Beetje een snob-paardje, haha! Maar mooi design, Sjimmy.
IcePrincess
Geplaatst: 11-04-09 11:59
Hier bokkend paard met de achterbenen in de lucht dan
Wat variaties op de andere, eerst met de houding van mijn eerste idee, daarna toch met de orginele Julius foto wat geprobeerd (is niet helemaal mooi afgewerkt maar ik moet zo weg en wilde het toch even snel afmaken ). De onderste twee vind ik wel 'bokt', enalaatste in mijn kleuren en laatste in meer Bart kleuren .
IP, ik vind ze echt geweldig, heel; erg mooi gedaan,ziet er professioneel uit zeg! Zowel je eerste idee als die met Julius vind ik gaaf, de eerste vind ik alleen net wat meer energie hebben door de wapperende manen denk ik. Sokjes zijn trouwens ook een heel leuk detail
Tof IP! Die derde is heel mooi! Ik vind die sokjes nou weer net een tinker/eenhoorn uitstraling geven. Wat mij betreft mogen die achterwege blijven.... hihi.
Ik had van jou wel wat meer verwacht IP nadat je mij zo had bekritiseerd Persoonlijk vind ik het erg vlak.. En een lettertype met schreef vind ik niet echt heul hip.. En zeker niet "out of the box" met al die bestaande elementen..
Shadow0
Geplaatst: 11-04-09 15:41
JulienSVU: ik vind het niet erg sportief dat je de kritiek zo persoonlijk gaat maken. Feedback op het logo is prima, maar de manier waarop je het hier doet vind ik een beetje flauw.
Kom op shadow,reacties op julien werden op een gegeven moment ook wel persoonlijk. en wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten...
highwaykind
Geplaatst: 11-04-09 16:17
Ik vind die met wapperende manen wel erg leuk IcePrincess! Een echte jolige bok is het zo. Heb je daar ook een sokloze versie van?
Vind ook nog steeds de gemoderniseerde versie van het huidige logo van Djoyz erg mooi.
JulienSVU - wou je de door jou gebruikte Bradley Hand ITC wel heul hip noemen dan? Ik vind het font van IcePrincess mooier en een stuk formeler ogen. Je reacties komen zo als tekst wat uit de hoogte over - ik zou ze nog even terug lezen als ik jou was (En nu ik toch bezig ben: De box kan me trouwens - erin of erout - érg weinig schelen; mooi logo is mooi logo. Punt.)
Ielsje
Geplaatst: 11-04-09 19:29
Als 'schreef' die uitsteeksels aan de letters zijn, dan ben ik het met julien eens dat het wat ouderwets is, maar lettertypes kunnen makkelijk aangepast worden, dat is niet zo'n probleem lijkt mij. Ik denk dat er eerst naar het logo gekeken moet worden, dat lettertype komt later wel.
En ik snap julien wel, eerst heeft IP zo'n kritiek dat Julien 'out of the box' moet denken en niet steeds met hetzelfde moet komen, maar vervolgens komt IP zélf ook met een variant op Julius. 't kan best dat ik het inmiddels verkeerd interpreteer, tis al een tijdje geleden dat ik de discussie las....maar ik bedoel te zeggen: Doseer je kritiek dan een beetje en MOTIVEER ipv bekritiseer..
neemt niet weg dat het flauw is om zo op elkaar te 'katten'. Hou de eer toch aan jezelf
bij de weg, ik vind het logo van IP wel heel mooi :J en ik vind ook dat een bokkende julius (met of zonder manen) moet blijven
Laatst bijgewerkt door Ielsje op 11-04-09 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind de onderste een beetje hetzelfde logo maar dan met een boxje eromheen. Ik zie het nieuwe logo meer wat moderner. De paardjes met de manen vind ik wat leuker.
xDramaQueen
Geplaatst: 11-04-09 19:38
Polivy schreef:
Kom op shadow,reacties op julien werden op een gegeven moment ook wel persoonlijk. en wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten...
IP was niet de eerste die met de bal gooide maar dat terzijde. Ik vind deze logo's ook leuk, maar toch vind ik die andere leuker, lekker stoer en anders en dat maakt hem zo leuk, kan je daar geen bokversie van maken IP?
Die van Sjimmy vind ik wat 'simpel', wel mooi hoor, maar niet echt een boktlogo.
Bart zijn smaak is dan weer net iets anders dan de mijne blijkbaar. Kunnen er geen 10 geselecteerd worden en de gebruikers laten stemmen?
IcePrincess
Geplaatst: 11-04-09 19:48
Ik kan wel tegen kritiek en grapjes hoor, ben geen boze boeman
Dat mijn logo's niet orgineel zijn wat betreft Julius is heel bewust, ik vind dat Julius in het logo moet blijven (vandaar ook de sokjes want dat is typisch welsh cob). Mijn commentaar op het idee van JulienSVG was op háár idee van toepassing, om háár logo te verbeteren, niet op wat ík vind, want ík vind dat bokt en Julius bij elkaar horen en daarom heb ik zelf geen andere soort logo's gemaakt. Ik maak wat ik bij bokt vind passen, maar dat wil niet zeggen dat ik een ander niet verder kan helpen als die goed op weg is met een heel ander soort logo. Dat mijn commentaar dan verkeerd wordt opgevat en er vervolgens met een nogal stom geformuleerde vraag een aanval op mij wordt geopend daar kan ik niets aan doen en heb je alleen jezelf mee .
Wat betreft de schreefletter heb ik al eerder aangegeven. Zoiets is persoonlijk en ík vind schreefletters heel erg mooi, en dan vooral deze .
JustJoyce
Geplaatst: 11-04-09 19:51
Ben blij als logo is gekozen kan dat gediscussieer gebeuren eindelijk stoppen
IcePrincess
Geplaatst: 11-04-09 19:52
Gezeur zal nooit stoppen, we blijven nederlanders en dan ook nog eens bokkers, een dodelijk combinatie .
Ielsje
Geplaatst: 11-04-09 20:14
oef, ik wil niet weten welke discussie er losbarst als het logo gekozen is "bah dat vond ik echt het stómste logo van alle!" "iewl ik vind die en die veeeel mooier!" "jeetje wat is dat nou weer voor een keuze" etc
Ik vind alle logo's hun eigen mooie ding hebben, het blijft toch een kwestie van smaak. Ik vind juist hele strakke logo's heel mooi, terwijl anderen die sierlijke lijntekeningen erg mooi vinden,
nuja het spreekwoord "over smaak valt niet te twisten" bestaat niets voor niet!
nu maar weer ontopic: meer logo's please! laten we de keuze extra moeilijk maken!!
Yucca
Geplaatst: 11-04-09 21:11
Ik heb onderstaande logo bedacht met de volgende visie:
-Julius hergebruiken, zodat er een link blijft bestaan met het oude logo, maar wel in een nieuw jasje. -De 'bok' moet in het logo blijven, dit geeft extra kracht aan het 'woord' bokt.nl -Van mij mag er een mens in verwerkt worden, omdat bokt door en ook over (paarden)mensen gaat. -Door de mens toe te voegen wordt de band tussen paard en mens, die zo bijzonder is, duidelijk gemaakt. Ik heb de vormen/lijnen van het paard en het mensfiguur dan ook in elkaar laten overlopen. De arm naar het hoofd versterkt het gevoel van een band hebben en is het niet meteen een 'type'ruiter (western/dressuur/ect)
Als hij is de smaak valt ga ik hem verfijnen (lettertype/vloeiende lijnen/ect/) zo niet dan niet (doe ik nog een poging!)
Jammer dat je de ruiter eraf laat vallen. Dat geeft iets negatiefs aan de bok. Misschien eens een versie proberen waarbij ie beter blijft zitten tijdens die bokkesprong?
Yucca
Geplaatst: 11-04-09 21:15
CaPrIoLe`79 schreef:
Jammer dat je de ruiter eraf laat vallen. Dat geeft iets negatiefs aan de bok. Misschien eens een versie proberen waarbij ie beter blijft zitten tijdens die bokkesprong?
Zo had ik het nog niet bekeken! Thanks, ik zal er eens naar kijken!