nickyu schreef:bokt is in 1e instantie toch voor de particulier aan de particulier
info , ervaringen en ook kopen en verkopen
dat "wij"als bedrijf ook de kans krijgen als bedrijf zijnde hier dingen te mogen verkopen
is een 2e ..
Dus nu mag ik nog in mijn handjes wrijven ook?
"Er is een forum-onderdeel voor dat Commercieel heet", speciaal voor bedrijven en ook om bedrijven aan te trekken die reclame-wijs gezien iets voor Bokt kunnen betekenen. Daar zal best over nagedacht zijn.
nickyu schreef:dat negatieve feedback niet leuk is voor je bedrijf dat begrijpt een ieder
maar een weerwoord geeft je de kans de redelijkheid in deze te weerleggen
Ik heb helemaal geen tijd voor dat soort dingen. Woorden weerleggen doe ik voor de fun, zoals hier. Ik doe dat liever niet op professioneel gebied, weer iets extra's om aandacht aan te besteden. Misschien heb jij persoonlijk daar de tijd voor, maar ik in ieder geval niet.
nickyu schreef:doe je als bedrijf in alle redelijkheid zaken dan zl bij een negatieve ongegronde feedback dat
ook duidelijk zijn voor anderen .. en ja helaas kan je soms iemand niet blij maken
ondanks alle service die je evt verleent binnen alle redelijkheid
Hoe zit dat dan met de mensen die voor het eerst zaken met je willen doen en de feedback zien? Ik denk niet dat je hier als professioneel verkoper genoeg over nadenkt, maar goed dat is slechts mijn mening, geen feit dat ik constateren kan. Misschien heb je het juist wel heel goed uitgedacht en heb jij de tijd om negatieve feedback af te handelen, positieve te geven en positieve feedback van een ander te bedanken.
Ik kom tijd tekort.