"hee"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:20

xxxdonja schreef:
Arabesk schreef:
en dan afsluiten met

nou kusjes van mij he :wave:

%)

hvj! wjnmk! bff! :+:

:+

Ik kan me er niet zo aan ergeren, maar misschien omdat ik een jonge bokker ben :+ ? Ik vind het zo raar staan om meteen je verhaal te beginnen in een topic, daarom zet ik er altijd Hoi ofzo boven. :)

_O-

Zal wel gezellig worden hier op bokt dan, als iedereen eindigd met hvj, wjnmk mijn bff!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:21

Frozenstar schreef:
Shad0w: Het gaat hier wel degelijk om iedereen zijn mening!
Daar is een discussieforum toch voor?

Precies, die van iedereen. :) Ook van de mensen die het gebruik van 'hey' tegen onbekenden nogal onbeschaafd vinden.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:21

Frozenstar schreef:
Pff meen je dat nou serieus??

Ja, een spellingsfout, shame on you, dat kan dus écht niet meer he :n
Ik vind, dat is mijn heel eigen mening, dat je ook op Bokt heel hard op je taal moet letten, want dit kan ik dus écht niet lezen he, daar kan ik me dus zo druk in maken :n joking..

Nu weet ik ook ineens waarom mijn brief voor een bedrijf werd afgekeurt, domme ik, ik was met IK begonnen, dikke egoïst ben ik ook :roll:

Hoe moet je het dan wel zeggen?

Majesteit,

Uiterst bescheiden en met de schaamte op mijn wangen te lezen, moet ik bekennen dat ik mijn berichten meestal begin zonder enige vorm van begroeting.

Hoogachtende groeten,
Lies

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:22

xLies schreef:
Saskiaatje schreef:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wél altijd controleer of ik spelfouten maak, maar dat komt omdat ik bij een bepaalde groep hier een reputatie heb opgebouwd op dat gebied. :') Dus ik kan het me niet 'veroorloven' om een fout te maken. :Y)

Haha _O- Zie jou al bezig, tegen je computerscherm geplakt om 10 keer na te lezen of je geen spellingsfout maakt _O-

Nou ja, dat hoeft gelukkig niet. :D Ik ben echt gek van de Nederlandse taal, dus ik typ automatisch wel goed meestal. "Ik wordt" zou ik bijvoorbeeld nooit kunnen typen. :Y) (No offence voor de mensen die dat wel kunnen/doen!)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:22

xLies schreef:
Frozenstar schreef:
Pff meen je dat nou serieus??

Ja, een spellingsfout, shame on you, dat kan dus écht niet meer he :n
Ik vind, dat is mijn heel eigen mening, dat je ook op Bokt heel hard op je taal moet letten, want dit kan ik dus écht niet lezen he, daar kan ik me dus zo druk in maken :n joking..

Nu weet ik ook ineens waarom mijn brief voor een bedrijf werd afgekeurt, domme ik, ik was met IK begonnen, dikke egoïst ben ik ook :roll:

Majesteit,

Uiterst bescheiden en met de schaamte op mijn wangen te lezen, moet ik bekennen dat ik mijn berichten meestal begin zonder enige vorm van begroeting.

Hoogachtende groeten,
Lies

Werd afgekeurt? Foei. :D

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:23

Shadow0 schreef:
Frozenstar schreef:
Shad0w: Het gaat hier wel degelijk om iedereen zijn mening!
Daar is een discussieforum toch voor?

Precies, die van iedereen. :) Ook van de mensen die het gebruik van 'hey' tegen onbekenden nogal onbeschaafd vinden.

Excuus, ik las: "Het gaat hier natuurlijk niet om jouw mening." :o

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:24

Nee hoor die niet :))
Maar eerst was ik met IK begonnen, en dat kon écht niet door de beugel :n

Zelf maak ik ook geen spellingsfouten op Bokt, aangezien ik sowieso al moet letten op wat ik typ (en dan nog begrijpen ze mij soms niet :+), maar ga me er ook niet aan ergeren als anderen dat doen, net of ze op Bokt komen om hun nederlands te verbeteren.. :+

Saskiaatje

Re: "hee"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:25

Het is "werd afgekeurd". :*

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:25

Saskiaatje schreef:
xLies schreef:
Haha _O- Zie jou al bezig, tegen je computerscherm geplakt om 10 keer na te lezen of je geen spellingsfout maakt _O-

Nou ja, dat hoeft gelukkig niet. :D Ik ben echt gek van de Nederlandse taal, dus ik typ automatisch wel goed meestal. "Ik wordt" zou ik bijvoorbeeld nooit kunnen typen. :Y) (No offence voor de mensen die dat wel kunnen/doen!)

Excuze moi dan dat ik daar nogal wat moeite mee heb.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:26

Pff mensen gaan we nu in dit topic iedere keer iemand er op wijzen zodra diegene 1 spelfout maakt?

Komaan zeg.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:26

Frozenstar schreef:
Pff mensen gaan we nu in dit topic iedere keer iemand er op wijzen zodra diegene 1 spelfout maakt?

Komaan zeg.

Wij maken allebei maar grapjes hoor. :Y)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:27

xLies schreef:

Mijn idee zou zijn: een gewoon neutraal bericht in gewoon verzorgd Nederlands. Of is dat nou een hele rare suggestie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:28

En, moraal van dit topic.

Houden jullie dr nu rekening dat er er welgeteld drie of vier bokkers zijn die beslist niet met Hey aangesproken willen worden?

Want ja je bericht zou zomaar eens genegeerd kunnen worden :wow:

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:30

Ja, ik heb op mijn computer een briefje geplakt met daarop de namen van de bokkers die daar niet mee aangesproken willen worden :j

Maar
'Hallo' is toch gewoon verzorgd nederlands.
Ik zal in het vervolg beginnen met;
Beste, Majesteit,..
Maar dan voelen ze zich vast uitgelachen ofzo :+

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:31

Ik denk, we zijn allemaal verschillende mensen, met allemaal verschillende leefgewoontes etc.

De één draagt zulke kleding, de ander weer wat anders. De één vind het misschien van de ander weer asociaal wat diegene draagt.

Misschien moeten we dat gewoon niet vergeten..
En inderdaad elkaar in de waarde laten.

Ik weet dat ik net wat anders zei, maargoed ik heb er nog wel even over na zitten denken en kom er dus nu op terug.

Misschien moeten als iemand zich ergert(ergerd,ergerdt WHATEVER! :+ ) Aan een topic waarin (om maar het onderwerp van nu te pakken) met "Hey, Heey" word(wordt,wort WHATEVER :+ ) begonnen maar even goed moet doorademen en gewoon wegklikken. En dat is natuurlijk niet alleen met dit onderwerp.

Ideetje?

Het is maar hoe moeilijk je het ook jezelf wilt maken natuurlijk, als jij je aan ieder klein dingetje gaat irriteren..tsja dan máák je het jezelf ook moeilijk. Komaan mensen, er zijn ergere dingen in de wereld om je druk om te maken, toch?

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:32

Het is een discussieforum, dus heb ik toch het recht van mee te discussiëren? O:)
Ik discussieer graag, dus mag ik toch meedoen? Want in de HK krijg je daar zo makkelijk een ban voor :oo

Anders zouden ze dit topic niet maken hé.. :+

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:33

Op wie reageer je nu xLies?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:33

ik erger mij hier niet aan,
sterker nog, hoe je dit beschrijft duid op mij :D
maar ik bedoel het niet gemeen hoor ;)

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:34

Op jou, jij zegt van gewoon doorklikken..
Je mag toch best reageren hierop? Ze vraagt er zelf om :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:35

xLies schreef:
Ja, ik heb op mijn computer een briefje geplakt met daarop de namen van de bokkers die daar niet mee aangesproken willen worden :j

Ik pieker dr niet over, ik pas mijn persoonlijkheid niet aan om een ander te plezieren,(Althans niet om zoiets onbenulligs dat even vooropgesteld) ik blijf liever mijzelf :j
IRL heb ik dit werkelijk nog nooit aan de hand gehad, dus om mij zorgen te gaan zitten maken?

Frozenstar schreef:
Misschien moeten als iemand zich ergert(ergerd,ergerdt WHATEVER! :+ ) Aan een topic waarin (om maar het onderwerp van nu te pakken) met "Hey, Heey" word(wordt,wort WHATEVER :+ ) begonnen maar even goed doorademen en gewoon wegklikken.

Hoeft niet eens, deze mensen zullen wellicht snel aan mijn interesses ontsnappen simpel om het feit dat
ik liever een brede horizon voor mij zie. *D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-11-09 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:35

xLies schreef:
Op jou, jij zegt van gewoon doorklikken..
Je mag toch best reageren hierop? Ze vraagt er zelf om :P

weet je waar ik me aan stoor, aan zulke wazige dingen ;)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:37

Hmm vind dat een beetje raar Chiqa, hoe bedoel je het laatste?

xLies, ik zeg nérgens dat er geen discussie mag ontstaan en dat je niet mee mag discussieren. Ik heb het over irritatie ;)

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:38

''oeh wat 'n ramp :roll: ''
lees er gewoon overheen..

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:39

Weetje waar ik me aan stoor?
Aan schilderijen die niet recht hangen, aan als mijn eten een beetje is afgekoeld, als de manen van mijn paard te lang zijn, als mijn cola uitgeprikt is, als ik het koud heb, als ik een wondje in mijn mond heb, aan mijn beugel, aan als mijn lippen scheuren, als mijn paard nat is, aan die reclamebalk boven mijn typvenster, als ik jeuk heb aan mijn arm, als ik geen zakdoek op zak heb, als ik mijn mobiel vergeten ben, als mijn haar niet goed is, als ik een schok van de elektrische draad krijg,...

Misschien zo'n topic maken, kan iedereen eens heérlijk zijn ergernissen uiten :+

Ik bedoel, ik stoor mij aan zoveel, moet ik voor alles een topic maken :+

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:40

Ik blijf ook mezelf, en maak me geen zorgen, maar vind het gewoon grappig _O-

@Frozenstar: Sorry, dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd :D