Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urielle schreef:Ja joh, Bokkers liggen er echt wakker van dat IK geen foto's op HAW zetAls ik al iets plaatste was het 'hier zit ik voor de derde keer bij het zadelmak maken op....' hahaha.
Positieve bijdrage lever ik aan topics die mi iets positiefs aan het forum bijdragen.
Miss_Malfoy schreef:Tja ik weet niet goed hoe je het moet zeggen. Vandaag kwam ik wel weer twee leuke topics tegen, daar niet van.
Maar er zijn idd niet veel ruiters die echt wat moois laten zien.
KarinvdM schreef:Omdat het meestal met een negatieve ondertoon wordt gevraagd. Vaak zijn het manegemeisjes die het sielugh vinden dat je met sporen rijdt.
Ninx schreef:KarinvdM schreef:Omdat het meestal met een negatieve ondertoon wordt gevraagd. Vaak zijn het manegemeisjes die het sielugh vinden dat je met sporen rijdt.
Dit meisje rijdt niet op een manege, maar vind het evengoed ook best raar om op een vers ingereden paard te gaan zitten met sporen.
Vandaag ging ik voor de 5e keer op een jonge merrie zitten en zei voor de grap: "oh, nu ben ik mijn sporen en zweep vergeten".
Als in, misschien is het gebruik van sommige hulpmiddelen soms overbodig of zelfs prematuur. Maar omdat je dat zo hebt ingepast in je eigen routine en iedereen om jou heen dat blijkbaar normaal vind, ga jij er vanuit dat iedereen die dat onverstandig vind een onbenul is.
Dat is nog eens kort door de bocht madame.
Ninx schreef:Het ging ook niet om de slapeloze nachten van andere Bokkers, maar om die van jou... blijkbaar is het nogal een halszaak voor je. Gulpje geeft aan dat je het jezelf dan heel makkelijk kunt maken...
Urielle schreef:over sporen: beter mee verlegen dan om verlegen zeggen wij hier.
sjaantje schreef:KarinvdM schreef:Omdat het meestal met een negatieve ondertoon wordt gevraagd. Vaak zijn het manegemeisjes die het sielugh vinden dat je met sporen rijdt.
Nou nou, beetje rustiger mag ook wel hoor. Karin gaf gewoon een voorbeeld, want in het desbetreffende topic van mijn jonge paard werd helemaal geen opmerking geplaatst over rijden met sporen.
Het lijkt me nogal kort door de bocht dat jij je niet een kleín beetje kunt voorstellen wat ze bedoelt met haar voorbeeld en waarom ze dat vervelend vindt. Getuigt van weinig inlevingsvermogen naar mijn idee.
Suzanne F. schreef:Vroeger waren we met een veel kleiner clubje en reageerden er bokkers die ook echt in de sport bezig waren en op een bepaald nivo reden.