Bokt is niet meer wat bokt geweest is....

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Re: Bokt is niet meer wat bokt geweest is....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:48

Misschien moeten ze slof ook maar sensureren!
voorbeeld;
Ik rijd mijn paard vaak met dubbelvla, is dat goed is niet??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:52

:') HAHAHAAH!!! Dat is een goeie zeg!!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:55

FaberSmid schreef:
Daar treft u een punt, moet eerlijk toegeven dat ik persoonlijk ook stiller ben geworden bij rijden en hoefverzorging. Mezelf weer laten gaan bij politiek, opgelost door wederom die politieke topics uit favorieten te verbannen en bokkers te foeien. Jammerlijk genoeg te laat na wederom een ow en ban, die ik al lang verwacht had terecht. Maar niet voor die zwakke berichten, had mezelf er ook meer gegeven in een keer en mezelf niet alleen.

Maar in de echte wereld ga je toch ook niet altijd in discussie, ook daar ga je door je sociale omgeving een moment stiller in worden.

Verder lijkt het me wel frustrerend voor de mods, ben ook geen fan van elke mod maar om de x aantal tijd zo een topic over dat bokt niet meer is wat het geweest is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:56

Maargoed even serieus: ik rijd mijn paard ook weleens met dubbelvla, in het bos dan, als ze een jolige bui heeft.
Dat is dan gelijk heel zielig enzo terwijl ik dat toch liever heb, loshangende dubbelvla en gebruiken als ik hem nodig heb.... maar wat dan raar is, is dat een yoghurttoetje wel weer word goedgekeurd terwijl dat zo ongeveer het zelfde effect heeft als dubbelvla!!
En dan heb je nog de bessentaart, daarmee kan het paard toch ook zijn hoofd niet omhoog doen en misschien dan wel omklappen bij het steigeren :+

Misschien moet niemand maar meer gaan rijden, allemaal alleen maar grondwerk doen! Kunnen we ook niks verpesten :D

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:00

juist daarom geb ruik ik nooit yoghurttoetje en dubbelvla.
Als ik wat gebruik is het een kwarktaart. daar reageerd mijn paardje het beste op en is veel vriendelijker dan al die andere troep!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:01

lesilla schreef:
FaberSmid schreef:
Daar treft u een punt, moet eerlijk toegeven dat ik persoonlijk ook stiller ben geworden bij rijden en hoefverzorging. Mezelf weer laten gaan bij politiek, opgelost door wederom die politieke topics uit favorieten te verbannen en bokkers te foeien. Jammerlijk genoeg te laat na wederom een ow en ban, die ik al lang verwacht had terecht. Maar niet voor die zwakke berichten, had mezelf er ook meer gegeven in een keer en mezelf niet alleen.

Maar in de echte wereld ga je toch ook niet altijd in discussie, ook daar ga je door je sociale omgeving een moment stiller in worden.

Verder lijkt het me wel frustrerend voor de mods, ben ook geen fan van elke mod maar om de x aantal tijd zo een topic over dat bokt niet meer is wat het geweest is.

Ja nou en.. Het is toch zo?
Is niet de schuld van de mods...... als je de schuld ergens moet leggen is het bij de publiek wat bokt nu aantrekt denk ik...
iedereen denkt heel goed na voor ze iets plaatsen, want alles moet met extreem zachet hand opgelost worden... Als je geen 10 pagina's gezeur wil dan moet je op een hoop dingen letten als je bijv fotos gaat plaatsen!!

-geen hulpteugels!
-goede omheining van de bak
-goede ondergrond in de bak
-goede rijkleding
-liefst natuurlijk bitloos - boomloos
-geen sporen
-zweep mag dan weer wel
-geen fotos die op een moment zijn gemaakt dat je je paard net iets doorvraagt in stelling
(ookal word hij daar losser en beter van)
-geen bok foto, want dan heeft hij last van zijn rug..

en zo kan ik nog wel even door gaan...

Dus ik denk dat de mod's niet to blame zijn :+ meer het publiek ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:03

suuzepuus schreef:
juist daarom geb ruik ik nooit yoghurttoetje en dubbelvla.
Als ik wat gebruik is het een kwarktaart. daar reageerd mijn paardje het beste op en is veel vriendelijker dan al die andere troep!

Ik vind dubbelvla perfect werken!!!
Heb tijd een tuiger getraind (dik groot lomp) die in de bak van ene op andere moment giga aan de kletter kon gaan.
Dubbelvla er om, los laten hangen, en goed hard aan het werk zetten...... even afwachten.... Dan ging hij me toch hard! Dubbelvla er bij, stem erbij :D Dan kon hij het niet winnen en hij heeft het opgegeven.......veiligheid voor alles!!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:09

Het toppunt van de afgelopen weken vond ik wel dat iemand commentaar kreeg op haar schoenen (waren geen rijschoenen) terwijl ze zonder zadel reed!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:14

:')

Heb weleens voor de gein fotos geplaatst (zonder slof!!) en toen erbij gezet: Nou dit is dan mijn paard, let niet op de slof, ze wil nog niet zo goed naar beneden lopen (blabla heel verhaal)

Kreeg ik als reactie: Ja zou je nu wel met slof rijden en dat kan toch niet enz.....
Terwijl die hele slof er niet eens om zat, ze kijken niet eens naar de fotos!!!!!!! :')

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:15

VivaLaVida schreef:
Is niet de schuld van de mods...... als je de schuld ergens moet leggen is het bij de publiek wat bokt nu aantrekt denk ik...
iedereen denkt heel goed na voor ze iets plaatsen, want alles moet met extreem zachet hand opgelost worden... Als je geen 10 pagina's gezeur wil dan moet je op een hoop dingen letten als je bijv fotos gaat plaatsen!!

-geen hulpteugels!
-goede rijkleding
-geen sporen
-zweep mag dan weer wel
-geen fotos die op een moment zijn gemaakt dat je je paard net iets doorvraagt in stelling

Vergeet jij de cap niet, die tegenwoordig alleen in naam nog maar eigen keus is?

Maar we gaan way to far off topic en anders krijgt suuzepuus toch nog gelijk en gaan we op slot!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:17

VivaLaVida schreef:
:')

Heb weleens voor de gein fotos geplaatst (zonder slof!!) en toen erbij gezet: Nou dit is dan mijn paard, let niet op de slof, ze wil nog niet zo goed naar beneden lopen (blabla heel verhaal)

Kreeg ik als reactie: Ja zou je nu wel met slof rijden en dat kan toch niet enz.....
Terwijl die hele slof er niet eens om zat, ze kijken niet eens naar de fotos!!!!!!! :')

Advertenties worden ook niet gelezen. Je zet er netjes de afstamming, de stokmaat in en prijs n.o.t.k. en dan kijken ze juist alleen naar de foto's en plaatsen ze reacties als: afstamming? stokmaat? En het toppunt: "ja, weet niet of het er al staat hoor, maar... (afstamming/ stokmaat. etc...).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:25

inderdaad..... ken het :)

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:26

ik vind dat soms sommige reacries ook te snel worden verwijderd. Regels ok, maar het kan ook worden overdreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:27

Ilzas schreef:
VivaLaVida schreef:

-geen hulpteugels!
-goede rijkleding
-geen sporen
-zweep mag dan weer wel

Vergeet jij de cap niet, die tegenwoordig alleen in naam nog maar eigen keus is?

Maar we gaan way to far off topic en anders krijgt suuzepuus toch nog gelijk en gaan we op slot!

Ohjaaaaaaaaaaaa inderdaad!! dat iemand een buitenrit ging maken voor het eerst op zijn nieuwe paard...
Het ging alleen nog maar over de afwezige cap!! want ja vooral als je beginner bent.....moet je een cap op :+ hij was geeneens beginner, alleen maar omdat het een man is word dat gelijk aangenomen ofzo? Ebn hij zat ook niet recht op :+ nee ik ook niet op buitenrit hoor.. Dan zit ik lekker ontspannen onderuit, mijn paard loopt dan namelijk ook niet in de houding :D (ondaks de dubbelvla :D )

Maarre... dit is toch niet offtopic?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-10 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:28

liezzie schreef:
ik vind dat soms sommige reacries ook te snel worden verwijderd. Regels ok, maar het kan ook worden overdreven.

@smeetjoew: kijk DIT bedoel ik dus...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:29

smeetjoew schreef:
Nou, ik dacht van wel. En ja, daar was ik wat minder vriendelijk over. Aangezien ik ook reageerde op de OP en een zgn. "oneliner" plaatste....

Dan is die inmiddels ook verwijderd want hij staat niet meer tussen je geplaatste berichten in dit topic :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:34

Ik vind het heel vervelend dat op EA niet alle paarden gewoon in 1 rubriek staan maar verdeeld zijn over paarden te koop en commercieel.
Je mag maar 1 paard per jaar op "te koop" zetten, elke volgende moet commercieel :? :?
Dat zoekt echt heel vervelend tussen de naambordjes, schilderijtjes, kleding etc...
Zie er ook totaal het nut niet van in :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:37

is dat zo?? oh heb ik me toen ook niet aan gehouden dan..
Sowieso zet ik een paard liever op MP dan hier.. Je krijgt tig Pb's en reacties maar geen serieuze....

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:40

@Cyntje: nee hoor, staat er nog:

smeetjoew schreef:
Ilzas schreef:
De meeste posts die gedaan worden is half Bokt niet in geinteresseerd... Zo ben ik niet geinteresseerd in de zoveelste oneliner van een Penny die alleen de openingspost heeft gelezen...

Pardon? Is dit een sneer naar mij?
Doe even alsof je zelf iets meer inhoud hebt dan een pinda en kijk iets verder dan je eigen roze penny wereldje, want wat reageer je meteen asociaal.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:43

Das geen oneliner hoor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:43

:D vind m toch wel goed haha

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:46

Cyntje schreef:
Das geen oneliner hoor :+

Daarom snapte ik zo wie zo al niet dat ze zich aangesproken voelde. Ik moest er ook helemaal voor teruglezen.... :D

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:51

Lia_ schreef:
Ik vind het heel vervelend dat op EA niet alle paarden gewoon in 1 rubriek staan maar verdeeld zijn over paarden te koop en commercieel.
Je mag maar 1 paard per jaar op "te koop" zetten, elke volgende moet commercieel :? :?
Dat zoekt echt heel vervelend tussen de naambordjes, schilderijtjes, kleding etc...
Zie er ook totaal het nut niet van in :n

Nee, en het opvallende is, het team ziet er ook het nut niet van in. Iedere keer dat het onderwerp ter sprake komt, wordt toegegeven dat het onhandig is, dat het beter gaat worden. Maar dan wordt verwezen naar het nieuwe EA-systeem. Alleen zijn we inmiddels 5 jaar verder en is het nieuwe systeem er niet. En zo worden situaties waar niemand blij mee is, toch jaren en jaren onveranderlijk in stand gehouden. (Terwijl je nu toch inmiddels al 5 jaar lang plezier had kunnen hebben van een iets gunstigere indeling van het huidige EA-systeem.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 12:04

Waarom steken de mods er dan toch tijd in om advertenties te verplaatsen en waarschuwings pb's te sturen :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 12:08

Als je keer op keer honderd posts kan verwijderen en een mod opmerking kan plaatsen, dan denk je toch bij jezelf flikker toch eens mooi op, paar OW's her en der desnoods een ban, opgedonderd er mee en werklast word minder. Zelfde als bij de mensen die 'ik weet dat het niet hier moet maar <zet hier prachtig excuus>'.