Maken Julie me straks wakker? Bel maar aan bij het 2de huis aan de linkerkant als je voorbij se de speeltuin bent
Mariekexxx schreef:Maken Julie me straks wakker? Bel maar aan bij het 2de huis aan de linkerkant als je voorbij se de speeltuin bentIk bel wel aan
Mariekexxx schreef:Maken Julie me straks wakker? Bel maar aan bij het 2de huis aan de linkerkant als je voorbij se de speeltuin bentBelletje lellen!!
Joaltijd schreef:Ik praat ook tegen alles..Ik film wel eens wanneer ik aan het skaten ben.. kijk ik het filmpje terug, hoor ik mezelf, en denk ik:Wtf, zei ik dit echt allemaal? Het klinkt nog heel herkenbaar ook... Ik heb een collega die constant in zichzelf praat. Vreselijk irritant.
Tivoli schreef:Mariekexxx schreef:Maken Julie me straks wakker? Bel maar aan bij het 2de huis aan de linkerkant als je voorbij se de speeltuin bentBelletje lellen!!
Iris82 schreef:Ga je opblijven Lente?Drie pagina's verder reageer ik Maar nee, denk het niet.Morgenochtend om 7 uur moet ik op het werk zijn.Ben al bang hoe ze me daar gaan aanpakken
Lente schreef:Iris82 schreef:Ga je opblijven Lente?Drie pagina's verder reageer ik Maar nee, denk het niet.Morgenochtend om 7 uur moet ik op het werk zijn.Ben al bang hoe ze me daar gaan aanpakken Haha! Leuk, werken op 1 april!
Ariannee schreef:ik loop vast naar [naam], beginnen wij vast met belletje lellenWe beginnen op nummer 54
Ariannee schreef:ik loop vast naar rebecca, beginnen wij vast met belletje lellenIk doe vanaaf pas mee.. ga eerst boek lezen
Pfrt, even weg en 40 pagina's erbij....gelukkig puzzelel jullie rustig door, hoef ik alleen maar bij te leze n Helaas ga ik 00.00 niet meer halen, maar ik ga alles morgenochtend fris (niet) tegemoet