edit:speciaal voor de mensen die mijn onderschrift verkeerd opvatten, onderschrift aangepast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Eerst had ze de plaatsnaam er nog volledig in staan, maar die heeft ze verwijderd (maar die staat nog wel in een quote). Hoe moet ik dit anders opvatten dan als bedreiging? Is dit vriendschappelijk? Ze wil hiermee niks meer of minder dan mij bang maken. Zeker als je dat in een topic als deze neerzet, en gezien de pb-wisseling die ik met haar had een tijdje geleden (waar zij mee is begonnen). Ik vind zo'n reactie écht niet deugen, en ja dat mag je temmen.
Maar je hebt wel gelijk dat ik hier niet meer tijd in moet stoppen. Mijn haflinger staat nu nl gelukkig niet meer daar, dus ik hoef me voorlopig geen zorgen te maken
Hinke schreef:Maar sinds sul's opmerking over waar mijn pony staat klik ik wel weer steeds op toon bericht. Ik vind het gewoon eng...
Jannepauli schreef:Mijn hemel, waar gáát dit over..?
Ik dacht dat het onderwerp over vervelende pb's ging en te kijken of daar niet een oplossing voor te vinden is - een reële oplossing waar bv het forumbeheer mee zou kunnen leven.
En nu gaat het opeens over 'aanmatigende' onderschriften, profielen... what's next? Zit elkaar toch niet zo kinderachtig op de lip en wees een beetje toleranter!
Hinke schreef:Misschien ga ik teveel uit van mijzelf: ook al zou iemand zijn adres en foto's van zichzelf op internet zetten, en ik een verhitte discussie met diegene zou hebben, dan zou ik het werkelijk niet in mijn hoofd halen diegene te bedreigen, of ook maar iets met die persoon zijn gegevens te doen. Ik vind dat echt raar!
Hinke schreef:Ik vind het minder erg dan bedreigingen sturen en het adres van iemand opzoeken maar iemand zijn hyves proberen op te sporen nav een topic is ook wel een inbreuk op je privacy...
ThePast03 schreef:Hinke schreef:Ik vind het minder erg dan bedreigingen sturen en het adres van iemand opzoeken maar iemand zijn hyves proberen op te sporen nav een topic is ook wel een inbreuk op je privacy...
Beetje naief om te denken dat je privacy hebt op het internet.
Alles wat je op het internet zet is openbaar en door de hele wereld te lezen.
Nergens ben je veilig, alles is te hacken.
Zelfs wat je vewijderd hebt kan iemand anders wel opgeslagen hebben en later weer online zetten.
Als je het aanvoelt als "inbreuk op je privacy" zet je toch echt zelf te veel op het internet.
Hinke schreef:In dat topic wordt veel moeite gedaan iemands hyves te achterhalen: dat vind ik gewoon not done. Dat iedereen in principe de info kan vinden die ik online zet weet ik zelf ook wel.
ThePast03 schreef:Dat je het not done vind is weer heel wat anders dan dat je zegt "inbreuk op privacy". Op het internet bestaat nu eenmaal geen privacy.