Vlak voor de deadline nog een standaard huisstijl element: Het visitekaartje!
Ik heb gekozen voor jong blauw: dit geeft het een frisse uitstraling en moderne 'look & feel'. Deze blauwe kleur geeft ook een mooi contrast met het rood/bruin van Julius. Daarnaast zijn de tekst (bokt.nl) en het beeld (Julius) sterk en herkenbaar om los van elkaar te gebruiken.
zucht...........ik ga maar vast sparen voor de bokt merchandise......
JustJoyce
Geplaatst: 15-04-09 10:33
Nu ik alles zo bij elkaar zie vind ik die van IP wel erg aanspreken (die met wapperende manen), maar blijf ook nog steeds bij de versie van Julien. En die van kis6ireentje (zonder andere paard) de nieuwste versie is wel erg leuk
Laatst bijgewerkt door JustJoyce op 15-04-09 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik blijf ook vooral bij mijn versie haha En deze van kis6ireentje is ook erg leuk.. Vind die van IP niet zo sterk.. Die van Kitty laatste versie is ook goed
Mijn favorieten zijn de logos van IP en Kitty, beide wat anders dan het huidige logo, maar wel met een knipoog ernaar toe. Ook zijn ze beiden heel herkenbaar en bruikbaar voor merchandise, één van die twee zou winnen als het aan mij lag
Ik ben ontzettend benieuwd wat het zou gaan worden. Inclusief de merchandise
_zwikkie_
Geplaatst: 15-04-09 16:14
Heb ook maar iets geprobeerd met mn logo en een tshirt..
Anoniem
Geplaatst: 15-04-09 17:00
Helaas ben ik erg slecht met bewerkingsprogramma's en heb ik zelfs alleen paint, maar hmm.. laten we maar zeggen dat het puur om het idee gaat en niet om de uitwerking in mijn geval
M'n idee is dus dat het een beetje in het midden blijft of het nou een staart of manen zijn... het wappert in elk geval... Hmm... het ziet er zo in het voorbeeld nog kneuteriger uit dan het op paint was, maar ik zet hem toch maar neer.