Nog 1 maand tot 1 april..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:36

Waarom -5
En waarom ben jij helemaal in de min O_o

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:37

IK WEET HET! Ik heb mijn pony geen lavendel gegeven, maar knoflook :o?
Dus ik giet wat lavendel thee over zijn eten, dat zijn mandarijntjes, en dan is hij weer helemaal beter en kan ik weer op wedstrijd met dressuur springen western enzoo!! :D

MaaikeMo

Trek jij hem in de krul!? En dat noem jij dressuur?
Ik ga dit aan geven bij het bokt beheer, en vraag de nieuwsredactie dat dit op de voorpagina komt te staan!
Denk ook niet dat de Mods hier blij mee zijn dit te lezen.

Een tip voor de volgende keer, als je wilt dat je paard in de krul loopt, bindt dan een mandarijn vast op zijn borst, dan doet hij het waarschijnlijk vanzelf. Scoor je punten mee op de wedstrijd :D

:Y) :+

Desty

Ja klopt Sodeletuut! Wil jij ook graag een roze schetlanders die van liev pokemon houdt groentensoep én groentesoep eet? Zijn naam is totilas en heeft altijd een slof om. Er zit alleen wel een penny aan vast! Is niet sielugh voor 'm hoor :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:38

Ja klopt Sodeletuut! Wil jij ook graag een roze schetlanders die van liev pokemon houdt groentensoep én groentesoep eet? Zijn naam is totilas en heeft altijd een slof om. Er zit alleen wel een penny aan vast! Is niet sielugh voor 'm hoor :)

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:39

Ik zal zeker een touwtje aan het bit vastmaken en dan een manderijn op zijn borst plakken, dat is dan echt dressuur, lekker in de krul!! de mods zijn hier wel mee, want dan kom ik op de voorpagina en dan trekt bokt alle aandacht!! En dan hebben ze meer bezoekers en kunnen meer paard en pony's zich hier melden op bokt! :D

Desty

Emie99 schreef:
Waarom -5
En waarom ben jij helemaal in de min O_o

Expres door deze woorden
totilas
penny
roze
slof
1
schetlander
pokemon
groentesoep
groentensoep
liev
sielugh

Nayomie

Bokt is waar het beheer problemen op lost.
Bokt is waar de mods, moderators, de leiding nemen.
Bokt is waar de nieuwsredactie het nieuws schrijft.
Bokt is waar je fotos showt van de piaffe, pirouette.
Bokt is waar over western, springen, dressuur en grondwerk kan praten.
Bokt is war je paard of pony bekend wordt.

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:40

@desty waaorm wil je dat ? :')

En ben het helemaal met Maaikemo eens, Schandalig dat je hem überhaupt in de krul durft te trekken hoe durf je O_o Melden bij de mods (moderatoren) en admin bart ga ik zeker doen hoor. Let op mijn woorden het komt in de krant op de voorpagina en zelfs in wiki te staan

Nayomie

Bokt is langzaam vandaag :(

Momo2

Met mijn paard doe ik Dressuur en met mijn Pony Springen soms ook wel Western
Maar Longeren moet soms ook wel, grondwerk doe ik niet aan.. maaar mijn paard kan wel een piaffe en passage geleerd met wedstrijden,
het balt me wel een beetje tegen dat de Mods Moderator het Beheer en de Nieuwsredactie alleen dit maar hebben verzonnen, had toch meer, had toch meer verwacht van bokt.

Nayomie

Ik ben chrijver van Wiki

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:41

Emie99 schreef:
@desty waaorm wil je dat ? :')

En ben het helemaal met Maaikemo eens, Schandalig dat je hem überhaupt in de krul durft te trekken hoe durf je O_o Melden bij de mods (moderatoren) en admin bart ga ik zeker doen hoor. Let op mijn woorden het komt in de krant op de voorpagina en zelfs in wiki te staan

Omdat omhoog werken geen zin meer heeft!
En ik het leuk vind om weer 'anders' te zijn :') }:0
er was eens 1 schetlander die totilas heette en van de pokemon penny was? Die liev slof. Hij lust graag groentensoep of groentesoep, dat maakt niet uit! Is niet sielugh

CuteApplePie

Mijn paard is niet echt mijn paard, ze is ook geen pony hoor, maar ze is een fok merrie van een boer. Ze is super lief,
en is Dressuur gefokt. ze is alleen niet heeeeul erg lief naar andere paarden, maar tegen pony's wel.
Springen doet ze alleen over een plas of tak heen, dat is wel jammer want ik hou van springen.
Ik wil graag wedstrijden met haar doen, maar ze is nog nooit op wedstrijden terrein geweest.
ik rijd nu veel in het bos en doe veel grondwerk en ik longeer haar veel.
longeren vind ze niet erg leuk, bij het longeren trekt ze veel aan het longeer touw.
op de manege rijd ik op maandag in de les op verschillende paarden en soms op een pony. meestal een paard.
vaak zit ik dan op ziezo of tornado, tornado vind ik niet zo leuk.
woensdag zit op een heeeel lieve pony falko, met de springles. hij springt super goed en vind springen ook echt heel leuk.
ik hou ook echt van springen. met springen is hij heel voorwaarts, maar alsnog moet ik hem dan met sporen rijden.
elke vrijdag rijd ik op blitz, een heel kleine lieve pony. hij is alleen niet zo heel erg lief :+

elke wedstrijd rijd ik op falko wat ik erg leuk vind. ik vind alleen de wedstrijden op de manege niet meer zo leuk omdat ik bijna geen concurrentie heb.
gister had ik wedstrijd, en was ik 1e van de 5 *D hihi. ik klink zo heel penny, maar gelukkig ben ik dat niet. dat weet ik uit deze topics:
[MA] beware of the penny ........

MaaikeMo

Wat trouwens ook kan werken, tegen een pony of paard dat bokt, is zijn stal in de kleur lavendel verven!

Maar ik ben blij dat je mijn tip van de mandarijn op de borst zo goed oppakt :) Ik denk dat je daarmee heel ver kan komen in de dressuur, springen en western. En als je geluk hebt valt hij je niet meer aan bij het grondwerk!

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:42

YES dan kom ik in de wiki én ik word beroemd op bokt! Ik ga mijn paard nu echt met slofteugel rijden, lekker met z'n kin op zijn borst, en als de mods ( moderators ) er wat van zeggen, dan boeit het me niks het is MIJN pony en niet zielig!!

/3 :')

Desty

Maar ik heb er wel een +1 punt ergens bij gevogeld! Geen idee waar!
anders?!
er was eens 1 schetlander die totilas heette en van de pokemon penny was? Die liev slof. Hij lust graag groentensoep of groentesoep, dat maakt niet uit! Is niet sielugh

Momo2

Met mijn paard doe ik Dressuur en met mijn Pony Springen soms ook wel Western
Maar Longeren moet soms ook wel, grondwerk doe ik niet aan.. maaar mijn paard kan wel een piaffe en passage geleerd met wedstrijden,
het balt me wel een beetje tegen dat de Mods Moderator het Beheer en de Nieuwsredactie alleen dit maar hebben verzonnen, had toch meer, had toch meer verwacht van bokt.

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:43

wie van jullie rijd hier western ?
rijd er een van de mids western ? oeh ik bedoelde mods, sorry.
mn backspace doet het nietmeer dusja.
volgesmij rijden er hier heel veel mensen dressuur of niet?
er zijn er zeker wel veel die ook grondwerk doen en veel longeren ...

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:43

Weetje ik zag iemand rijden door het bos. Hij had een mooie neusriem. en het meisje wat erop reed deed piaffe met hem. Toen ik vroeg of ze ook grondwerk deed knikte ze enthousiast ja. Daarna liet ze trots zienw wat hij allemaal al kon, steigeren, compliment, kusje dat allemaal zo cool :) Maar ik ben toch liever bij mijn stugge manegepaardje blanca, die dan niet veel kan behalve wedstrijden rijden dan. Go go bokt beheer :)

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:44

Ik ben net bij mijn pony geweest en hij was zo blij! Hij had zijn oortjes helemaal naar voren, door mijn mids! :D Ik heb in plaats van zijn stal, mijn paard gewoon in de kleur lavendel en mandarijntjes geverfd! Toen we op wedstrijd gingen, toen zei de jury: Dat is toch niet normaal?! Ik ben beroemd hier op bokt :D En ik kom in de wiki WAUW!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:44

Woow cool momo! Ik doe altijd roze peesjes om bij mijn 1 schetlander... Hij heet totilas en houdt van pokemon en is erg liev! En niet sielugh... En ik ben geen penny! Eet altijd alleen groentensoep of groentesoep dat maakt niet uit... die slof blijft trouwens nooit goed zitten

Desty

Re: Nog 1 maand tot 1 april..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:45

Ludique96

Re: Nog 1 maand tot 1 april..

en, dressuur, western, grondwerk. En nog veel meer. In de hogere dressuur doen ze piaffe, passage, pirouette. Ze doen ook wedstrijden met springen, dressuur etc. Veel paarden liefhebbers zitten op Bok. Je kan daar veel dingen over paarden vinden en als je vagen hebt kan je zelf een topic openen. En als je het per ongeluk verkeerd plaats zullen de moderator (Mods) het weer verplaatsen naar de juiste plek. Op Bokt is er ook veel nieuwsredactie te vinden over verschillende dingen.

Beheer, Mids

CuteApplePie

puurxnatuur misschien moet je stoppen met grondwerk, en je meer op wedstrijden zoals springen en dressuur richten, dan kan je misschien ook een keer een mooi hoofdstel kopen :F
*gaat nergens over ufcourse*