[Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:01

Dat is ook eens geweest. Maar ik vind dat als je het met een goede motivatie kunt doen? En als de mods zelf ook gaan kijken naar die bokkers of ze geschikt zijn (wat ze uiteraard doen) waarom niet? Zoals ik bijv zeg, Rock en Elessar is écht niet omdat ze 'bekend' zijn oid (zijn ze trouwens bekend? ik weet dat Elessar volgens mij wel valt onder de 'bekende' groep maar Rock geloof ik niet echt?)

Als ik zou mogen kiezen zou ik ook alleen maar kiezen omdat ik écht denk dat hij/zij geschikt is en niet omdat ik die persoon toevallig aardig vind ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:03

In het kader van oplettendheid... Het valt me nu pas op dat er bovenaan onder de banner een oproep staat voor nieuwe mods... Ben ik nou gek, of staat dat er pas sinds vandaag? Blond

Enneuh... Ik bekend? Geen idee eigenlijk... Ik blijf af en toe hangen om m'n droge humor geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:03

Maartje1990 schreef:
Dat is ook eens geweest. Maar ik vind dat als je het met een goede motivatie kunt doen? En als de mods zelf ook gaan kijken naar die bokkers of ze geschikt zijn (wat ze uiteraard doen) waarom niet? Zoals ik bijv zeg, Rock en Elessar is écht niet omdat ze 'bekend' zijn oid (zijn ze trouwens bekend? ik weet dat Elessar volgens mij wel valt onder de 'bekende' groep maar Rock geloof ik niet echt?)

Als ik zou mogen kiezen zou ik ook alleen maar kiezen omdat ik écht denk dat hij/zij geschikt is en niet omdat ik die persoon toevallig aardig vind ofzo.

Goed, zit wat in. Elessar kom ik wel vaak tegen in topics, daarom zei ik ook bekend Knipoog En Rock, ja ook die kom ik wel vaker tegen. Niet dat het me uitmaakt hoor, ik bedoel: Vind ze zelf ook geschikt.

Rock, Het viel mij ook pas vanaf vandaag op..

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:04

Rock die banner is er inderdaad pas sinds kort, om het extra onder de aandacht te brengen.
En daarbij kijken wij mods echt naar of we mensen geschikt vinden, niet naar hoe populair hij/zij is. Lachen

P_Tries

Juist maartje! Dat bedoel ik ook meer namelijk, niet kwa vriendschappen, maar écht een goede motivatie waarom je diegene een goede mod zou vinden.
Vanwege duidelijk uitspraken? Of omdat je denkt dat die persoon veel verstand heeft van een bepaalde zaak.

Dela

Ik ga er wel van uit, dat ze luisteren naar de bokkers...
ik bedoel je moet in de toekomst ook al is er één groen geworden wel samen door een deur kunnen!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 21:05

We hebben inderdaad een tijd terug wel een keer zo'n 'inspraakronde' gehouden, waarbij mensen mochten opgeven wie zij wilde dat mod moesten worden. Maar ook toen was het geen geval van 'meeste stemmen gelden', en nu hier in het topic aangeven dat je vindt dat Jantje echt mod móet worden heeft eigenlijk geen zin Knipoog
Maar we houden er denk ik wel degelijk rekening mee. Als iemand zich op het forum 'berucht' maakt door mensen tegen de haren in te strijken, ongenuanceerde reacties en gescheld, is de kans erg klein dat zo iemand moderator wordt Knipoog

Rock: klopt, we hebben sinds vandaag de melding onder het logo gezet om ook de mensen die niet op forumzaken komen ervan op de hoogte te brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:06

Rock schreef:
In het kader van oplettendheid... Het valt me nu pas op dat er bovenaan onder de banner een oproep staat voor nieuwe mods... Ben ik nou gek, of staat dat er pas sinds vandaag? Blond

Enneuh... Ik bekend? Geen idee eigenlijk... Ik blijf af en toe hangen om m'n droge humor geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

Dacht ik ook... Je zou toch denken dat er nu al een behoorlijk aantal geschikte kandidaten tussen de aanmeldingen zou zitten.... Een beetje toekomstig mod mag wat mij betreft (al heb ik er niks over te zeggen) ook wel een beetje een oplettende Bokker zijn dus als ze dit topic niet zelf kunnen ontdekken is 't gewoon jammer maar helaas lijkt me Clown

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:07

Als het aanmelden voorbij is, ben ik erg benieuwd wie jullie gekozen hebben.
Het lijkt me heel wat werk, omdat er in mijn ogen toch best veel mensen op reageren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:09

Ja, kunnen jullie een indicatie geven hoeveel mensen inmiddels gereageerd hebben? Ben eigenlijk wel benieuwd. Of kunnen jullie pas bij die gegevens als de maand voorbij is?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:15

oh je zult mij niet horen zeggen dat ik vind dat jantje of pietje ofzo écht mod moet worden omdat hij/zij zó ontzettend goed is. Ik zeg alleen dat zij (in mijn geval) in mijn ogen gewoon geschikt lijken.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:22

Mocca schreef:
Amethyst, aanmelden kan altijd!
Zoals al eerder gezegd, als er over een paar maanden nog wat mods nodig zijn, kijken we ook weer naar de mensen die zich nu opgegeven hebben. En dan ben je wel 18, toch? Lachen

Tof Lachen ja word 30 november 18, dus das ook al bijna.... waarom kunnen jullie niet nog een maandje wachten haha Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:56

Nou, over een paar jaar zal ik een poging wagen, nu nog te jong helaas.
Want de tijd enzovoort heb ik er wel voor, vind het leuk om anderen te helpen en heb altijd genoeg tijd. (vooral 's nachts. *LOL* Maar ook in de middag )

Maar ben benieuw wie er in het groen zal verschijnen, nieuwe mods zijn altijd leuk! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:23

Rock haha ik vind jou ook wel een leuke potentiële mod. Denk dat je het goed zou doen! Ja

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:16

volgens mij zou ik een hele goede mod zijn... Huilen van het lachen

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:24

meld me ook maar aan, voor de aangespannen afdeling als het kan..

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:41

Ik heb me ook aangemeld. Ik breng best wel veel tijd door hier, maar post weinig. Misschien dat ik deze tijd nuttiger kan besteden dan alleen lezen Lachen

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:26

Het lijkt mij ook hartstikke leuk om te doen, maar ben gewoon 2 maanden te jong! Misschien over een paar maanden als ze er nog steeds een paar nodig hebben Tong uitsteken

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:08

Ik ben ook wel benieuwd hoeveel mensen zich aangemeld hebben uiteindelijk. En vanmorgen viel me ook opeens de tekst op onder de banner Haha!

Het lijkt me erg leuk om te modden, tijd genoeg (ik bok gewoon elke dag uuuuuuuuuuren) en het lijkt me gezellig Ja

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:48

Haha, dat uren bokken komt me wel erg bekend voor.
Ik zit volgens mij meer op bokt dan dat ik slaap Huilen van het lachen

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:00

Jep, same here...
Heb vannacht zelfs gedroomd dat ik mod werd... raarrrrrrr Huilen van het lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:07

Ik heb mij ook aangemeld. Lijkt mij een leuke en leerzame uitdaging! Ik weet niet of ik kans maak maar dat zien we vanzelf wel. Lachen

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:09

ik heb me ook aangemeld

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:16

Mayflower_ schreef:
Ik heb mij ook aangemeld. Lijkt mij een leuke en leerzame uitdaging! Ik weet niet of ik kans maak maar dat zien we vanzelf wel. Lachen

Heb jij daar nog tijd voor dan? Dacht dat je het te druk had voor bokt.. Lachen

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:37

Ik heb me ook aangemeld. Ik ben echt al jaren verslaafd aan bokt en denk dat ik het ook wel zou kunnen Ja