Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
FaberSmid schreef:Daar treft u een punt, moet eerlijk toegeven dat ik persoonlijk ook stiller ben geworden bij rijden en hoefverzorging. Mezelf weer laten gaan bij politiek, opgelost door wederom die politieke topics uit favorieten te verbannen en bokkers te foeien. Jammerlijk genoeg te laat na wederom een ow en ban, die ik al lang verwacht had terecht. Maar niet voor die zwakke berichten, had mezelf er ook meer gegeven in een keer en mezelf niet alleen.
lesilla schreef:FaberSmid schreef:Daar treft u een punt, moet eerlijk toegeven dat ik persoonlijk ook stiller ben geworden bij rijden en hoefverzorging. Mezelf weer laten gaan bij politiek, opgelost door wederom die politieke topics uit favorieten te verbannen en bokkers te foeien. Jammerlijk genoeg te laat na wederom een ow en ban, die ik al lang verwacht had terecht. Maar niet voor die zwakke berichten, had mezelf er ook meer gegeven in een keer en mezelf niet alleen.
Maar in de echte wereld ga je toch ook niet altijd in discussie, ook daar ga je door je sociale omgeving een moment stiller in worden.
Verder lijkt het me wel frustrerend voor de mods, ben ook geen fan van elke mod maar om de x aantal tijd zo een topic over dat bokt niet meer is wat het geweest is.
suuzepuus schreef:juist daarom geb ruik ik nooit yoghurttoetje en dubbelvla.
Als ik wat gebruik is het een kwarktaart. daar reageerd mijn paardje het beste op en is veel vriendelijker dan al die andere troep!
VivaLaVida schreef:Ja nou en.. Het is toch zo?
Is niet de schuld van de mods...... als je de schuld ergens moet leggen is het bij de publiek wat bokt nu aantrekt denk ik...
iedereen denkt heel goed na voor ze iets plaatsen, want alles moet met extreem zachet hand opgelost worden... Als je geen 10 pagina's gezeur wil dan moet je op een hoop dingen letten als je bijv fotos gaat plaatsen!!
-geen hulpteugels!
-goede omheining van de bak
-goede ondergrond in de bak
-goede rijkleding
-liefst natuurlijk bitloos - boomloos
-geen sporen
-zweep mag dan weer wel
-geen fotos die op een moment zijn gemaakt dat je je paard net iets doorvraagt in stelling
(ookal word hij daar losser en beter van)
-geen bok foto, want dan heeft hij last van zijn rug..
en zo kan ik nog wel even door gaan...
Dus ik denk dat de mod's niet to blame zijnmeer het publiek ..
VivaLaVida schreef:
Heb weleens voor de gein fotos geplaatst (zonder slof!!) en toen erbij gezet: Nou dit is dan mijn paard, let niet op de slof, ze wil nog niet zo goed naar beneden lopen (blabla heel verhaal)
Kreeg ik als reactie: Ja zou je nu wel met slof rijden en dat kan toch niet enz.....
Terwijl die hele slof er niet eens om zat, ze kijken niet eens naar de fotos!!!!!!!
Ilzas schreef:VivaLaVida schreef:Ja nou en.. Het is toch zo?
Is niet de schuld van de mods...... als je de schuld ergens moet leggen is het bij de publiek wat bokt nu aantrekt denk ik...
iedereen denkt heel goed na voor ze iets plaatsen, want alles moet met extreem zachet hand opgelost worden... Als je geen 10 pagina's gezeur wil dan moet je op een hoop dingen letten als je bijv fotos gaat plaatsen!!
-geen hulpteugels!
-goede omheining van de bak
-goede ondergrond in de bak
-goede rijkleding
-liefst natuurlijk bitloos - boomloos
-geen sporen
-zweep mag dan weer wel
-geen fotos die op een moment zijn gemaakt dat je je paard net iets doorvraagt in stelling
(ookal word hij daar losser en beter van)
-geen bok foto, want dan heeft hij last van zijn rug..
en zo kan ik nog wel even door gaan...
Dus ik denk dat de mod's niet to blame zijnmeer het publiek ..
Vergeet jij de cap niet, die tegenwoordig alleen in naam nog maar eigen keus is?
Maar we gaan way to far off topic en anders krijgt suuzepuus toch nog gelijk en gaan we op slot!
smeetjoew schreef:Ilzas schreef:De meeste posts die gedaan worden is half Bokt niet in geinteresseerd... Zo ben ik niet geinteresseerd in de zoveelste oneliner van een Penny die alleen de openingspost heeft gelezen...
Pardon? Is dit een sneer naar mij?
Doe even alsof je zelf iets meer inhoud hebt dan een pinda en kijk iets verder dan je eigen roze penny wereldje, want wat reageer je meteen asociaal.
Lia_ schreef:Ik vind het heel vervelend dat op EA niet alle paarden gewoon in 1 rubriek staan maar verdeeld zijn over paarden te koop en commercieel.
Je mag maar 1 paard per jaar op "te koop" zetten, elke volgende moet commercieel![]()
![]()
Dat zoekt echt heel vervelend tussen de naambordjes, schilderijtjes, kleding etc...
Zie er ook totaal het nut niet van in