stef schreef:Tja, ik vind het toch wel lastig.... de start van bokt was 9 jaar geleden, en 9 jaar is een hele lange tijd. Een tijd waarin ik in het begin zeer actief aan bokt heb deelgenomen (ook als mod), een tijd met het opbouwen van vriendschappen, een tijd met veel haat en nijd, tot een tijd waarbij bokt niet veel meer is geworden dan een tijdverdrijf. Leuk tijdverdrijf hoor, daar niet van, maar om nu echt dingen te noemen van toen? Pfff, erg, erg lastig.
Belangrijke personen is voor iedereen heel erg persoonlijk denk ik...
Voor mij persoonlijk voelt het bijv niet fair om Koudbloedkim (no offence tegen haar persoonlijk) in 1 zin te noemen met Dorine, om maar even een voorbeeldje te noemen.
De sfeer die bokt had, toen bokt net begon, wat IMO uniek. Men wilde elkaar helpen, wilde naar elkaar luisteren, stuurde elkaar berichtjes van joh, hoe is het nu?
Het is nu (voor mijn gevoel) veel afstandelijker
Volledig met je eens Stef! Zo herinner ik me de eerste keer dat er iemand overleed, dat was niet zo'n bekende bokker, maar het had wel weer met paarden te maken. Zo was er ook de eerste (en enige) inzameling voor een pony van een medebokker: Lucky. Honey hoorde er natuurlijk altijd al bij en iedereen leefde ontzettend mee toen ze drachtig was en haar veulen kreeg. Je geeft zelf ook aan hoe bokt voor jou veranderd is, maar ik denk dat je vergeet te vermelden dat je zelf enorm gegroeid bent in die tijd, als persoon en automatisch ook met de paarden
.