Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Dat is ook eens geweest. Maar ik vind dat als je het met een goede motivatie kunt doen? En als de mods zelf ook gaan kijken naar die bokkers of ze geschikt zijn (wat ze uiteraard doen) waarom niet? Zoals ik bijv zeg, Rock en Elessar is écht niet omdat ze 'bekend' zijn oid (zijn ze trouwens bekend? ik weet dat Elessar volgens mij wel valt onder de 'bekende' groep maar Rock geloof ik niet echt?)
Als ik zou mogen kiezen zou ik ook alleen maar kiezen omdat ik écht denk dat hij/zij geschikt is en niet omdat ik die persoon toevallig aardig vind ofzo.
Rock schreef:In het kader van oplettendheid... Het valt me nu pas op dat er bovenaan onder de banner een oproep staat voor nieuwe mods... Ben ik nou gek, of staat dat er pas sinds vandaag?
Enneuh... Ik bekend? Geen idee eigenlijk... Ik blijf af en toe hangen om m'n droge humor geloof ik
Mocca schreef:Amethyst, aanmelden kan altijd!
Zoals al eerder gezegd, als er over een paar maanden nog wat mods nodig zijn, kijken we ook weer naar de mensen die zich nu opgegeven hebben. En dan ben je wel 18, toch?
Mayflower_ schreef:Ik heb mij ook aangemeld. Lijkt mij een leuke en leerzame uitdaging! Ik weet niet of ik kans maak maar dat zien we vanzelf wel.