Chiqa schreef:En wbt. het eerste; zou de tem knop gewoon ingedrukt houden, want dat is natuurlijk niet fair naar jou toe.
Kan niet, want ik was fout en de TS juist. De regels zijn zo gemaakt, hoewel ik het er nog altijd niet mee eens ben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:En wbt. het eerste; zou de tem knop gewoon ingedrukt houden, want dat is natuurlijk niet fair naar jou toe.
Chiqa schreef:Zo komt dat anders wel over, of er iets verschikkelijks gezegd is, jij stelt een normale vraag, die een ander ook had kunnen stellen. Alleen is TS een moderator, maar dan nóg vind ik de vraag vrij normaal.
Was zelf ook nieuwsgierig, zag de hulk staan dus dacht dat er het nodige aan vooraf gegaan was.
Maar dat is dus niet het geval???????
Mas schreef:Ikima: dat iemand 'zomaar' een OW of ban krijgt is vrijwel uitgesloten. Een OW is namelijk nooit een beslissing van één mod alleen, daar dienen meerdere mods mee akkoord te gaan.
Chiqa schreef:ThePast03; ik begrijp jou gevoel en denk dat veel bokkers het met je eens zullen zijn dat dit dudielijk niet klopt.
Want het lijkt namelijk net of dr een rel aan vooraf gegaan is, en je stelt een hele normale vraag, zijn dit nieuwe regels van bokt die ook aan mij voorbij zijn gegaan??????
Want laat dat me alsjeblieft weten want deze opmerking zou een ieder gemaakt kunnen hebben.
Een hond met een luier........
c_alsemgeest schreef:ik zat gister om die tijd ook in dat topic... ik heb ook meteen gereageerd, wat een overdreven reactie...
waarom zou je niet naar de oorzaak mogen vragen? Of is het de normaalste zaak van de wereld dat een hond een luier aan heeft?
Ikima schreef:Een fout maken is ook heel menselijk. Ik verwacht ook niet dat 4 mods 30 pagina's gaan doorlezen, vaak gaan ze (volgens mij dan) af op wat er op de laatste paar pagina's is gepost. Er kan al heel wat aan vooraf gegaan zijn voordat dit opgemerkt wordt, daar moet ook rekening mee gehouden worden als iemand zijn of haar OW of ban niet terrecht vindt en in het verweer komt.
Deze mod heeft gewoon open en bloot haar fout toegegeven en dat is super.
magda_90 schreef:Wat mij de laatste tijd erg veel opvalt is dat er her en der bannen en waarschuwingen worden uitgedeeld omdat een bericht fel/kwaad etc. zou overkomen. Maar dan vraag ik mij af waar we mee bezig zijn.
Hoe kan een mod/gebruiker van achter zijn pc beoordelen hoe (ik bijvoorbeeld) een bericht bedoelt heb?
Citaat:Ik snap dat echt niet, om meningen/intonaties kan je andere mensen eenmaal niet afstraffen (tenzij er echt vieze woorden aan ter pas komen).