He, Alina, eindelijk, iemand die 't op neemt voor Sloerie

Arme banaan..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alina schreef:Dan neem ik het wel op voor Sloert![]()
Margot_VH schreef:als het serieus is en geen 1 april wat gebeurt er dan als je neit stemt ????
Margot_VH schreef:Dan krijg je geen Sjoert. En daar krijg je spijt vanals het serieus is en geen 1 april wat gebeurt er dan als je neit stemt ????
Margot_VH schreef:als het serieus is en geen 1 april wat gebeurt er dan als je neit stemt ????
Love__Anouk schreef:Margot_VH schreef:Dan krijg je geen Sjoert. En daar krijg je spijt vanals het serieus is en geen 1 april wat gebeurt er dan als je neit stemt ????
ladylay schreef:Margot_VH schreef:als het serieus is en geen 1 april wat gebeurt er dan als je neit stemt ????
dan word je ingedeeld, en dat wil je niet...geloof me!!!
MoonChloe schreef:MH, las dat je me miste, tv was even belangrijker dan campagne voeren
CAuvraySky schreef:Alina schreef:Dan neem ik het wel op voor Sloert![]()
Sloert is een sloerie
Plien91 schreef:Straks beland je bij Oscar ofzo
ladylay schreef:Margot_VH schreef:als het serieus is en geen 1 april wat gebeurt er dan als je neit stemt ????
dan word je ingedeeld, en dat wil je niet...geloof me!!!
Alina schreef:Dat kost je een ban [***]![]()
Of een BANnaan
Eliine schreef:Wahaha geniale actie ditDie onderschriften van alle mods alleen al
Alleen op wie moet ik stemmen
Suggesties?
xFioon schreef:Da's echt gevaarlijk als je niet stemt. Stem nou maar gewoon op Apple en Sjoert. Dan gebeurd er niks.. En anders, ik weet je te vinden..Margot_VH schreef:als het serieus is en geen 1 april wat gebeurt er dan als je neit stemt ????
dan delen zij je in toch?
heb ook niet gestemd hihi