Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niezzz schreef:Bananen bederven, appels gaan verrot, kiwi's worden vies. Maar een Hummer blijft altijd bestaan!
Love__Anouk schreef:xFioon]Da's echt gevaarlijk als je niet stemt. Stem nou maar gewoon op Apple en Sjoert. Dan gebeurd er niks.. En anders, ik weet je te vinden..
[quote="Margot_VH schreef:als het serieus is en geen 1 april wat gebeurt er dan als je neit stemt ????
[/quot]
dan delen zij je in toch?
heb ook niet gestemd hihi
katiavl schreef:Olympia is een flop, Sjoert is de top
runningkawa schreef:Dan daag ik mensen uit om over mijn berichten aantal heen te komen vandaag
Olympia schreef:Margot_VH schreef:als het serieus is en geen 1 april wat gebeurt er dan als je neit stemt ????
Dan krijg je gewoon iemand toegewezen
CAuvraySky schreef:Je krijgt pas spijt als je niet voor Kiwiko pleit
Shalimar schreef:Ik moet eigenlijk douchen...maar dan mis ik weer 5 pagina's....
Alina schreef:Oscar lijkt mij ook lief
Ik mag pluizige groene beesten uit containers wel
CAuvraySky schreef:Niezzz schreef:Bananen bederven, appels gaan verrot, kiwi's worden vies. Maar een Hummer blijft altijd bestaan!
Een Hummer die rijd je kapot
Love__Anouk schreef:Shalimar schreef:Ik moet eigenlijk douchen...maar dan mis ik weer 5 pagina's....
Jij ook al? Ik ook.. Maar ik wil niks missen
MissHaffie schreef:MoonChloe schreef:MH, las dat je me miste, tv was even belangrijker dan campagne voeren
Ja maar..
Ja maar..
Ja maar..![]()
Plien91 schreef:JAAA, GOO GIRL!BELAND NIET IN DE BOKTSLOOT OF GREPPEL,
STEM VOOR SJOERT EN APPLE!
MoonChloe schreef:runningkawa schreef:Dan daag ik mensen uit om over mijn berichten aantal heen te komen vandaag
Dat heet spam
Alina schreef:Oscar lijkt mij ook lief
Ik mag pluizige groene beesten uit containers wel
Oscar schreef:ladylay schreef:dan word je ingedeeld, en dat wil je niet...geloof me!!!
Klopt, dan wordt de keuze voor je gemaakt.
Dus snel op mij stemmen, anders loop je het risico dat je bijv. bij Apple of Sizzy ingedeeld wordt, of nog erger: Tieneke (zo, nu is het weer 1-1)