sandorra schreef:Whahah inmiddels A_lette uitgehoord Ben denk ik wel wat wijzer geworden succes nog vandaag ik lees het morgen wel weer!!!Wat is er uitgekomen?
Pebble schreef:Joellie negeren mijn post Wat is er afgelopen 10 pagina's gebeurd? Haha niet heel veel bijzonders
Ploegie19 schreef:Pebble schreef:Joellie negeren mijn post Wat is er afgelopen 10 pagina's gebeurd? Haha niet heel veel bijzonders Oke
M_D_H schreef:iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllhet is groen Zohe, je moet eens wat minder drinken joh, zoveel overgeven is niet normaal
Butterfly schreef:Elessar schreef:Hee wie verbouwt mijn post? Verbouwen? was een foutje Kuch was een foutje kuch bedoel je
M_D_H schreef:iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllhet is groen Wat is er mis met groen?
Elessar schreef:M_D_H schreef:iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllhet is groen Wat is er mis met groen? Alles
Pebble schreef:sandorra schreef:Whahah inmiddels A_lette uitgehoord Ben denk ik wel wat wijzer geworden succes nog vandaag ik lees het morgen wel weer!!!Wat is er uitgekomen? Vertrouw nooit een groene
Butterfly schreef:Elessar schreef:Je bent ook zo meelevend hè Hee wie verbouwt mijn post? Even geTEMd.. erg offtopic
M_D_H schreef:komt door al die groene visjes daar wordt ik ziek van Ai ai, dan heb je straks nog problemen
sandorra schreef:Tjah wij zijn allemaal gekke maar ikk heb belooft en gezworen Breek die belofte dan maaar