Paisano schreef:Citaat:De landen zijn nu: EuropaFrankrijk, Italië, Denemarken, Zweden, Turkije, Finland, Groot-Brittannië, IerlandEuropa/AziëRuslandAfrikaMali, Nigiria, Tsjaad, Algarije, MarokkoWel een oude.. Mist er wat?
Mri schreef:crisis....welke kleuren zijn er concreet in hints gegeven?Rood, wit en blauw Das Nederland #heldermomentje
takkie_muis schreef:Anoli schreef:takkie_muis schreef: Van landen naar kleuren Landen en kleuren... = Vlaggen??Wat ik dacht Neeeeeee... Niet de rode vlag.
Citaat:De landen zijn nu: EuropaFrankrijk, Italië, Denemarken, Zweden, Turkije, Finland, Groot-Brittannië, IerlandEuropa/AziëRuslandAfrikaMali, Nigiria, Tsjaad, Algarije, MarokkoFrankrijk: Italië : Denemarken: Zweden:Turkije: Finland: Groot-Brittannië: Ierland:Rusland:AfrikaMali, Nigiria, Tsjaad, Algarije, Marokko
Sani schreef:Live vanuit het ziggodome. Goed bezig! Ik probeer het uit Olina te ontfutselen... Helaas wij zijn allemaal
Sani schreef:Live vanuit het ziggodome. Goed bezig! Ik probeer het uit Olina te ontfutselen... LUKT JE NIET LUKT JE NIET LUKT JE NIET Maarre, geniet van de show!
Mri schreef:ik hoop dat de 1 april mods er nog wijs uit kunnen worden, want ik ben nu de weg kwijt Misschien kan wegwijsmod je weer de weg wijzen