Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:orienta schreef:Als je alleen dat gedeelte kopieert wel inderdaad.
Ik heb het over dat jullie je zo druk maken, dat staat ook duidelijk in mijn post.
jij zou je ook druk maken als je ten onrechte veroordeeld wordt
overigens vind ik je toon + smiley's erg vervelend over komen
erg denigrerend....
orienta schreef:Lovely schreef:Als het zo simpel is, dan snap ik niet waarom dat niet gewoon kan. Discussies lopen allemaal een keer af en worden nadien heus niet voortdurend bestudeerd omdat mensen willen weten wat voor interessante discussies er ooit op bokt gevoerd zijn. En dan nog, who cares als al mijn berichten gewoon weg zijn, ik denk niet dat iemand of iets daar minder van wordt?
Misschien wat minder dingen posten waar je achteraf spijt van krijgt?
orienta schreef:Lovely schreef:Het gaat erom dat als ik een verzoek indien dat die posts weggehaald moeten worden, dat dat verzoek dan ingewilligd moet worden.
Niks moet.
Je kiest er toch zelf voor om dat te posten?
Ceriadwen schreef:Het punt is is dat ik niet kan ruiken wanneer iemand anders tegelijkertijd ook een post aan het schrijven is.
Maar goed, bij deze.. vraag ik het nog een keer.
Waarom worden topics gesloten ZONDER dat er ruimte is voor discussie?
En ik vroeg het gericht aan hem omdat hij momenteel wel heel hoog scoort op zijn sluitingspercentage geloof ik. En als hij het persoonlijk vind omdat ik zijn naam erbij zet, omdat hij overal sloten op parkeert.. is hij wel de juiste persoon voor de taak dan? Dan moet hij zijn sloten maar eens gaan onderbouwen. Want zolang ik er geen logica in zie, zal ikhet aan hem gericht vragen. Want hij staat toch vermeld als Karl? Hoe moet ik hem dan noemen?
Dit komt heel banketstaaf over, maar als MOD moet je dan niet in je emotie reageren, maar gewoon een antwoord geven. Was het voor hem teveel moeite dan om duidelijk antwoord te geven? Om de discussie aan te gaan door gewoon simpelweg te zeggen: "Jammer dat je dit gevoel hebt, geef eens concrete voorbeelden en dan zal ik 's zien hoe of wat". Ik heb niet hetgevoel dat er mensen serieus genomen worden wanneer er wat word gevraagd.
orienta schreef:Ik vind jullie wel een beetje ondankbare nesten.
Blijkbaar hebben jullie werkelijk geen idee hoeveel tijd het kost om zon website bij te houden en dan word er ineens door iemand verlangt om allemaal posten te verwijderen omdat iemand dat ineens niet meer op het internet wilt hebben?
Citaat:Desondanks kunnen forumbeheerders of moderators niet zomaar elk bericht om elke reden verwijderen of aanpassen. Iemands meningsuiting is beschermd, en er moet dus een geldige reden zijn om dat te doen. Bij illegale bijdragen (belediging, racisme, inbreuk op andermans rechten) is er evident zo’n geldige reden aanwezig. Reclame mag ook zomaar verwijderd worden. En berichten die off-topic zijn, kunnen verplaatst of eventueel verwijderd worden. Maar inhoudelijk ingrijpen bij on-topic discussies zou zeer uitzonderlijk moeten zijn.
orienta schreef:Waar basseer je dat op?
Ik ken geen een forum waar ze achteraf je posten weghalen als je daar om vraagt.
poes schreef:Maar stel nu, dat ik iets zeg wat volledig een antwoord is op jouw post, en jouw post gaat weg, dan wijzig je feitelijk iets dat bijna een onderdeel is van MIJN post ook toch?
Ik trek trouwens nooit wat in wat ik gezegd heb, ja ik verander van mening, of ik verontschuldig me, maar wat ik zeg, heb ik gezegd.
Lovely schreef:poes schreef:Maar stel nu, dat ik iets zeg wat volledig een antwoord is op jouw post, en jouw post gaat weg, dan wijzig je feitelijk iets dat bijna een onderdeel is van MIJN post ook toch?
Ik trek trouwens nooit wat in wat ik gezegd heb, ja ik verander van mening, of ik verontschuldig me, maar wat ik zeg, heb ik gezegd.
Nee, want jouw post blijft toch gewoon staan? Nogmaals, het gaat er niet om dat ik ergens iets terug wil draaien, ik zou gewoon graag vertrekken van dit forum MET medeneming van mijn berichten. Als ik zelf mijn username verander in Gast43 (of was het nou 42) haalt dat weinig uit omdat het dan nog steeds een aanklikbaar profiel is en er ook vermeld staat wat mijn vorige username was.
t1000 schreef:Denk in het vervolg gewoon wat langer na over wat u post! Gedane zaken nemen geen keer, als je niet achter je eigen woorden kunt staan dan lijkt me dat een slechte zaak.
Indien je door de jaren tot andere inzichten bent gekomen, ja natuurlijk iedereen groeit door de jaren. Het is dan ook best begrijpenlijk dat de opgedane ervaring je toch op een ander spoor zet. Is het dan zo'n probleem dat dat topic dan nog bestaat? immers met die inzichten van toen verdedigde je het vanuit een standpunt dat je toen ooit hebt ingenomen.
Om dan nu van onze Mods te verwachten dat ze al je stommiteiten door de jaren heen gaan wegfilteren? dat gaat mij te ver, misschien dat het wel goed is om te kunnen zien wat voor mening je toen had, en waarschijnlijk zal iedereen dat wel kunnen begrijpen in die context van zoveel jaar geleden.
Als je 14 jaar bent denkt anders dan dat je 18 bent, en die natuurlijk weer anders wanneer je 25 bent geworden. En later ben je 50 en dan denk je goh wat was ik met 25 nog naïef!!!
Als mens verander je en wordt je door ervaring gevormd, daar is toch geen schande aan?
Laat anderen van u groei ook leren, zij beseffen dit heus wel!