Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
detour schreef:Is het een schande als je ze wel hebt gehad? Dat zit ik me nu echt af te vragen.
Ik voel me nl niet zo slecht eigenlijk, omdat ik een paar OW's nergens op vond slaan.
detour schreef:hey welk topic is dat? is dat toevallig mijn oude topic? Tallie Ho, humor is een subjectief begrip!
Tallie_Ho schreef:detour schreef:Is het een schande als je ze wel hebt gehad? Dat zit ik me nu echt af te vragen.
Ik voel me nl niet zo slecht eigenlijk, omdat ik een paar OW's nergens op vond slaan.
Ik kreeg er eentje omdat ik dolle pret had in het topic van de afgehakte voetenNou ja, ik vind het flauw dat je niet even een grapje mag maken
Maanling schreef:Dat was een leuk topic he! 'over hakken kunnen we hier wel spreken' hahaha!
Kostte mij ook een ban... nondedju zeg, dat was idd een van die onterechte bannen.
Maanling schreef:Met stip op nr 2!
nr 1 is nog altijd het (banloze) kippentopic.
Tallie_Ho schreef:Maanling schreef:Dat was een leuk topic he! 'over hakken kunnen we hier wel spreken' hahaha!
Kostte mij ook een ban... nondedju zeg, dat was idd een van die onterechte bannen.
Beste beentje voorzetten enzo
Gut, wat hadden wij een lol he Maan??
Tallie_Ho schreef:Acheteraf bleek het zelfs nep te zijn met die voeten in schoenen.. Waren dierenbotten die in een schoen gepropt waren
Mystica schreef:Tallie_Ho schreef:Acheteraf bleek het zelfs nep te zijn met die voeten in schoenen.. Waren dierenbotten die in een schoen gepropt waren
Het begon dus al met humor