Polivy schreef:Maar wanneer jij geen vertrouwen meer hebt in de beheerders van dit forum, snap ik niet waarom je hier nog bent, bij wijze van spreke. (hiermee zeg ik dus niet dat het zo is he, begrijp me niet verkeerd)
Nou laten we zeggen ik heb teveel gelezen en meegemaakt om te weten dat er met meerdere maten gemeten word en daar gaan ze ook nooit op in verder geef ik ze nog het voordeel van de twijfel maar ik staar me er niet blind op van vertrouwen dus en ook niet op een andere forummer die ik niet persoonlijk al langere tijd ken, enkele uitzonderingen daargelaten maar die hebben dat dan al bewezen in het echt.
En wat jij zegt kan over het algemeen gelden maar niet altijd. Dit Topic komt voort uit een keer dat het niet op gegaan is....en dan wordt het lastig. Als je veroordeelt word voor iets in het echte leven dan kun je ook je weerwoord geven dus waarom hier niet ?
Dat laatste zinnetje alleen he Polivy, dat is al zo vaak voorbij gekomen....ik loop niet meteen weg als het me even niet aan staat, ik kies niet de makkelijkste weg ik ga liever de confrontatie aan met de spoken in mn hoofd en ga dus problemen niet uit de weg en schroom er ook niet voor mijn bedenkingen of ongenoegens op een nette manier te uitten en misschien er samen een oplossing voor bedenken zodat we weer vrolijk verder kunnen ?
En jeetje wat ben ik naief zeg om nog altijd een beetje de hoop te houden en te rekenen op het goede in de mensen.....maar ja dat is mijn probleem blijkbaar daar loop ik wel vaker tegenop.