BarockPinto schreef:Ow dan moet ik gaan opschieten, zo vaak heb ik het nog niet gedaan Jij gaat offtopic, ik tem!
Jolliegirl schreef:BarockPinto schreef:Ow dan moet ik gaan opschieten, zo vaak heb ik het nog niet gedaan Jij gaat offtopic, ik tem!TSS ik ga ook temmen, jij begint te rellen en een reltopic mag niet
Dat maakt niet uit *temt vanwege persoonlijke aanval en rellen*Maar gaat er vandaag nou nog iets gebeuren?
Oké, klein tipje van de sluier: we zijn met iets bezig. Maar of dat doorgaat, geen idee. Rock beslist!Tot die tijd: doe wat je doen kunt
BarockPinto schreef:TSS ik ga ook temmen, jij begint te rellen en een reltopic mag nietOheeee niet doeehoeen!!Dan heb ik een ban van een halluf jaar!!!! :p :p
Jolliegirl schreef:Oheeee niet doeehoeen!!Dan heb ik een ban van een halluf jaar!!!! :p :p Oh nee!!!!!
Butterfly schreef:Oké, klein tipje van de sluier: we zijn met iets bezig. Maar of dat doorgaat, geen idee. Rock beslist!Tot die tijd: doe wat je doen kunt En wanneer horen of het doorgaat?
Gaan jullie met de tems niet een beetje ver? Die zijn voor de mods nauwelijks weg te werken... wat als er nou iets écht belangrijks is en de mods zijn niet te bereiken?
Butterfly schreef:Hier schijnt de zon wel Ik TeM.. bij jou schijnt de zon.. dat is een rel uitlokken, want hier hagelt het nog
randie schreef:ik heb de grap al gevonden...!Bokt slaat 1 april dit jaar over hahahah. Het is vandaag 32 maartDe grap is dat er geen grap is
Dan hebben ze pech, ht is een april Dan is iedereen lief voor elkaar..behalve de modsjes voor ons.. met hun onderschriften met lettertjes blablablaik doe niet meer mee