Butterfly schreef:Ik vertrouw jullie niet, stelletje gekleurden!ik ook.Wie stemt ervoor om een klacht in te dienen bij bart en eline?
Rock schreef:A_lette schreef:Voel me niet serieus genómen hier Wat zég ik nou net over 18+ praat?????? Finnen zijn zeg maar niet zo zeer mijn type... Maar als ikterug ben in NL
Ik denk niet dat Bart en Eline je dan serieus nemen Gelukkig ben ik er morgen het grootste gedeelte van de dag niet
Celiien schreef:Wij zijn eigenlijk best racistisch egnie.Heb alleen een hekel aan groene,paarse,rode,blauwe mensen hier op bokt!
A_lette schreef:Rock schreef:Wat zég ik nou net over 18+ praat?????? Finnen zijn zeg maar niet zo zeer mijn type... Maar als ikterug ben in NL Ga je bij Eli op bezoek?
Butterfly schreef:Ik vertrouw jullie niet, stelletje gekleurden!Jullie hebben Chromatofobie! Hah!Zoek dat maar eens op!
love_western schreef:Celiien schreef:Wij zijn eigenlijk best racistisch egnie.Heb alleen een hekel aan groene,paarse,rode,blauwe mensen hier op bokt!En jij helemaal!
Iris82 schreef:love_western schreef:egnie.Heb alleen een hekel aan groene,paarse,rode,blauwe mensen hier op bokt!En jij helemaal! Nee hoor! Ik heb nog nooit een paars mens gezien