Bokt word belachelijk streng in alles!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokt word belachelijk streng in alles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:17

Gaat ie lekker? Ach gut

Zonder bokkers geen bokt hoor... Lachen
Zo simpel is het ook.

En nergens in het leven is alles positief, waarom moet dat op bokt wel?

Ga je uit en de huisregels van de kroeg zijn veranderd en raar dan maak je er als vaste stamgast ook een opmerking over.
Niet omdat het een K.t kroeg is..nee omdat de regel krom is. En je als vaste stamgast ook wel eens inzicht kunt hebben in dingen. Mee wilt denken omdat het je er wel bevalt in zijn algemeen.
Je dingen vanuit de klant zijn kant ziet.

Die kroegbaas kan dan zeggen Doei, doei Kroegen genoeg, zoek maar een ander.
Of die kroegbaas zegt tegen zichzelf...ik ga eens denken over wat die stamgast hier zegt...die komt hier niet voor niets al zo lang... kritiek is niet altijd maar om het hele bedrijf neer te sabelen...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 14:00

Llover besloten topic's mogen niet op bokt, behalve als het om een meeting gaat van een bepaalde HK topic, dat mag dan weer wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:07

sabine1985 schreef:
erg kinderachtig hoor.

iedereen die meewerkt aan dit forum krijgen nu een enorme klap in hun gezicht van alle zeurmiepen hier.

Gaat lekker hier he? Ik vind het méér dan normaal dat mensen hier soms over discussieren
want net wat RK zegt zonder bokt geen mensen, en ja wat doen mensen nu eenmaal erg graag, en met name vrouwen?
Juist babbelen, Ja Bij het woord 'kinderachtig'' zie ik persoonlijk hele andere dingen het spijt me. Lachen

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:10

MSQuincyTE schreef:
Llover besloten topic's mogen niet op bokt, behalve als het om een meeting gaat van een bepaalde HK topic, dat mag dan weer wel

Nou geloof dat hun daar anders over denken en die moderator blijkbaar ook, maarja laat dat nou net in real life dinnetjes zijn van alle andere bokkers op dat bepaalde topic, dat zei ik al: machtsmisbruik......beetje jammer, maargoed als t dan al zo kinderachtig gaat dan hoeft t al niet meer ja toch! Heb mn eigen topic toen geopend, waar van mij trouwens iedereen mag posten uiteraard Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:35

Llover heb dat ook een keer meegemaakt, besloot me aan te sluiten bij een HK topic van nachtbokkers. Had me netjes voorgesteld maar ze zeiden toen meteen al dat ik niet welkom was
omdat nieuwe mensen niet gewenst waren Verward Was even een klappert maar wist wel meteen waar
ik aan toe was, heb me toen aagesloten bij een ander HK topic, vodn het wel onvolwassen van ze (Is dat wel toegestaan dat hun zelf bepalen wie er lid worden?) Heb me dr maar bij neegelegd.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:20

Chiqa heb je dat ook gemeld aan een mod dat je niet welkom was in dat topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:04

Nee MSQuince vond het niet belangrijk genoeg en was even te perplex om te beseffen wat er aan de hand was...Maar had het idd wel even kunnen melden maar zou jij dan nog in zo'n HK topic willen zitten? Ik was blij dat ie op een gegeven moment weg was uit mn geschiedenis.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:47

Ik merk ook aan diverse dingen dat bokt wel heel erg streng en strict is geworden.
Een beetje jammer om eerlijk te zijn.
Het heerlijk onbezonnen,gezellig kletsen zoals vroeger de mogelijkheid was,is er niet meer bij in de reguliere topics(afgezien dus van HK).
Ik weet niet of bokt goed aan doet,door al deze regels te hanteren.
Ik denk dat je daar eerder leden mee afbreekt dan opbouwt.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:36

Sinds wanneer is marktplaats verantwoordelijk voor de daar aangeboden artikelen ?? Daar zijn de adverteerders aanprakelijk voor bij mijn weten net als op Ebay overigens dus waarom zou bokt nu opeens wel een proces aan de broek krijgen ?
De TS is verantwoordelijk voor de door haar aangeboden artikelen en niet bokt.

Verder vind ik ook de aangepaste regels op HAW halen voor mij de lol eraf om er ook maar op te reageren , helaas voor de TS'ens daar maar dan reageer ik wel in een ander topic of per PB als ik weet dat dat op prijs gesteld word.

Verder irriteer ik me als bokker van middelbare leeftijd me er enorm over dat je de les gelezen wordt door mods en de bezwaren commissie door meiden van 20 of 23 ? Die zouden meer levenwijsheid hebben dan ik of dan iemand van bijna 60 notabene ? Absurd gewoon.

Ik pretendeer wel te weten wat bokt met sommige regels wil bewerkstelligen maar jongens jongens jongens toch moeten daar niet meer mensen tussen met meer levenservaring ?

Ikd acht tenslotte ook toen ik 23 was dat ik alles al had gezien en meegemaakt en de wijsheid in pacht had maar ik zal je vertellen als je "oud" wordt kom je er achter dat het niet zo is.

Verder wordt er overduidelijk met twee maten gemeten op bokt, de 1 mag de ander de huis vol schelden zonder sancties en de ander mag helemaal niets zonder gelijk een ow aan de broek te krijgen. Je krijgt tegenwoordig al een OW als je iets te koop aan biedt en dat onschuldig en onwetend onder het verkeerde kopje zet.....
Zo verschijnen er steeds meer subfora....

Misschien eens juist wat minder regels toepassen en mensen die zich werkelijk misdragen er uit knikkeren ? En als je aantoont dat je je leven gebeterd hebt met een proeftijd het weer eens mag proberen ? Zo gaat het in de echte wereld ook !

Ach ik heb nog veel meer waar ik me groen en geel aan erger en niet ik alleen, je hoort het steeds meer en meer.... enne bokt is verantwoordelijk voor zichzelf. Zonder bokkers geen bokt meer.......dus niet gooien en smijten met je leden.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:41

Perrokai schreef:
Verder irriteer ik me als bokker van middelbare leeftijd me er enorm over dat je de les gelezen wordt door mods en de bezwaren commissie door meiden van 20 of 23 ? Die zouden meer levenwijsheid hebben dan ik of dan iemand van bijna 60 notabene ? Absurd gewoon.

Ik pretendeer wel te weten wat bokt met sommige regels wil bewerkstelligen maar jongens jongens jongens toch moeten daar niet meer mensen tussen met meer levenservaring ?

Ikd acht tenslotte ook toen ik 23 was dat ik alles al had gezien en meegemaakt en de wijsheid in pacht had maar ik zal je vertellen als je "oud" wordt kom je er achter dat het niet zo is.

Mag ik vragen hoe jij dit dan op de werkvloer doet met jongere collega's/baas? Verward
Wat maakt leeftijd uit? Je hebt je gewoon aan regels te houden, en dat is heel normaal Ja
Verder zijn er ook oudere mods/teamleden hoor Ja Ze zijn niet allemaal begin 20 of 30 Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:42

Zo krijg ik mijn eerste OW door offtopic...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:53

Cayenne schreef:
Perrokai schreef:

Mag ik vragen hoe jij dit dan op de werkvloer doet met jongere collega's/baas? Verward
Wat maakt leeftijd uit? Je hebt je gewoon aan regels te houden, en dat is heel normaal Ja
Verder zijn er ook oudere mods/teamleden hoor Ja Ze zijn niet allemaal begin 20 of 30 Lachen

Nee,maar ook lang niet allemaal 20!
Je ziet ze wel eens voorbij komen van 16,17,18....allemaal fijn,maar het komt totaal niet serieus over.

Ik heb het idee dat er inderdaad met twee maten gemeten wordt...
Zeker wanneer het goed uitkomt.
Vooral geen antwoorden op relevante vragen die een standpunt in twijfel kunnen trekken waar bokt aan vasthoud.
Erom heen draaien,andere antwoorden geven of doorverwijzen naar dingen die ooit in Frankrijk gebeuren.
Zeg,ga je dan ook je hele huis beveiligen en alarmen instaleren omdat er gister in Amerika bij iemand thuis is ingebroken??
Nee he?
Krom dus.

Ik noem het; wij verbieden dingen die wij willen verbieden,en de voor de rest worden uitzonderingen gemaakt.
En dan moeten de regels voor andere bokkers vooral nog heel duidelijk zijn Ja

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:14

Zonder regels zou het een zooitje worden!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:17

joke20 schreef:
Zonder regels zou het een zooitje worden!

wát een reactie Rolleyes
niemand zegt hier dat er geen regels mogen zijn hoor Verward

Beetje beter lezen,dan kun je volgende keer misschien een iets veelzeggender reactie geven.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:22

Juist Tivoli helemaal mee eens !

En Cayenne, sorry hoor maar in het "echte" leven met echte mensen ook van 20 op de werkvloer al zouden ze boven me staan wat in de echte wereld bij mij niet voorkomt op die leeftijd, heb ik in mijn echte leven nog nooit een regeltje overtreden omdat ik beschik over gezond verstand, niet haatdragend ben, geloof in wie goed doet goed ontmoet en anders krijgt je het echt wel op je bordje terug, dus nooit ruzie heb gehad, als kind al niet, omdat ik heel verdraagzaam ben, niet scheld en iedereen in zijn waarden laat en respecteer. Enorme uitzonderingen daargelaten en die enorme uitzonderingen kunnen op bokt lekker hun gang gaan en misschien niet bovengronds maar ondergronds per PB waar bokt dan weer niets aan kan doen, zeggen ze. En die enorme uitzonderingen redden het in het echte leven ook niet en zeker niet om boven mij te staan.
Noem mij eens een mod van boven de 55 ? Ben wel benieuwd trouwens.... Heb jij niet meer respect voor mensen met grijze haren dan ?

Mensen die werkelijk genadeloos inhakken op een zwakkere die er zo ziek van worden dat ze er lichamlijke verschijnselen van krijgen. En dat is niet op mezelf van toepassing overigens, weer neem ik het op voor anderen en een beetje voor mezelf. Wat zegt bokt ? Tja, waar twee vechten hebben twee schuld, dat is een gezegde hoor geen regel die onveranderd toegepast wordt in de echte wereld.

Bokt laat wel eens een topic voortkabbelen waar de discussie er heel heftig maar respectvol aan toe gaat, geeft niet op zich maar dan zien ze even iets heel belangrijks over het hoofd. Dat er een echt mensje in de echte wereld (van 11 jaar)wel eens enorm de dupe van kan worden, geen leven meer heeft na bokt......en niemand doet iets. Als bokt verantwoordelijk is voor de aangeboden artikelen neem dan ook de verantwoording voor de besproken topics en de schade die dat aanbrengt aan het gedupeerde onderwerp.

Bokt is niet verantwoordelijk voor de aangeboden artikelen om even on topic te blijven anders krijg ik misschien een OW... Knipoog

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:23

Vraag me wel eens af hoe je übehaupt moderator wordt? Ligt dat aan het aantal berichtjes die gegeven hebt of hoe gaat dat?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:24

Ik ga de oudere mods niet opnoemen Haha! Die melden zichzelf wel als ze daar behoefte aan hebben Ja
Sommige mensen lopen niet met hun leeftijd te koop en dan ga ik daar ook niet aan af doen. Ik heb trouwens nooit gezegd dat ze 55+ zijn.

Verder vind ik het gewoon raar dat mensen per se 55+ moeten zijn om respect af te dwingen. Mensen die mij met respect behandelen respecteer ik ook, of ze nou 20 zijn of 70. Age ain't nothing but a number.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-08-08 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:29

En om door te gaan op leeftijden.
Er zijn zat beroepen of dingen waarbij leeftijd heel erg meetelt.
Simpelweg om het overzicht of de overhand die een 16 jarige of 20 jarige niet heeft.
Zie jij politieventjes van 18 die een huisgeweldzaak in toom moeten lijden?
Gevnagenisbewaarders van 19 die grote bullebakken zouden moeten imponeren?
Een meid van 20 in een klaslokaal vol tieners die 3 jaaar jonger zijn?
Nee....omdat deze jonge mensen simpelweg het overwicht niet hebben.

Niet dat dit er verder iets te maken heeft,maar het is wel weer en typisch voorbeeld van hoe er om dingen gepraat wordt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:29

We hebben het hier over Bokt, niet over een gevangenis Haha!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:31

Cayenne schreef:
We hebben het hier over Bokt, niet over een gevangenis Haha!

Maar het is wel een roerend voorbeeld over hoe leeftijd dus wél mee kan tellen,óók op bokt.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:34

Ik vind het een beetje vreemd dat Cayenne aangevallen wordt om de leeftijd van mods. Zij horen ook de regels na te leven uiteraard maar dit gaat nergens over. Ik heb geregeld onder mensen gewerkt die jonger waren dan ik en die krijgen van mij net zoveel respect als een ouder iemand, mits ik met respect word behandeld/benaderd.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:37

Ik val Cayenne niet aan,ik reageer op iets wat zij zei.
En zij reageert weer terug.
Als ze er geen zin in heeft hoeft ze niet te reageren.
Ik heb wel respect voor oudere mensen,en ik ben zelf maar 20.
Ik kan me ook vaak goed voorstellen dat oudere mensen die ik lesgeef,daar moeite mee hebben.
Ik ben immers 'maar een snotneus die hen even komt vertellen hoe het moet' .
Ik heb er zelf ook moeite mee als een 14 jarige mij komt vertellen hoe het wel en niet moet.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:39

_Tivoli_ schreef:
Ik heb er zelf ook moeite mee als een 14 jarige mij komt vertellen hoe het wel en niet moet.

Waarom? als ze het beter weten kun je er alleen maar van leren Knipoog

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:41

Dan vraag ik me dat toch af hoe je dat zou doen als je bijvoorbeeld een les zou kunnen krijgen van een bekende topruiter die jonger is als jijzelf.
Heb je dan voor die persoon ook geen respect, ondanks dat hij/zij veel meer ervaring heeft dan jij, ook al is hij/zij jonger?

Toch dezelfde situatie als hier Lachen

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:44

Alle teamleden van bokt hebben het vertrouwen en leeftijd zegt niets over capaciteiten en kwaliteiten. Over het algemeen kan iemand van 60 jaar oud meer levenswijsheid hebben, maar iemand van 20/ 25 jaar oud kan al genoeg meegemaakt hebben om genoeg ontwikkeld te zijn om het leven te begrijpen. Ik denk ook niet dat het relevant is voor deze discussie hoe oud mensen (en in dit geval mods) zijn.

Het is een goede discussie, laten we dit ook zo houden. Het zou jammer zijn wanneer hier een slotje geplaatst moet worden omdat mensen persoonlijk worden of teveel offtopic gaan Lachen