trekpaardluf schreef:Kan iemand mij even vertellen of ik wat gemist heb de afgelopen 39 pagina's anders moet ik zoveel bijlezen?Oh niks hoor
Euhh.. speculaties over wat de 1 april grap wel niet kan zijn..3 pagina's terug staat een puzzeltje.. misschien dat je die kunt oplossen?
trekpaardluf schreef:Kan iemand mij even vertellen of ik wat gemist heb de afgelopen 39 pagina's anders moet ik zoveel bijlezen?hier idem Ik wou even in het topic bijlezen, zie ik dat er gewoon al een nieuw topic is Jullie gaan veel te hard!
Pebble schreef:Ploegie19 schreef:Haha slecht steentje Ik heb de oven aangezet.. Gaan lekker stukje stokbrood opkauwen. Stokbrooood Net een lekker paaseitje op gesnoept ik ook zoo lekker
A_lette schreef:Behalve gepuzzel met letters. Owh, en kleurtjes die niet welkom zijn. zoiets. <- heb jij de kleine lettertjes wel gelezen? Geen gekleurden in dit topic
Zoo, jullie gaan hard!Mijn bus stond in de file daarom ben ik zo laat Iemand nog iets gevonden behalve hamtaro?
A_lette schreef:Behalve gepuzzel met letters. Owh, en kleurtjes die niet welkom zijn. zoiets.Jij begrijpt het! Dus je gaat weg?
Butterfly schreef:Zoo, jullie gaan hard!Mijn bus stond in de file daarom ben ik zo laat Iemand nog iets gevonden behalve hamtaro? oratmah
lovesfacheux schreef:A_lette schreef:Behalve gepuzzel met letters. Owh, en kleurtjes die niet welkom zijn. zoiets.Jij begrijpt het! Dus je gaat weg?
Vis is moe!Groene visjes moeten moe worden dan zijn ze wat makkelijker te vangen!(zullen we ze daarna uitzetten? )