Maar goed, de één vindt dit, de ander dat... en zolang je elkaar niet zo nodig hoeft te overtuigen, maar wel je mening kunt onderbouwen, kun je een leuk gesprek hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BCS schreef:Maar zolang alle werelden de koudbloed rassen WEL als sportpaard zien, buiten de warmbloed wereld om, ben je eigenlijk wel klaar, maar dat er zo fel op gereageerd moet worden, is mij nog steeds een raadsel.
Kimmie_girl schreef:Mindim volgens mij heb het niks maar dan ook niks met dit topic te maken.
OF ben jij ook een penny die haar pbs stuurt
Mindim schreef:Kimmie_girl schreef:Mindim volgens mij heb het niks maar dan ook niks met dit topic te maken.
OF ben jij ook een penny die haar pbs stuurt
Haha, ja ik ben penny, ik hou er over op, ik ging even door waar men op de vorige bladzijde over begonnen is.
Ik zal er geen woorden meer aan vuil maken, het is ook eigenlijk de moeite niet.
BCS schreef:Definitie van "Echte ruiter met Ambitïe" : Daar ligt niet de klemtoon op ECHTE, maar op AMBITIE.
Wat een big issue ook allemaal...
Mindim schreef:Ik vind het gedrag van mensen die wel op een paard gaan zitten, maar eigenlijk bang zijn dat hij iets doet, soms wel vervelend om naar te kijken.
Zoals dat voorbeeld met die sporen, liever een keer hard, dan 100 keer zacht.
Ik heb die van mij laatst ook een lel verkocht, omdat ie me voorbij wou, nou dan staan ze je toch aan te kijken alsof je je paard mishandeld. Ik heb hier nog geen pb van ontvangen![]()
Sommigen meppen er echter om het minste geringste op, dat vind ik dan weer een ander verhaal. Timing en rechtvaardigheid.