Wel Besloten zijn!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij Voor besloten Topic's?

Ja, scheeld een hoop ruzie.
62 (22%)
Nee, want dan kan je overal nog bijkomen.
176 (63%)
Maakt me niks uit
38 (13%)

Totaal aantal stemmen: 276

Cyntje

Re: Wel Besloten zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:36

Faux schreef:
't Is ook niet zo dat je bij voorbaat al weet of iemand er tussen past of niet. Maar sommige mensen komen op zo'n stomme manier binnen, dat iedereen al zoiets heeft van help. Rolleyes

En als motivatie bij mijn voorbeeld zou ik dan zeggen van, dit is een HK topic voor mensen die tegen sloffen zijn, en jij rijdt alleen maar met slof. Vind ik wel raar dat je dan in een anti-slof topic komt.

Nee ik heb het dan over een algemener topic, want zo is het mij ook wel duidelijk Rolleyes
Ik heb het over een topic waar gewoon een groepje is,...

Op een stomme manier binnenkomen wil nog niet zeggen dat iemand zo is he?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:37

Ann precies Lachen.

En als je het dan gelijk 'raar' noemt dan heb je kans dat diegene zich aangevallen voelt en dan kan het al bijna niet meer goed komen Lachen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:53

Als ik op zo'n rare manier 'welkom' zou worden geheten zou ik niet eens meer bíj die groep willen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:28

Jaren geleden heb ik een doven-slechthorenden topic geopend, er zijn heeeel veel verschillende mensen in dat topic geweest, alleen maar gezellig. Sommigen van hun zijn zelfs horend maar ze willen bijv gewoon kletsen, nou dat mag best. Als ze het niet leuk meer vinden gaan ze wel vanzelf weg.
Er is wel een vaste kern maar mij maakt helemaal niet uit als er mensen gewoon opeens in de topic komen. Alleen is het wel heel fijn/leuk als de gebruiker zich eerst voorstelt o.i.d Knipoog

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:46

Faux schreef:
't Is ook niet zo dat je bij voorbaat al weet of iemand er tussen past of niet. Maar sommige mensen komen op zo'n stomme manier binnen, dat iedereen al zoiets heeft van help. Rolleyes

En als motivatie bij mijn voorbeeld zou ik dan zeggen van, dit is een HK topic voor mensen die tegen sloffen zijn, en jij rijdt alleen maar met slof. Vind ik wel raar dat je dan in een anti-slof topic komt.

Dan vraag ik me nog steeds af waar die "onderbouwing" van jou blijft..
want ik heb m nog niet voorbij zien komen... Nors opkijken

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:24

Ik ben tegen. Vind het ook een beetje kinderachtig eerlijk gezegd, 'kijk ons tof zijn en jij mag er niet bij'.
Ik zou er verder niet mee zitten, want ben amper in de HK te vinden, maar ik vind het gewoon onzin.

Ik vind ook niet echt dat je recht van spreken hebt als je zo kort op Bokt zit.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 00:32

Ik ben tegen besloten topics, maar onruststokers mogen wel uitgesloten worden vind ik(via mod overleg).

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 23:05

En wanneer spreek je van een onruststoker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 13:59

liza van loon schreef:
Ik ben tegen besloten topics, maar onruststokers mogen wel uitgesloten worden vind ik(via mod overleg).

Inderdaad,
In een topic waar ik zit was tot een tijdje terug elke keer ruzie tussen mij & een paar andere tegen een paar anderen.
Na veel gesprekken met bemiddelaar, veel modopmerkingen en een dag een slot op het topic..
Gingen we elkaar gewoon negeren, uiteindelijk zijn er 3 blijvend weggegaan en is de sfeer gewoon veel beter.

Besloten topics vind ik eerlijk gezegt een beetje onzin.
Als je echt een goede groep hebt, komt daar niet zo snel iemand tussen..
Dat merk je vanzelf en dan gaan ze sneller weer weg..

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 14:13

@TS, uhm, je bent niet zolang geleden zelf nog in een topic gekomen.
het blondjes topic. wij waren ook een ebetje sceptisch tegenover nieuwe leden omdat we nogal een rel hebben gehad in het 1e topic, en we zijn een klein hecht groepje. maar we hebben jou er ook ingelaten. als het dus besloten was geweest had je daar ook niet kunnen posten.

Een beetje sceptisch tegenover nieuwe leden zijn is helemaal niet erg, als je ze hun zegje maar laat doen (even voorstellen) en ze de kans geeft, hebben we bij jou ook gedaan en het is nog een prima gezellig topic, toch? Haha!

ik ben tegen besloten topics. bokt is een openbaar forum en als je persé met je hechte clubje wil kletsen doe je dat maar op msn oid.

en inderdaad wanneer er een onruststoker een topic binnenvalt dan moet je er gewoon een mod bijhalen.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:53

Ik ben tegen besloten topics. Bokt is een openbaar forum, en ik vind dat iedereen welkom moet zijn en plezier moet kunnen hebben, en dingen moet kunnen opsteken, ook al heb je toevallig een andere mening. Anders krijg ik er een beetje wij-tegen jou/de rest- gevoel bij, een beetje buiten gaan sluiten zeg maar Scheve mond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 00:25

Alles blijft in feite wel een beetje gesloten, vind ik.
Als je een groep HK-bokkers hebt in één topic die elkaar goed kennen en allang samen zitten kom je daar in mijn ogen niet snel makkelijk, puur omdat ze het eigenlijk niet willen maar het wel moet.
Mij maakt het niet zoveel uit.

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 00:32

wat voor een open discussie heb je dan nog, als je alleen maar gelijk gestemden op je topic hebt? Vork
discussies zijn meer dan alleen moddergooien, tenminste dat is mijn mening... anders wil je geen discussie dan wil je bevestiging

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 09:51

nee, het is wel een openbaar forum

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:31

Ik kan begrijpen dat je een hecht groepje bent, maar als het over een bepaald onderwerp gaat en je wil daar graag met anderen over praten, en er is maar één topic over dan proberen mensen toch bij dat topic te komen. Bokt is en blijft openbaar. En als het echt zo'n hecht groepje blijkt te zijn gaan mensen die daar zijn, en zich niet bij deze groep kunnen aansluiten vanzelf weggaan. Sommige mensen die gaan de 'nieuwe' mensen verjagen door 'gemene' dingen te zeggen. Maar daar verbeterd bokt ook niet bij. Maarja. Bloos

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:37

ik heb het gehele topic doorgelezen, wat een gedoe zeg Rolleyes
Gesloten topics? Tegen, ik zou het ook niet leuk vinden als ik ergens bij wilde horen en ik mocht er niet meer bij.
Aan de andere kant, ik zit ook in HK topics waar echt heel veel nieuwe mensen zich aanmelden, dan heb je af en toe wel even zo iets van *zucht* wéér een nieuw iemand....
Maarja niks aan te doen als die gene er totaal niet bijpast zal die dat zelf ook wel merken....

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:57

sronnie schreef:
En wanneer spreek je van een onruststoker?

Als die echt de sfeer verzieken in een topic.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:23

liza van loon schreef:

Ben ik het mee eens!

Ik krijg bij besloten topics het idee van; wij zijn beter dus jullie mogen er niet bij. Zo weetjewel!
Maarja, als er een hechte groep is en er komt iemand nieuws bij, wordt die nieuwe tòch wel 'genegeerd'. Dat kun je niet tegenhouden.
Maar bokt is een openbaar forum dus iedereen mag overal komen!!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:46

Wij hebben ook een heel vast cluppie, maar nieuwe zijn altijd welkom, worden niet genegeerd, ik vind niet dat dat kan. Natuurlijk heb je in het begin niks met die persoon, dus veel zal je er idd niet mee praten. Maar totaal negeren gebeurd iig niet.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:53

Forums zijn er meestal om met elkaar te praten, met elkaar te discusseren en verhalen te delen met anderen. Dit vind ik juist fijn, er zijn heel veel mensen en je kent bijna niemand, maar de verschillen tussen deze mensen zijn geweldig! Je praat met elkaar en leert dingen zien vanuit een ander zijn ogen, je gaat soms anders tegen dingen aankijken en...het is hartstikke gezellig! Ik snap dat sommige mensen soms met hun bekende vriendengroepje samen willen praten, maar dat kun je ook met andere mensen erbij. En anders moet je inderdaad even gaan neuzen op een ander forum. Tegenwoordig kun je msnen met z'n allen in 1 gesprek, voeg je elkaar toch allemaal toe? Bokt is er voor iedereen, zodat het voor iedereen even leuk is..en ik vind dat je je daaraan moet houden. Ik vind het brutaal om als terug komende bezoeker te willen (soms zelfs eisen) dat je besloten topics wilt. En dat terwijl je zelf ook een bezoeker bent, en zelf ook wel eens ergens bij wilt horen. Onzin dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:38

Ik dacht juist dat er zat waren die op MSM met elkaar zitten, kan je ook nog openlijker zijn lijkt mij. Er zijn toch al zat topics waar een eigen groepje in zit? Maar als ze dat ook nog besloten willen hebben, mijn zegen hebben ze hoor.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 11:22

Ik ben absoluut tegen besloten topics. Ik zou een hele hoop leuke mensen mis gelopen zijn als ik me alleen in besloten topics zou hebben begeven, iedereen (die lekker meekletst) zou overal welkom moeten zijn, je zoekt toch díe topics op waar je je thuis voelt. Je krijgt vanzelf "passende" groepjes, met af en toe leuke nieuwe mensen erbij Lachen

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 21:28

Nee, het is en blijft een openbaar forum, als je appart en besloten wilt praten ga dan MSN-en.
en je komt toch bij een topic als je dat leuk vind? bijv: je gaat bij een shetlandfantopic omdat je fan bent van die shets. anders toch niet?

Hoewel ik zelf praat graag in het tommievisserkwijltopic, hoewel ik hem niet echt om te 'kwijlen' vind. het is daar gewoon altijd super gezellige en samen zijn we super melig.
dus als iedereen aardig doet en blijft is er geen probleem zou ik zeggen! Lachen

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 21:31

Vind besloten af en toe maar onzin. Alhoewel soms is het soms best wel lastig als je iets zegt en ze niet weten waar je het over heb omdat dat voor hun tijd was.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 00:57

Hebben we eigenlijk al een modreactie in dit topic?