Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Catagorien heb ik wel ideeën voor, zal ik dat maar voorstellen op het forum, als allereerste lid?
Pasterza schreef:Nijn schreef:Catagorien heb ik wel ideeën voor, zal ik dat maar voorstellen op het forum, als allereerste lid?
Prima!
Heb geen idee of dat al kan maar dat merken we vanzelf wel
magda_90 schreef:Ik ook
Pasterza schreef:Ik ben overigens een forum aan het bouwen over de academische rijkunstAls we dan toch geen subforum krijgen , dan maar zo
![]()
Suggesties zijn altijd welkom! Indeling, titels, inleiding of wat dan ook, u roept maar!![]()
Wat willen jullie wel of juist niet zien op het forum?
crosmuller schreef:Ziet er goed uit Ankem!
Als ik volgende week les heb zal ik eens wat foto's laten maken voor HAW. Ik vind het trouwens een beter idee om AC topics te openen of hier filmpjes te plaatsen dan om een heel nieuw forum voor AC te maken. Als er veel topics komen krijgen we namelijk wel een subforum en op bokt ben je toch beter vindbaar dan op een nieuwe site. Er bestaat trouwens al een klassieke dressuur subforum op het forum van balingehof dus daar kunnen mensen ook evt heen.
magda_90 schreef:crosmuller, idd dat doet mij denken aan een fototopic een hele tijd geleden: [HAW] Condo(Andalusierhengst) @ work
Mindfields schreef:Begrijp ik nu dat er inmiddels wel een subforum aangemaakt wordt of lees ik niet goed?(heb niet alles gelezen *schaam*.....)
In ieder geval hier nog iemand die graag zo'n subforum zou zien!