'Sjefke Janssen' --> OW?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ilse86

Re: 'Sjefke Janssen' --> OW?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:27

Dat ge-U vind ik misschien nog wel 100x zo erg!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:39

Ik erger me het meest aan het beantwoorden van een vraag met een wedervraag. Soms is het heel leerrijk en doet het je nadenken, maar dat doel lijkt het hier niet te dienen (avoiding)

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:52

Ik begon gisteren hier te lezen en dacht daar zal zo wel een slotje op zitten.... Maar nee hoor het topic loopt nog steeds :D

Ga door ga door, ik vermaak me prima met het lezen hier :+

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 15:51

Urielle schreef:
Ik denk/vrees dat ze op hun postgedrag nauwelijks aangepakt kunnen worden afgezien van offtopic gaan ofzo, en dan krijg je doorgaans nog eerst een resem Sturende PB's. Ik vind de omschrijving ook niet je dat hoor, maar ik erger me zo enorm aan RT-D de laatste tijd en ik zou ook echt niet weten wat je ermee kunt. Het echt uitvechten van een vete is niet aanwijsbaar, afgezien van dat ze steeds over hetzelfde beginnen. Denigrerend taalgebruik, tja, dat is ook interpretatie en eigenlijk net zo zwak als 'Sjefke' (ik word ook gallisch van dat ge-U, maar goed). Opruiend gedrag is het ook niet echt, er wordt gewoon gediscussieerd. Alleen op zo'n godsgruwelijk irritante manier dat 99% van de lezers dus maar liever afhaakt. (Misschien een teken dat het de personen in kwestie niet gaat om de kracht achter hun boodschap maar een gevoel van 'Kijk mij deze discussie 'winnen'!' ?)

En dat laatste, dat is nu juist het probleem. Een discussie kun je niet "winnen". Het is namelijk niks meer en niks minder dan elkaar's zienswijze uitleggen en zo goed mogelijk met ondersteunende argumenten voor een mening te komen. Maar ik heb er even snel wat topics bijgezocht en ik vrees dat voor de betreffende personen dat niveau net even te hoog gegrepen is. Ontzettend zonde van de, doorgaans, leerzame discussies op RT.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:18

Vind dit echt een vermakelijk topic :D

Aldi, Sjefke, WildWingske...... friendlyke, setteke...... ik ga vanaf nu door het leven als Yamchake (staat wel idioot trouwens). Nah, houd het bij Yamcha.

Maar dat er een aantal vervelende mensen op RT-D zit, is idd waar. Ik kom er nu maar zelden, terwijl ik toch erg van een discussie hou.

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:21

ilse86 schreef:
Dat ge-U vind ik misschien nog wel 100x zo erg!

Zet er maar een 0 bij :=

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:41

Omdat inmiddels alles wel gezegd is en het niet meer over de vraag in de openingspost gaat, hier een slotje.