voor je inzet inelkgeval!
Denk wel dat dit bokt bij de kritische bokkers op dit moment geen goed doet, maar alleen maar meer olie op het vuur is.

Hoop dat Bart nog gaat reageren met een uitleg over dit besluit van hun kant. Reden die je nu gegeven wordt lijkt me niet de echte...of het is w'e'er eens een voorbeeld van meten met 2 maten.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:17

Apple schreef:
Werden mods maar betaald :+

Niet betaald ?
Kan ik moeilijk volgen.

Nog iets.
Krijgen mods een vorm van opleiding,
voor ze aan hun "job" beginnen ?
En een duidelijke taakomschrijving ?
En wordt een mod, één keer aan het werk,
verder opgevolgd en gecoached ?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:19

Wat jammer Nessah, ik vond je een erg fijne mod! Ik hoop dat je een betere tijd tegemoet gaat in het zwart. Vervelend dat je afscheid zo moest lopen.

Mods krijgen idd niet betaald BigBen, het is vrijwilligerswerk. ;)
Naar mijn weten zijn ze eerst op proef, maar dat weet ik niet zeker want ik ben geen mod. Maar het lijkt me logisch dat de andere mods een nieuwe mod begeleiden de eerste x weken/maanden, dus ik denk dat dat sowieso wel gebeurd.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:21

@BigBen: ja, de mods krijgen begeleiding achter de schermen en daarnaast is alles in de vorm van handleidingen en taakomschrijvingen duidelijk op papier (nou ja, op scherm) gezet. Naast de mods heb je ook de hoofdmods.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:21

Een nieuwe mod wordt zeker begeleid voor een periode. Daarbij heeft iedere mod een hoofdmod als aanspreekpunt voor vragen, problemen en dergelijke. Maar dit topic lijkt me verder niet de plaats om daar verder op in te gaan.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:23

Mods worden altijd ingewerkt, ze worden dus niet zomaar in het diepe gegooid. Er is altijd een meer senior mod die ze in de eerste tijd begeleid en waar ze altijd terecht kunnen met vragen, daarnaast is er ook een taakomschrijving. Op het technische gebied: voordat ze op het forum modereren kunnen ze eerst alle knopjes en handelingen 'oefenen' in een testtopic zodat ze weten hoe het werkt.

Eenmaal ingewerkt valt een moderator onder een hoofdmod. Deze hoofdmod heeft met regelmaat werkbesprekingen met de moderator en functioneringsgesprekken.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:25

En eens in de zoveel tijd volgt er een evaluatie, waarin je met je hoofdmod bespreekt hoe je het modden de afgelopen maand(en) hebt ervaren en of wellicht tegen dingen aanloopt e.d.

Nessah: nogmaals erg jammer dat we afscheid van je moeten nemen. Voor mij kwam het ook erg onverwachts. Je werd erg gewaardeerd achter de schermen, zowel als eerdere wiki-mod als forum-mod. Bedankt voor je inzet en al het werk wat je hebt verzet. Ik hoop voor je dat je snel in rustiger vaarwater belandt. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:26

Zo dat zijn ineens een hele hoop groentjes-reacties achter elkaar :D maar duidelijk, en lijkt me ook een goede manier van aanpak.

Edit; ik moet echt leren typen.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 14-12-10 12:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:27

Wat overigens net zo werkt bij mids. :)

Ollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:34

Wat een gedoe en uitspraken worden er weer gedaan. Het leven gaat verder hoor. Ik snap niet zo goed waar al die commotie vandaan komt. Klaar, punt, maak er niet zo'n big deal van.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:38

Mijn idee Ollie. Het is maar internet en een paar mensen zijn zo verongelijkt en voelen zich zo belangrijk dat er allerlei spannende complottheorien bedacht worden. Ik zou zeggen get a real life. ;)

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:49

Heino schreef:
Nessah, bedankt!

Ik denk in deze dat het beheer bang zal zijn dat er informatie toegespeeld zou worden naar haar vriendin (Kiwiko??).
Ze zullen zeggen van niet, maar niet geheel indirect zal dat zeker meespelen uiteraard.

En dat is ergens ook wel logisch om te denken.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:55

Vienna2007 schreef:
Heino schreef:
Nessah, bedankt!

Ik denk in deze dat het beheer bang zal zijn dat er informatie toegespeeld zou worden naar haar vriendin (Kiwiko??).
Ze zullen zeggen van niet, maar niet geheel indirect zal dat zeker meespelen uiteraard.

Maar wat voor informatie zou er zooooooo belangrijk zijn om koste wat het kost bij bepaalde (ex)bokkers weg te houden?

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:56

Ollie en Betteke, het gaat om mensen die hier vanaf het eerste uur aanwezig waren.
Die mede bokt hebben gemaakt tot wat het nu is (of je daar nu zo blij mee moet zijn), maar die heel veel inzet getoont hebben.
Deze mensen hadden vaak verstand van zaken.
Ook een scherpe eigen mening.
En ook wel eens over het randje.
Mensen die door een groot aantal bokkers gemist worden.
Mensen die om verkeerde redenen geband werden, daar waar een ander die er wel alle reden voor zou hebben gehad de hand boven het hoofd werd gehouden of een oogje toe geknepen werd.
Voor die mensen van het eerste uur kan ik me dus heeeeeel goed voorstellen dat het vreselijk frustie is de manier hoe dat allemaal gegaan is.
En nu gaat er een mod weg, die haar werk hier prima deed, omdat ze nog persoonlijk contact heeft met een van de gebande leden!
Jezus....waar blijf je dan???
Moet je tegenwoordig zeker ook eerst een brief met zwijgplicht onder tekeken als je mod wilt worden.
Die twee zaken (bokt en prive leven) horen los van elkaar te staan.
Een goede mod word per omgaande de laan uitgestuurd omdat ze soms contact heeft met iemand die het beheer niet moet!
Het lijkt wel een communistisch forum zo zachtjes aan.
Ik heb de hele groep, zowel beheerders als mod's heel lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu kan ik dat niet meer (goede mods daar gelaten).

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:57

Vienna2007 schreef:
Heino schreef:
Nessah, bedankt!

En wat dan nog????
Ze doen toch niets verkeerd volgens eigen zeggen, dus wat hebben ze dan te vrezen???

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:58

easygoing schreef:
Maar wat voor informatie zou er zooooooo belangrijk zijn om koste wat het kost bij bepaalde (ex)bokkers weg te houden?

Juist. Dat is het punt ook.