De Whihihihi is nog niet aangesloten dus ik heb het spel nog niet gespeeld. Puur op basis van het doosje.
Misschien dat Len het weet, maar ging op het uiterlijk van spelletje zelf. Zo zijn er nog twee spelletjes die wel hints hebben.
De nintendo komt uit Japan Daarmee ook heel veel spellen, maar Japan zat er geloof ik niet bij De animatiestijl van Dora laat me ook weer in Japan eindigen.Maar ik heb Japan al eens genoemd dus wil dat moet ik nou toch eens laten varen.
Margreet heeft net plaatje van Dora gepost. Daar moet je je hint uit halen. En zo zijn er nog 2 spelletjes die wel een hint hebben.
Bagheera_206 schreef:Dus toegestaan op Bokt. Check! Zit ik serieus in de buurt?? het was een soort van domme opmerking voordat ik slapen ging eigenlijk
Ladybird schreef:Bagheera_206 schreef:Dus toegestaan op Bokt. Check! Zit ik serieus in de buurt?? het was een soort van domme opmerking voordat ik slapen ging eigenlijk Dora heeft een 3+ rating dus is die toegestaan op Bokt.
Welterusten Bagheera_206 schreef:Bellatrix schreef:Dora ook idd. The Sims ook.The Sims zag ik niet echt als een hint, maar mss dat sommigen hem wel zien... Sims niet..
Nog 2 nachtjes slapen ....Dat betekent nog 2 nachten en 1 volledige dag met gissen. Dus wij kunnen nog even genieten hier