karuna schreef:Eeeh ik doe het niet met vrouwen. sorry sinds iemand me dat zei kan ik de zin serieus nemen niet meer normaal lezen.Enne foto s van tandjes kan ik niet plaatsen haha ja dat deed mijn baas ook altijd, als je die zin zei...
Wat een lievvvv plaatje Maar, ik gok dat dat niet het geval is... Niemand neemt mij ooit serieus.. Zou niet weten waarom..
Sani schreef:Mwuahahahahahaha! Ik voer d'r gewoon dronken *duiveltje ga door!! je verteld het wel he als je het weet
Ladybird schreef:Sani schreef:Uiteraard! Hart voor de groep (of hoe je dat ;'))1 voor allen allen voor een!
Sani schreef:Uiteraard! Hart voor de groep (of hoe je dat ;'))is dat een hint sani?Lieve lieve lieve muur, je mag mijn gebitje wel lenen hoor, als jij de jouwe vergeten bent
Ladybird schreef:Sani schreef:Uiteraard! Hart voor de groep (of hoe je dat ;'))1 voor allen allen voor een! En zo is het!
Iejoorr schreef:Allemaal van die enge tanden die heel 1 april je beeld inspringen Dat noemt men halloween... :p
Ann_moi schreef:Iejoorr schreef:Allemaal van die enge tanden die heel 1 april je beeld inspringen Dat noemt men halloween... :pAls jullie nog tips zoeken voor halloween, pb-box is open
Sani schreef:Uiteraard! Hart voor de groep (of hoe je dat ;'))Oh, wat een mooie opmerking! Volslagen losse flodder, helemaal uit het niets, maar mooi... mooi.