Adriana schreef:Met wijzigen is toch ook niks mis, ik zit ook wel eens tot 100 te tellen als ik iets wil opschrijven. Jane is nog wat jonger en wat impulsiever.
Wijzigen is prima voor typo's ed natuurlijk. Maar er zijn users die naar mijn mening

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adriana schreef:Met wijzigen is toch ook niks mis, ik zit ook wel eens tot 100 te tellen als ik iets wil opschrijven. Jane is nog wat jonger en wat impulsiever.
PattyOosten schreef:MamboBeach schreef:Ik ben geen aanhanger van Wilders, van niemand niet, ik ben aanhanger van mijzelf. ') Toch begrijp ik janesmith haar laatste post heel goed, zo zie ik het ook als ik heel eerlijk ben.
Ze had veel feller uit de hoek kunnen komen, tot wat ik ben tegengekomen dan, maar is best netjes gebleven vind ik. Constant werd er over laagopgeleiden enz. gesproken door de tegenhangers en dat soort zaken. DAT vond ik pas laag en dat laat veel zien als mensen zo praten.
De laatste post van Jane is (alweer, verassing!!!) gewijzigd. Bij JS rolt er ook wel eens een vileine en persoonlijke opmerking uit haar toetsenbord. En op zich vind ik dat helemaal niet zo erg, maar als je het uitdeelt, moet je het ook incasseren. En nu mag zij wel uitdelen, maar als iemand haar van repliek wil dienen, kan diegene een OW verwachten, en dat is niet helemaal (of helemaal niet eigenlijk) okee.
PattyOosten schreef:Wijzigen is prima voor typo's ed natuurlijk. Maar er zijn users die naar mijn meningenorme onzin uitblaten, en er dan achterkomen dat het getypte niet volgens de boktregels mag en het wijzigen. Maar als ik het dan al heb gelezen of er zelfs al op heb gereageerd, kan ik de originele post toch moeilijk negeren?
Heino schreef:MamboBeach schreef:Constant werd er over laagopgeleiden enz. gesproken door de tegenhangers en dat soort zaken. DAT vond ik pas laag en dat laat veel zien als mensen zo praten.
Maar dat hebben die mensen toch onderbouwd met statistieken waar uit naar voren kwam dat er relatief veel laagopgeleiden onder PVV-stemmers zijn? Wat is daar dan het probleem van? Dat het niet leuk is om te horen kan ik me voorstellen, maar het is wel een gegeven.
slimmerik schreef:janesmith schreef:Als je maar vaak genoeg tegen iemand zegt dat hij een Nazi en Hitleraanhanger is, dan gaat hij zich op den duur ook die taal aanmeten en daaruit is dat linksch en linkschmenschen geboren.
Gadverdamme, en je lijkt er nog trots op te zijn ook. Kan er bij mij niet in. Hoe denken je opa en oma hierover?
PattyOosten schreef:MamboBeach schreef:Ik ben geen aanhanger van Wilders, van niemand niet, ik ben aanhanger van mijzelf. ') Toch begrijp ik janesmith haar laatste post heel goed, zo zie ik het ook als ik heel eerlijk ben.
Ze had veel feller uit de hoek kunnen komen, tot wat ik ben tegengekomen dan, maar is best netjes gebleven vind ik. Constant werd er over laagopgeleiden enz. gesproken door de tegenhangers en dat soort zaken. DAT vond ik pas laag en dat laat veel zien als mensen zo praten.
De laatste post van Jane is (alweer, verassing!!!) gewijzigd. Bij JS rolt er ook wel eens een vileine en persoonlijke opmerking uit haar toetsenbord. En op zich vind ik dat helemaal niet zo erg, maar als je het uitdeelt, moet je het ook incasseren. En nu mag zij wel uitdelen, maar als iemand haar van repliek wil dienen, kan diegene een OW verwachten, en dat is niet helemaal (of helemaal niet eigenlijk) okee.
slimmerik schreef:Als je geleerd hebt van de oorlog is er geen enkel excuus voor dat soort taalgebruik.
*haalt stipje weg en leest en reageert niet meer in dit topic*
Siets schreef:Nou werkelijk... Op dit topic zou getemd moeten worden! Hoezo een persoonlijke aanval naar Janesmith? Bokkers mogen op bokt toch niet negatief besproken worden?
Waar zijn de mods nú dan???
Siets schreef:Als je tegenwoordig een sterke eigen mening hebt die mensen tegen de borst stuit
Siets schreef:Het verschil is alleen dat zij dat 1 maal heeft gezegd, en dat haar 'tegenstanders' de termen tot in den treure blijven herhalen...
Heino schreef:Siets schreef:Het verschil is alleen dat zij dat 1 maal heeft gezegd, en dat haar 'tegenstanders' de termen tot in den treure blijven herhalen...
Dat is onzin. Volg je de topics? Zoek idd maar eens op de posts van JaneSmith. Moet zeggen dat het de laatste dagen mee valt, al heeft ze nu de linkschmensen bedacht.
Nikka schreef:FaberSmid schreef:De vraag hoe u alles heeft gelezen kan ik u stellen? Ik heb mezelf persoonlijk nu niet positief beschreven? En hoe graag u en janesmith ook willen hebben dat alles om janesmith doet draaien, is dat niet de waarheid en zal ik u beide teleur moeten stellen. Zowel jan als janesmith hebben het geen over dat de joodse familie niet afdoende is uitgemoord niet geschreven, dat gaat om een anderen bokker? Het geen ik geschreven heb is in het algemeen en niet oever of gericht tegen een persoon? Dus ik kan uw aanteigingen niet begrijpen?
Janesmith is van harte welkom zijn mening te geven, zo ook jan of wie dan ook. Maar dit is geen politiek topic dat is waar ik op doelde.
Nee, klopt je bent algemeen begonnen. Maar al snel begon het over thee, knuffelen, populistische uitspraken, met weinig respect discussieren, persoonlijke aanvallen, discriminatie en dat dit door Bokt niet wordt bestraft enz. Aangezien ik de andere 3 topics gevolgd heb, hoef je geen Einstein te zijn om te zien over wie dit gaat. Je kan er dan gewoon op wachten tot iemand daarop reageert, maar dan moet je niet verbaasd kijken.
slimmerik schreef:Gadverdamme, toch weer iemand die dit topic naar zich toetrekt voor politieke onzin te verkondigen. A.u.b. negeren die hap !!
Dacht dat we er over eens waren om het topic in het algemene te trekken en vooral wat toelaatbaar is.
Kan me ook kapot ergeren aan de term linkschmenschen (geen idee wat het betekent en wil het ook niet weten ook) ..... komt over als übermensch..... Is zo'n idiote term toelaatbaar? Is het niet alleen een duidelijke hint naar tijden die we nooit meer terug willen hebben?
Citaat:Janesmith het topic liep rustig tot u deel kwam nemen, hoe zou dat nu toch komen? Is een normale volwassen discussie nu niet mogenlijk met uw aanwezigheid?
slimmerik schreef:janesmith schreef:Als je maar vaak genoeg tegen iemand zegt dat hij een Nazi en Hitleraanhanger is, dan gaat hij zich op den duur ook die taal aanmeten en daaruit is dat linksch en linkschmenschen geboren.
Gadverdamme, en je lijkt er nog trots op te zijn ook. Kan er bij mij niet in. Hoe denken je opa en oma hierover?
janesmith"
[quote="slimmerik schreef:janesmith schreef:Als je maar vaak genoeg tegen iemand zegt dat hij een Nazi en Hitleraanhanger is, dan gaat hij zich op den duur ook die taal aanmeten en daaruit is dat linksch en linkschmenschen geboren.