Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jiehaaa schreef:Apple schreef:jiehaaa, helaas zo werkt het wel.
Als jij geen topic start omdat we nu volgens jou te vroeg hebben ingegrepen dan krijg je de volgende keer een topic door een ander met de vraag waarom moddies niet eerst iets in het topic plaatsen.
Het is nog niet voorgekomen dat er een beslissing was waar alle bokkers het mee eens waren (en dat is ook niet mogelijk).
Dat je nooit alle neuzen dezelfde kant op krijgt, is een feit.
Maar dat te snel ingrijpen of onterecht ingrijpen, daar lijken toch flink wat serieuze bokkers over te vallen.
Schimmelig schreef:Waar zou je dan de grens moeten trekken Jiehaa? Voor wat mag ik je wel en voor wat mag ik je niet uitschelden? Mag ik je moeder en je vader uitschelden, je kinderen, je huisdieren en je vriend?
jiehaaa schreef:Schimmelig schreef:Waar zou je dan de grens moeten trekken Jiehaa? Voor wat mag ik je wel en voor wat mag ik je niet uitschelden? Mag ik je moeder en je vader uitschelden, je kinderen, je huisdieren en je vriend?
Het was een grapje Schimmelig. Is het zo niet overgekomen?
Ik zal kijken of ik het nog kan editten en dan ga ik ECHT!
Apple schreef:Betteke, dat Slet bordje was echt fout geweest![]()
.
Cayenne schreef:Er zijn ook volwassen penny's hoor
Betteke schreef:Maar een oproep tot diefstal en een topic over dierenmishandeling mogen ongestraft geplaatst worden?![]()
Dat niet iedereen met dezelfde hoeveelheid hersencellen is gezegend weet ik, maar dat is geen reden om bizarre topics te openen op bokt.
Tijd geleden heb ik een topic gezien over (lang)gestraften die medische experimenten zouden moeten ondergaan, een bokker noemde dat fascistisch/nazistisch en kreeg een ban van 3 maanden, terwijl hij volkomen gelijk had naar mijn smaak. Dergelijke topics roepen op tot heftige, soms zeer kortzichtige, reacties.
Misschien een idee om dat soort topics te verwijderen, dan zijn al die OW's ook niet nodig.
KiWiKo schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat alle ow"s die ik in de laatste 5 jaar gehad heb, allemaal terecht zijn......... soms is er wel een "jamaar hunnie" gevoel...... maar ik zet het toch echt zelf neer, en helaas zijn soms mijn vingers sneller dan mijn verstand![]()
en dan wordt je even teruggefloten....... zo is het
detour schreef:Betteke, iemand nazi noemen (ik deed ook mee aan dit topic en werd er voor uitgemaakt) ging in mijn ogen veel te ver. Ik had daar een uitgepsroken mening maar geef wel om mensen en ben niet racistisch of i.d. Deze persoon kon imo enorm aanvallend zijn.
Als we in een land als Nl geen topics over zulke onderwerpen zouden mogen schrijven wordt het wel beperkter, hoor...
Ik vond het juist heel interessant hoe mensen dachten en heb best wat geleerd van bepaalde mensen...
Cayenne schreef:KiWiKo schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat alle ow"s die ik in de laatste 5 jaar gehad heb, allemaal terecht zijn......... soms is er wel een "jamaar hunnie" gevoel...... maar ik zet het toch echt zelf neer, en helaas zijn soms mijn vingers sneller dan mijn verstand![]()
en dan wordt je even teruggefloten....... zo is het
Helemaal mee eens![]()
Maar er zijn jammer genoeg wel altijd bokkers die bij het "jamaar hunnie" gevoel blijven steken.