Hoe kunnen we rellen....K wil best wel ff een foto maken dat ik de kat ondersteboven vasthou.. Relwaardig?
Jolliegirl schreef:Oke.. Ik ga alles nog eens op een rijtje zetten hoorJouw avatar doet me iedere keer in een schaterende lach schieten. You made my day!
pien_2010 schreef:Jolliegirl schreef:Oke.. Ik ga alles nog eens op een rijtje zetten hoorJouw avatar doet me iedere keer in een schaterende lach schieten. You made my day!Is mijn payback!
Jolien87 schreef:Moeten we misschien gaan rellen in het topic over de shetlander van Musix?[YRT] ShetlanderDat denk ik ook
Gimme_Spurs schreef:Is Jolliegirl niet gewoon de 1 april grap? Ik zit ziek thuis.. Was ik maar de 1 april grap.
Jolien87 schreef:Moeten we misschien gaan rellen in het topic over de shetlander van Musix?[YRT] ShetlanderRel topic
Roosje01 schreef:Jolien87 schreef:Moeten we misschien gaan rellen in het topic over de shetlander van Musix?[YRT] ShetlanderRel topic GROENTESOEP
Nayomie schreef:Als jullie het niet erg vinden, mijd ik liever een OW Je kan er 3 hebben voor je een ban krijgt. Dus je kan wel even
Nayomie schreef:Als jullie het niet erg vinden, mijd ik liever een OW OW? Ik ben weer is het blondje haha
M_ontana schreef:Nayomie schreef:Als jullie het niet erg vinden, mijd ik liever een OW OW? Ik ben weer is het blondje haha Officiƫle waarschuwing volgens mij
OW is een officiele waarschuwing. Heb er ooit al eens eentje gehad voor het rellen. Ding blijft verdikke 2 jaar staan ook nog