Plien91 schreef:MissHaffie schreef:
Vote Mickey, vote Mickey, vote Mickey for queen, she'll show you something you have never seen.
Bah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:MissHaffie schreef:
Vote Mickey, vote Mickey, vote Mickey for queen, she'll show you something you have never seen.
Bah
susie1981 schreef:Ja haha dat snap ik ook wel.
Maar ze kunnen toch wel even een topic maken desnoots gesloten waarin wij kunnen lezen wie of wat ze zijn en wat ze doen en noem maar op.
Ik wil me zelf niet voor dom verkopen, maar ik zal echt geen idee hebben.
MissHaffie schreef:
Inclusief flyers en t-shirts en posters enzo.
susie1981 schreef:Ja haha dat snap ik ook wel.
Maar ze kunnen toch wel even een topic maken desnoots gesloten waarin wij kunnen lezen wie of wat ze zijn en wat ze doen en noem maar op.
Ik wil me zelf niet voor dom verkopen, maar ik zal echt geen idee hebben.
Vue schreef:Plien91 schreef:[quote="MissHaffie"
Bah
Sylleke schreef:Als iemand op mij stemt wil ik best wel een pot roze verf opsturen? Kun je je kamer een nieuw tintje geven en elke dag aan mij denken. Krijg je ook nog een foto op poster formaat.
dees_daan schreef:KiWiko lijkt mij idd ook wel wat, die is tenminste straight to the point
MissHaffie schreef:'Bel 0900-mods, toets 1 voor Oscar, toets 2 voor Maya, toets 3 voor Justy.
Bent u het nu al zat?
Toets dan 4 voor Tieneke, 5 voor Sylleke, 6 voor Fairie..'
Shanna schreef:Die poster kan zo geregeld worden.Sylleke schreef:Als iemand op mij stemt wil ik best wel een pot roze verf opsturen? Kun je je kamer een nieuw tintje geven en elke dag aan mij denken. Krijg je ook nog een foto op poster formaat.
haha houd ik je aan, mijn stem krijg je
ik ga volgende maand verhuisen namelijk
geld je aanbod dan nog steeds?
Vue schreef:![]()
![]()
STEM OP SJOERT, ANDERS WORDT JE VAN BOKT AF GEBONJOURD
![]()
![]()
MissHaffie schreef:Stiekem hou je wel een beetje van me.Leg roze en gitaar op de weegschaal..
Dan neem ik het roze wel voor lief
G-i-t-a-ar
Sylleke schreef:Shanna schreef:Die poster kan zo geregeld worden.
haha houd ik je aan, mijn stem krijg je
ik ga volgende maand verhuisen namelijk
geld je aanbod dan nog steeds?
Als ik win kom ik zelfs je kamer schilderen.
lotteke schreef:1 april t is nie veel...maar dr is geen een mod die me nu niet meer wil![]()
hihi...tzja..mag ook wel ff rijmen he? enneh..kom maar op met jullie voordelen,..
ik wil wel een leuke moddie hoor