Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laraxXxemma schreef:Ik kan me er iets bij voorstellen dat de modjes op 1e paasdag vrij zijn, en dat dus (zoals de aankondiging van de like-knop vermeld) morgen nog het een en ander kan gebeuren.. 1 april regelen is denk ik achter de schermen niet zo makkelijk als een knop omzetten.
laraxXxemma schreef:Ik kan me er iets bij voorstellen dat de modjes op 1e paasdag vrij zijn, en dat dus (zoals de aankondiging van de like-knop vermeld) morgen nog het een en ander kan gebeuren.. 1 april regelen is denk ik achter de schermen niet zo makkelijk als een knop omzetten.
Of ik moet gewoon heel blind zijn dat kan ook
Galathil schreef:laraxXxemma schreef:Ik kan me er iets bij voorstellen dat de modjes op 1e paasdag vrij zijn, en dat dus (zoals de aankondiging van de like-knop vermeld) morgen nog het een en ander kan gebeuren.. 1 april regelen is denk ik achter de schermen niet zo makkelijk als een knop omzetten.
Dat denk ik ook inderdaad. Er waren hints met tijd (als dat hints waren), en opmerkingen dat ze niets doen op 1 april en dat we teleurgesteld zouden zijn op 1 april. Dat ze echt niets doen lijkt me stug, op 2 april ipv 1 april klinkt voor mij best logisch.