Heino schreef:MamboBeach schreef:Constant werd er over laagopgeleiden enz. gesproken door de tegenhangers en dat soort zaken. DAT vond ik pas laag en dat laat veel zien als mensen zo praten.

Maar dat hebben die mensen toch onderbouwd met statistieken waar uit naar voren kwam dat er relatief veel laagopgeleiden onder PVV-stemmers zijn? Wat is daar dan het probleem van? Dat het niet leuk is om te horen kan ik me voorstellen, maar het is wel een gegeven.
Ja, maar dat kwam iedere keer weer, tot het uitgekauwde aan toe EN... op wat voor een manier werd het gebracht... Was echt niet altijd even netjes.
Maar dat mag dan weer wel
slimmerik schreef:janesmith schreef:Als je maar vaak genoeg tegen iemand zegt dat hij een Nazi en Hitleraanhanger is, dan gaat hij zich op den duur ook die taal aanmeten en daaruit is dat linksch en linkschmenschen geboren.
Gadverdamme, en je lijkt er nog trots op te zijn ook. Kan er bij mij niet in. Hoe denken je opa en oma hierover?
Waarom zo fel slimmerik? Is dit nu een onderwerp die jou aan het hart gaat? Kijk, dat is eigenlijk waar ik op doelde...
Zou er nu een mod een ban moeten geven aan JS? Nee toch zeker? Dat zou pas oneerlijk zijn.
PattyOosten schreef:MamboBeach schreef:Ik ben geen aanhanger van Wilders, van niemand niet, ik ben aanhanger van mijzelf. ') Toch begrijp ik janesmith haar laatste post heel goed, zo zie ik het ook als ik heel eerlijk ben.
Ze had veel feller uit de hoek kunnen komen, tot wat ik ben tegengekomen dan, maar is best netjes gebleven vind ik. Constant werd er over laagopgeleiden enz. gesproken door de tegenhangers en dat soort zaken. DAT vond ik pas laag en dat laat veel zien als mensen zo praten.

De laatste post van Jane is (alweer, verassing!!!) gewijzigd. Bij JS rolt er ook wel eens een vileine en persoonlijke opmerking uit haar toetsenbord. En op zich vind ik dat helemaal niet zo erg, maar als je het uitdeelt, moet je het ook incasseren. En nu mag zij wel uitdelen, maar als iemand haar van repliek wil dienen, kan diegene een OW verwachten, en dat is niet helemaal (of helemaal niet eigenlijk) okee.
Bekijk het eens van de andere kant...
slimmerik schreef:Als je geleerd hebt van de oorlog is er geen enkel excuus voor dat soort taalgebruik.
*haalt stipje weg en leest en reageert niet meer in dit topic*
Jammer.
Siets schreef:Nou werkelijk... Op dit topic zou getemd moeten worden! Hoezo een persoonlijke aanval naar Janesmith? Bokkers mogen op bokt toch niet negatief besproken worden?
Waar zijn de mods nú dan???
Inderdaad, maar dat schijnen sommige bokkers dus niet te zien. Wijzen op iets terwijl ze het zelf misschien wel eens zo hard doen. Een betere wereld begint bij jezelf, toch?