lieziej schreef:"Dierenbenodigheden voor al uw dieren!" Zou het?! jah ook voor paarden.Bestel altijd zelf voor me hamstertjes
Yonker schreef:FunkyMistiC schreef:Haha, nee ik ben ook nog steeds avaloos Via extern link gaat het wel Woehoe, thanks!
oooowwww... Das minder dan 1 pagina per uur! We mogen straks niet teveel zeggen jongens! Zometeen gaan we eroverheen!
Asyaa schreef:love_western schreef:ik eet een cheeseburger lever maar in nee jij mag geen cheeseburger niels
Pebble schreef:love_western schreef:ik eet een cheeseburger ? je weet toch wel wat een cheeseburger is
Ik denk juist dat ik me even ga bannen voor een uurtje of 2... Zit hier al vanaf 10 uur en nog geen ruk gedaan Morgen mijn laatste 3 tentamens.. ooit! (van het vwo dan he? )
lieziej schreef:Ik denk juist dat ik me even ga bannen voor een uurtje of 2... Zit hier al vanaf 10 uur en nog geen ruk gedaan Morgen mijn laatste 3 tentamens.. ooit! (van het vwo dan he? )whaa ik doe de hele dag al niks.Zodra ik sta word ik duizelig morgen na de ha
Ik ga me zo ook ff bannen het is veel te gezellig hier En anders staan er allemaal enen op mijn rapport
Pebble schreef:Ik ga me zo ook ff bannen het is veel te gezellig hier En anders staan er allemaal enen op mijn rapport oke,succes met leren