Charaz schreef:Mensen het members only gedeelte is maar een IDEE helemaal niet dat dit perse zo word.
Klopt maar als mensen nu niet aangeven dat ze dat niks vinden.... komt het er misschien wel en krijg je te horen: toen zei je niks

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karl66 schreef:Volgens mij maken een aantal mensen zich teveel zorgen, Bokt blijft gewoon zoals het is. Inclusief FZ en de mogelijkheid om mee te denken over het beleid.
Als betalend lid krijg je dan toegang tot een besloten forum. Dat zal in de praktijk vooral een HK-achtig forum worden, omdat op FZ vaak aangegeven wordt dat daar behoefte aan is. Wat het bespreken van het beleid betreft, is dat denk ik eerder in de vorm van een balletje opgooien over mogelijke ideeën die we hebben. Op dit moment hebben we alleen het team als klankbord voordat we iets op FZ praten en dan komt er een klankborgroep bij. Niet meer en niet minder.
anneliesdj schreef:Wat heeft het voor nut om een besloten HK forum te hebben? Waarom is daar behoefte aan?
Verder ben ik het volledig eens met Nakisha
Karl66 schreef:Annelies, veel mensen blijken het in de praktijk vervelend te vinden dat een ander zich alleen maar hoeft aan te melden om mee te kunnen lezen op in de HK op Bokt.
ThePast03 schreef:Internet kent geen privacy, als je niet wilt dat een ander meeleest zul je dat zeker niet op internet moeten zetten.
Karl66 schreef:Chiqa, als er een gesloten forum komt, dan zal daar op dezelfde manier op gemod worden als op de rest van Bokt. BVT heeft laten zien dat dit geen probleem hoeft te zijn.
anneliesdj schreef:Je bent toch niet echt serieus he? 't Is nog wat vroeg voor een 1 april grap maar ik kan me niet voorstellen dat dit serieus is, zou wel heel stompzinnig zijn.
snap ik ook meteen waarom fokt.nl er is