Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:39

patsur schreef:
Dan heb je straks een hele rits aan tags ind e titel, voordat je uberhaupt wat er echt toe doet in je titel poedersuiker zetten

[film][m2][hannoveraan][weltmeyerxhuppeldepup]Wollie @ work buiten.

dat vind ik dus onzin, wat maakt een paard met goede afstamming beter, dan een leuk rijpaard zonder bekende vader?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:40

patsur schreef:
Dan heb je straks een hele rits aan tags ind e titel, voordat je uberhaupt wat er echt toe doet in je titel poedersuiker zetten

[film][m2][hannoveraan][weltmeyerxhuppeldepup]Wollie @ work buiten.

ja haha dacht ik ook al aan Nagelbijten / Gniffelen
Werkt ook niet

Sjoert je onderschrift Lips are sealed

Lielle

Volgens mij is het toch meestal zo dat je vrijwel alleen reacties krijgt van mensen die je toch al wel kent en de meeste andere zijn dan behoorlijk nietszeggend.

Sjoert

Lielle; zijn er momenteel nog echt topics die echt RT commentaar krijgen?
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 29-01-08 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:41

Ik erger me ook aan veel topics van eenzelfde gebruiker. Ik vind gewoon dat er 1 topic per week per gebruiker mag komen ongeacht hoeveel paarden je ook heb, dan verdeel je de foto's van je paarden maar over het aantal dat mag. door meerdere topics omzeil je eigenlijk het probleem dat je meer foto's heb dan er in je topic maximaal mogen..

Schimmelig

Pradaatje schreef:
Zonder ras blijf ik bij. Ook zonder afstamming. Wat doet het ter zaken. Als het beestje maar loopt tocH?

Die tags vind ik regelrechte onzin in dit geval, geloof niet dat de titels zo lang kunnen eens!

Aparte fora lijkt mij echter een prima idee. B apart, L-M apart en eentje voor Z Clown

Ik ben niet tegen verandering, maar wel tegen sneaky sjit. Zeg dan gewoon dat je je ergert aan één specifieke combinatie Lachen

snoeppig

ik zou in de titel niet de afstamming zetten. Alleen niveau en misschien ras

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:42

Ik ben best geinteresseerd in afstammelingen prada, als ikd an eerst 2 pagina's af moet struinen voordat ik een paard heb gevonden met de afstamming die ik interessant vind, is mij teveel moeite,..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:43

Sjoert schreef:
Lielle; zij er momenteel nog echt topics die echt RT commentaar krijgen?

geen idee, ik kom er nooit Haha! Ik heb iig in de zomer van 2006 *LOL* nog rijtechnische tips van Katja en Prisca gekregen Haha!

Schimmelig, dat is wat mij betreft iig je reinste onzin

Ik zet - als ik ooit foto's plaats - de naam van mijn paard, de locatie en vroeger [sgw] in de titel. Maar geen onzin over niveau, afstamming, kleur dekje (iedereen weet toch wel dat dat rood is Knipoog ), ras etc.

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:43

Born2BCrazy schreef:
Laulau1986 schreef:
Goed ik denk dat er maar een speciaal forum moet komen voor show plaatjes, waar eigenlijk geen commentaar op mag worden gegeven want dan ben je jaloers, een pennymeisje of iets dergelijks. Dan kunnen alle paarden die steigeren op commando etc., wat ik namelijk geen 'horse at work' vind, daarin. Dan kan iedereen die dat niet wil zien dat forum gewoon overslaan en dan zijn alle 'echte' HAW topics weer goed te vinden.

Of gewoon geen showtopics?

Even zonder grappen..HAW is in principe toch bedoeld voor rijtechnisch commentaar en niet alleen om te horen te krijgen: mooi paard/mooi dekje etc.?

Je hoeft toch niet elke dag (bij wijze van) commentaar te hebben?
Anders heb je geeneens tijd om er uberhaubt mee aan de gang te gaan?
Dus dan is de regel geen gek idee.

Zie dat ik nu ook aan de schandpaal ga.. Clown

Wat betreft een voorbeeld..Neem de topics van Lynne Maas, ook zei had destijds veel bezoekers, maar zij bombadeerd HAW toch ook niet?
Maar ja, dat zal wel weer niet goed genoeg zijn..

Maar een echt duidelijk, recent voorbeeld kan ik op dit moment niet vinden..
wel bokkers die bijv 2 topics hebben op de 1e (2) pagina's, maar bijv met verschillende paarden.
Maar dit is in feite niet storend, mits ze dit niet stelselmatig doen Knipoog

Geen show topics vind ik ook prima hoor, maar vrees dat dat moeilijk wordt helaas...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:44

[filmpje plus foto's][eurostar burberry][fjord x fries][B] @ work Haha! Clown

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-08 15:44

Wow!

Het leeft iig wel *LOL*
Ik ga even bijlezen,
overigens had ik niemand speciaal in gedachten toen ik dit topic opende, dus wat mij betreft hoeft niemand zich specifiek aangesproken te voelen Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:44

patsur schreef:
Ik ben best geinteresseerd in afstammelingen prada, als ikd an eerst 2 pagina's af moet struinen voordat ik een paard heb gevonden met de afstamming die ik interessant vind, is mij teveel moeite,..

kijk das nu ook wat ik bedoel

en mensen, ik vind koudbloeden niet minderwaardig, heb zelf ook zat koudbloeden gereden, alleen vind ik de warmbloedpaarden interessanter, onder andere om de reden die patsur ook noemt.

door ze te scheiden krijg je een forum waar je makkelijker kunt zien wat je wilt zien.

in ons geval dus de gewone paarden.

hou je van tinkers of fjorden of iets in die trant, dan kun je je hart ophalen in dat forum.

ik vind er niks minderwaardigs aan

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:45

Lielle schreef:
Sjoert schreef:

geen idee, ik kom er nooit Haha! Ik heb iig in de zomer van 2006 *LOL* nog rijtechnische tips van Katja en Prisca gekregen Haha!

Ik zet - als ik ooit foto's plaats - de naam van mijn paard, de locatie en vroeger [sgw] in de titel. Maar geen onzin over niveau, afstamming, kleur dekje (iedereen weet toch wel dat dat rood is Knipoog ), ras etc.

Je weet in dat geval wel direct waar je aan toe bent Pling Het voorwerk is al voor je gedaan.

anneve

Een maximum van 1 topic per week per bokker vind ik gewoon een heel goed idee. Dat moet voor iedereen voldoende zijn. Indeling in niveau hoeft voor mij niet. Afstamming en leeftijd let ik zelf wel altijd op, maar om het nou te verplichten vind ik weer overdreven.

Pradaatje

Schimmelig schreef:
Pradaatje schreef:
Zonder ras blijf ik bij. Ook zonder afstamming. Wat doet het ter zaken. Als het beestje maar loopt tocH?

Ik ben niet tegen verandering, maar wel tegen sneaky sjit. Zeg dan gewoon dat je je ergert aan één specifieke combinatie Lachen

Sorry? Waar slaat dit op? Ik heb nergens gezet dat ik me aan hun erger? Ik vind het leuk om naar ze te kijken. Sterker nog, ik kijk tegen ze op. Omdat ik hoop dat ik ook over een aantal jaar met me koudbloed zo loop. Dus ik snap niet waar je zoiets op bazeert. Je oordeelt terwijl je niets weet. Dat neemt niet weg dat ik zoveel topics in 1x gewoon zo irritant vind!

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:46

crossmonster schreef:
patsur schreef:

kijk das nu ook wat ik bedoel

en mensen, ik vind koudbloeden niet minderwaardig, heb zelf ook zat koudbloeden gereden, alleen vind ik de warmbloedpaarden interessanter, onder andere om de reden die patsur ook noemt.

door ze te scheiden krijg je een forum waar je makkelijker kunt zien wat je wilt zien.

in ons geval dus de gewone paarden.

hou je van tinkers of fjorden of iets in die trant, dan kun je je hart ophalen in dat forum.

ik vind er niks minderwaardigs aan

Maar wat doe je dan met kruisingen?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:46

Schimmelig schreef:
Je weet in dat geval wel direct waar je aan toe bent Pling Het voorwerk is al voor je gedaan.

het resultaat is dat ik alles met een @pimpelpaars tag iig al oversla Haha!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:47

Lielle, zou meer rijtechnisch commentaar geplaatst worden wanneer mensen hun problemen in de openingspost zetten?

Vanaf een foto lijkt het mij moeilijk te beoordelen, tenzij je een hele serie plaatst zoals ik Apple wel eens heb zien doen (naar de hindernis toe rijden, de sprong en de landing)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:47

@ patsur : jij kijkt dus alleen die topics (waar opzich niets mis mee is) maar een topic van mij en mijn draver zou jij dan mss niet kijken alhoewel het mss super foto's zijn (niet dat dat zo is ) maar toch. en van nivo en ras : tja een Z ruiter zal veeeel meer kijkers krijgen dan een B of recreatie ruiter en me ras: tsja als je shet neer ze krijg je veel minder kijkers dan dat je arabische hengst neer zet. vind ik ook niet echt eerlijk aangezien ik dat er eigenlijk helemaal neit toe vind doen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:48

Lielle schreef:
Sjoert schreef:

Tegenwoordig is het inderdaad maar 1 of 2 rijtechnische opmerking, soms best jammer. Lachen

CM_

[foto][vuilnisbakkenras][Bniks][krijg m niet aan de teugel][oh ja en hij heet pietje] zoiets Huilen van het lachen

Pradaatje

Nagelbijten / Gniffelen

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:49

crossmonster schreef:
[foto][vuilnisbakkenras][Bniks][krijg m niet aan de teugel][oh ja en hij heet pietje] zoiets Huilen van het lachen

Nagelbijten / Gniffelen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:49

dat zou zeker best helpen, maar ook vanaf een enkele foto kun je vaak al wel wat vragen gaan stellen.

Nini, wsl zal ik idd niet naar een foto van jouw draver kijken, maar dat doe ik ook niet bij een shet of arabier. SGW foto's maken wel een dikke kan, en springfoto's ook.