Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Prima"]
[quote="orri schreef:Mooi motto Sonja...
ik probeer een iets ander motto na te leven;
Neem het niet persoonlijk, observeer en veroordeel niet...
DePennyBitch schreef:Ik vind - persoonlijk - dat er soms gebanned wordt om niks, terwijl ik vaak zat dingen lees waarvan ik denk "tjongejonge, moet dat nu zo?" en dat er dan vervolgens niks mee gebeurd.
Misschien dat e.e.a. niet geheel objectief bekeken wordt? Maar ja, wie ben ik om daar over te oordelen? Maar eerlijk gezegd begin ik de draad nu een beeeeetje kwijt te raken hier.....
Botervlieg"]
[quote="DePennyBitch schreef:Ik vind - persoonlijk - dat er soms gebanned wordt om niks, terwijl ik vaak zat dingen lees waarvan ik denk "tjongejonge, moet dat nu zo?" en dat er dan vervolgens niks mee gebeurd.
Misschien dat e.e.a. niet geheel objectief bekeken wordt? Maar ja, wie ben ik om daar over te oordelen? Maar eerlijk gezegd begin ik de draad nu een beeeeetje kwijt te raken hier.....
Prima"]
[quote="orri schreef:Mooi motto Sonja...
ik probeer een iets ander motto na te leven;
Neem het niet persoonlijk, observeer en veroordeel niet...
BartVB schreef:Tja, dat is wel de huidige situatie.. Ik hoorde pas over dat arabierentopic toen het alweer een week of wat stil lag
Als je je aan iets of iemand ergert; meld het!
Botervlieg schreef:Het lijkt me meer dat er nogal wat leeft onder de bokkers mbt bannen en waarschuwingen...
Botervlieg schreef:Heeft ie wat te lezen alstie terugkomt...
Maar of de lengte van dit topic nou aan de populariteit van Steef te danken is...
Het lijkt me meer dat er nogal wat leeft onder de bokkers mbt bannen en waarschuwingen...
En dan is inhaken op de actualiteit een wel erg voor de hand liggende manoeuvre om iets met/aan je overvloedige galproductie te doen.
Toch?
.