Elessar schreef:Phoeh.. Dat wordt wat morgen. Gelukkig ben ik vrij. Relschopper!Gelukkig ben ík ook vrij!
Elessar schreef:Phoeh.. Dat wordt wat morgen. Gelukkig ben ik vrij. Nja, in ieder geval krijgen we morgen genoeg beweging
A_lette schreef:Elessar schreef:Phoeh.. Dat wordt wat morgen. Gelukkig ben ik vrij. Nja, in ieder geval krijgen we morgen genoeg beweging tjah als jullie zelf gaan kiezen om te gaan hardlopen,houden wij jullie niet tegen
A_lette schreef:Elessar schreef:Phoeh.. Dat wordt wat morgen. Gelukkig ben ik vrij. Nja, in ieder geval krijgen we morgen genoeg beweging Relschoppers!Beetje van het ene naar het andere kamp rennen hè
Butterfly schreef:A_lette schreef:Nja, in ieder geval krijgen we morgen genoeg beweging Relschoppers!Beetje van het ene naar het andere kamp rennen hè kikkers zijn stom!
A_lette schreef:Elessar schreef:Phoeh.. Dat wordt wat morgen. Gelukkig ben ik vrij. Nja, in ieder geval krijgen we morgen genoeg beweging Hee, voor 18+ praat ga je maar ergens anders heen hè?
love_western schreef:tjah als jullie zelf gaan kiezen om te gaan hardlopen,houden wij jullie niet tegen Is skiën ook goed?
Butterfly schreef:Hooo wacht even! Waarom zie ik al het 2de groentje met een groene H?Hooo wacht.... WAAAAAAAAAR????
A_lette schreef:Butterfly schreef:Hooo wacht even! Waarom zie ik al het 2de groentje met een groene H?Hooo wacht.... WAAAAAAAAAR???? En dat vraag jij?
Rock schreef:A_lette schreef:Nja, in ieder geval krijgen we morgen genoeg beweging Hee, voor 18+ praat ga je maar ergens anders heen hè? ja, let eens op jullie taal!ik ben nog maar 15
Celiien schreef:Dat filmpje Geniaal!Pff best moeilijk bijhouden op mobiel!Ook moeilijk bijhouden op een gewone computer hoor