A_lette schreef:Het valt mij trouwens op dat jullie iets nog niet is opgevallen.....(en nee het is niet mijn ava)ga ergens anders rellen
A_lette schreef:Het valt mij trouwens op dat jullie iets nog niet is opgevallen.....(en nee het is niet mijn ava)Dat jij de liefste moddie bent
Dacht ik even vlug bij te lezen maar dat is buiten jullie gerekend Jullie gaan veel te hard Zal later vandaag nog een poging ondernemen
Elessar schreef:A_lette schreef:Het valt mij trouwens op dat jullie iets nog niet is opgevallen.....(en nee het is niet mijn ava)Dat jij de liefste moddie bent ik word misselijk
Owh Eli, wil je even naar het speciale '1 april plan' topic komen? Moeten nog een aantal dingen doorspreken voor morgen
A_lette schreef:Het valt mij trouwens op dat jullie iets nog niet is opgevallen.....(en nee het is niet mijn ava)Dat jij teveel groen in je onderschrift hebt en je favoriete smile rechts in de hoek is gedumpt
A_lette schreef:Owh Eli, wil je even naar het speciale '1 april plan' topic komen? Moeten nog een aantal dingen doorspreken voor morgen Stoker, ksst!
A_lette schreef:Owh Eli, wil je even naar het speciale '1 april plan' topic komen? Moeten nog een aantal dingen doorspreken voor morgen oeehh moeten we nu nieuwschierig worden