mariekie schreef:Zoals ik al eerder zei: De goede worden altijd gestraft hier en de kwaden hebben vrij spel.
Nou, dat is onzin en gaat echt niet altijd op, hoor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariekie schreef:Zoals ik al eerder zei: De goede worden altijd gestraft hier en de kwaden hebben vrij spel.
LizMD schreef:Mystica schreef:@ lizmd: ik verklaar helemaal niks. Ik weet namelijk niet of ze wel of niet onschuldig is, zie ook niet in waarom ik dan een verklaring zou moeten zoeken?
Jij was naar alle mogelijke verklaringen aan het zoeken hoor.
Sorry RK ik geloof het verhaal niet helemaal. Het zijn teveel onverklaarbare 'toevalligheden'.
Tieneke schreef:Mystica, misschien heeft ze het wel gewoon gedaan en willen velen dat niet onder ogen zien.
BartVB schreef:Ze is gebanned dus een eigen versie op Bokt plaatsen is niet mogelijk, daarnaast heeft ze het 'recht' daarop ook flink verspeeld wat mij betreft. Voor zover ik weet werkt de email knop in haar profiel echter nog wel, zo niet dan is het niet zo heel moeilijk om aan haar contact gegevens te komen, o.a. via andere Bokkers.
mariekie schreef:Nijn schreef:Ach ik heb al aan een mod gezegt wat er ook gebeurd kon zijn, en daar wordt domweg niet op gereageerd, want ik kan me indenken wie RK een hak wil zetten en die dat technisch ook mogelijk weet te maken
Zoals ik al eerder zei: De goede worden altijd gestraft hier en de kwaden hebben vrij spel.
tanjazaffira schreef:RK's verhaal is weg gehaald!
Wij kunnen dus niets meer weten over haar kant.
_Tivoli_ schreef:Dat was toch waanzinnig voorspelbaar?@
_Tivoli_ schreef:Dat was toch waanzinnig voorspelbaar?@
Tieneke schreef:Mystica, misschien heeft ze het wel gewoon gedaan en willen velen dat niet onder ogen zien.
tanjazaffira schreef:RK's verhaal is weg gehaald!
Wij kunnen dus niets meer weten over haar kant.
Marjo_x schreef:_Tivoli_ schreef:Dat was toch waanzinnig voorspelbaar?@
voorspelbaar, maar flauw
Marjo_x schreef:_Tivoli_ schreef:Dat was toch waanzinnig voorspelbaar?@
voorspelbaar, maar flauw
Lydia_ schreef:Ik had het anders niet zien aankomen? Dat RK zou worden geblokt/dit zou doen?
Of hebben jullie over het verwijderen van haar kant van het verhaal?
Nanne schreef:Nog een keer voor degene die het niet gelezen hebben.