Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Breghje schreef:Sommigen lezen kritisch, dat wordt door de hoera maffia ook nogal eens aanvallend opgevat. Vooral als mensen in de zeeeer nabije omgeving dezelfde dingen meemaken, en merken dat er stomweg een hoop medische termen niet kloppen, of medicatie die niet bij elkaar gebruikt mag worden etc etc etc.
Dan wordt je vanzelf kritischer lijkt me, ik neem in elk geval niet alles meer voor zoete koek aan.
En als Bokt echt zijn werk doet, dan was er ook één lijn wat beteft topics om iets bij elkaar te krijgen. Als het voor de één niet mag, dan ook niet voor de ander. Dát lijkt me duidelijker dan nu kijken wie zieker is, iemand die al dood was of iemand die nu ziek is... gelijke monniken, gelijke kappen.
KiWiKo schreef:ik heb in alle jaren bokken wel geleerd dat je soms boktwise beter gewoon inderdaad maar beter niks kan zeggen.......... er zijn een hoop proninente bokkers waar ik veel van geleerd heb mij voor gegaan........ en een aantal wat slimmere bokkers die zich achter het publieke (en daarmee zeg ik niet achter de schermen!!!) over de ruggen van de wat minder slimmere doch oprechte bokkers hun zin hebben gekregen
slimmerik schreef:Maar het is wel hun huis, zij zijn de gastheer/gastvrouw..... en door hier te posten, heb je rekening te houden met de huisregels. Kun je het daar niet mee vinden, dan moet je gaan. Wil je toch buiten de regels leven, loop je het terechte risico dat je de toegang ontzegd wordt. Eigenlijk heel logisch dus....
En dan kunnen we wel miepen of respect en achterdocht.... maar je hebt gewoon niks te vertellen. Het is geen democratie.
FaberSmid schreef:Is dat de bedoeling van en wat bokt wil?
Chiqa schreef:Nee natuurlijk niet dat weet jij ook wel, ze hebben wel beters et doen.
helaas moet ej sosm wel ingrijpen, vind alleen dat er wel eens sneller OW's mogen worden uitgedeeld, vaak genoeg gezien dat er hele lappen tekst werden weggehaald, en deze dwarse bokker gewoon doorgaat net de discussie die al lang en breed weg is gehaald.
Dus gewoon doorgaan, dit wordt dan ook weer weggehaald of topic gaat op slot. Zie dr nooit iets over terug in de OW'lijst terwijl ik dit persoon meerdere malen die fout heb zien maken.
Chiqa schreef:FaberSmid schreef:Is dat de bedoeling van en wat bokt wil?
Nee natuurlijk niet dat weet jij ook wel, ze hebben wel beters et doen.
helaas moet ej sosm wel ingrijpen, vind alleen dat er wel eens sneller OW's mogen worden uitgedeeld, vaak genoeg gezien dat er hele lappen tekst werden weggehaald, en deze dwarse bokker gewoon doorgaat net de discussie die al lang en breed weg is gehaald.
Dus gewoon doorgaan, dit wordt dan ook weer weggehaald of topic gaat op slot. Zie dr nooit iets over terug in de OW'lijst terwijl ik dit persoon meerdere malen die fout heb zien maken.