Unwritten schreef:Willen we integreren is het nog niet goed Hebben we op Bokt eigenlijk wel een fatsoenlijk integratiebeleid?
Cayenne schreef:Unwritten schreef:Willen we integreren is het nog niet goed Hebben we op Bokt eigenlijk wel een fatsoenlijk integratiebeleid? Misschien moeten we een goede inburgeringscursus opzetten
Trouwens om jullie even gunstig te stemmen nog een kleine 1 april grap: CTRL + ALT + pijltjestoets en je draait het beeldscherm van je collega op zn kop...
Zeg, wat is het voor paranoia gedoe op VN.. Kan al 2keer vragen om niet te gaan speculeren over 1 april grappen...Zit bokt hoog
Sammie schreef:Cay.. Ik heb toch al vaker tegen je gezegd dat je niet zo over het gepeupel moet praten Sorry maar ze vragen er zelf om
Ik lees ook even mee. Heb vorig jaar helaas gemist, maar morgen ben ik vrij, dus zal ik even extra opletten haha
Nou, ik heb 1x gereageerd in dit topic en ik ben uiteraard heel erg benieuwd, echter, morgen zullen we het weten!
Lolacabana schreef:Ga ik even lunchen, vallen de gekleurden het topic binnen!! idd. Gewoon een invasie
Iris82 schreef:Trouwens om jullie even gunstig te stemmen nog een kleine 1 april grap: CTRL + ALT + pijltjestoets en je draait het beeldscherm van je collega op zn kop... Okee, ik zeg het niet snel van een gekleurde...maar die is grappig
love_western schreef:Lolacabana schreef:Ga ik even lunchen, vallen de gekleurden het topic binnen!! idd. Gewoon een invasie Ze zullen wel denken: nu zijn ze allemaal weg, nu kan het!Ik voelde me eenzaam...
love_western schreef:Lolacabana schreef:Ga ik even lunchen, vallen de gekleurden het topic binnen!! idd. Gewoon een invasie ik mis het geweer hier op bokt
Butterfly schreef:Iris82 schreef:Trouwens om jullie even gunstig te stemmen nog een kleine 1 april grap: CTRL + ALT + pijltjestoets en je draait het beeldscherm van je collega op zn kop... Okee, ik zeg het niet snel van een gekleurde...maar die is grappig doet het bij mij niet
Butterfly schreef:Bij mij wel Je beeldscherm draait écht een kwartslag En hoofd draait zeker ook een kwartslag mee?