Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joltsje schreef:gearl erg mooi.... en indd. wegdrukbaar de rechterkant of zelf invulbaar misschien (wat ik eerder voorbij zag komen met eea en dan je eigen berichten en biedingen etc)
en hij staat nu bij jou op forum stand, maar dat als je boven in op wiki drukt.. je aan de rechter kant geen actieve dingen krijgt. maar wiki dingen... (ik vind de achtergrond met logo erg mooi voor het overgebleven stuk wit)
Gearl schreef:Joltsje schreef:gearl erg mooi.... en indd. wegdrukbaar de rechterkant of zelf invulbaar misschien (wat ik eerder voorbij zag komen met eea en dan je eigen berichten en biedingen etc)
en hij staat nu bij jou op forum stand, maar dat als je boven in op wiki drukt.. je aan de rechter kant geen actieve dingen krijgt. maar wiki dingen... (ik vind de achtergrond met logo erg mooi voor het overgebleven stuk wit)
Thanks!
Ja preciesHet idee is dat dit inderdaad per "afdeling" anders is, maar dat iig 'mijn menu' en zoeken altijd blijven staan. Natuurlijk zou je dit dan aan je eigen wensen aan kunnen passen.
Ik zie helaas wel niet zo veel in een achtergrond met een logo er in, iemand anders noemde ook al dat het dan erg druk wordt en daar was ik het volledig mee eens.
Citaat:Nu ik zo de verschillende ontwerpen heb doorgekeken denk ik ten eerste dat ik me niet zo aangetrokken voel tot ontwerpen met een witte achtergrond (ik vind het zo kaal). Een afbeelding achter de tekst zou ook niet echt mijn voorkeur hebben. Het is heel mooi gedaan en absoluut niet overheersend, maar het heeft altijd wat invloed op de leesbaarheid. Omdat Bokt een site is waar ERG veel tekst op staat, vind ik een effen achtergrond wel belangrijk.
Aline_17 schreef:Gearl: ik vind het laatste ontwerp van jou leuk maar ik vind de kleuren teveel lijken op de kleuren van nu. Ik zou liever andere kleuren blauw willen zien